Millaiset kahvila- ja wc-palvelut paikkakuntasi linja-autoasemalla on?
Porin matkakeskusta haukutaan jatkuvasti kun ei ole kahvilaa ja vessaa, vaikka siinä on siis ammattikorkeakoulu kahviloineen ihan välittömässä läheisyydessä, mutta sekään ei tietenkään ole iltamyöhään tai viikonloppuisin auki. Rautatieasemakin matkakeskuksen yhteydessä, eikä siellä ole mitään palveluita.
Itse en noita palveluja erikseen kaipaa, busseissa on wc jos pakko päästä.
Kommentit (28)
Ysärillä 4 000 asukkaan paikkakunnan linja-autoasemalla oli kahvila. Vessaankin pääsi.
Nyt asun reilun 35 000 asukkaan kaupungissa, jossa linja-autoasema on lopetettu.
Ei minkäänlaisia, sillä ei ole edes sitä linja-autoasemaa. Eikä matkakeskusta.
Vierailija kirjoitti:
Huumehia & gylddyyrin rigastusta vain siellä on odottajille tarjolla. Yllättäen ei tarvi paljoa dösällä ajella, saa tsuuvakkiloiset ihan itse ajella niillä ja odotella niitä. Itse kuljen vain omalla autolla, ihan kuten muutkin laadukkaat ihmiset. Persemaukiset tsuuuvakit ja muut vihervassssarisyöpäläislöiset kulkekoot niillä busseilla lemmikkiensä kanssa.
Tosissasiko dissaan julkisten liikennevälineiden käyttäjiä? Moni kylläkin jättää oman auton hankkimatta varojen puutteen vuoksi, mutta moni myös ekologisista syistä. Olen kuullut, että esim. Tukholmassa eivät kaikki nuoret hanki ajokorttiakaan, kun julkisilla voi matkustaa sujuvasti, eikä tarvitse parkkipaikoista murehtia.
Jos yön timoilta kiellettäisiin notkuminen asemilla, niin vessat voisivat olla aina auki.
Siellä oli vielä muutama vuosi sitten odotustilat, WC, kahvio, lipunmyynti ja Matkahuollon pakettipiste. Nyt on vain lukittu rakennus. 😑
Odotustila, jossa jonkin verran istuimiakin, maan alla kauppakeskuksen alla. R-kioski laiturien tasolla ja yläkerrassa erilaisia palveluita kauppakeskuksen ollessa auki. Ylhäällä lmainen wc päivällä ja iltayöaikaan maksullisia vessoja. Helsinki.
Myös Turussa on asiallinen linja-autoasema, jossa R-kioski ja istumapaikkoja sekä maksulliset vessat, taitaa olla ysiin auki illalla. Hese ja Mäkkäri lähellä. Juna-asema ylikulkusillalla on aika ankea.
Ei ole mitään palveluita, linja-autoasema purettiin jotakin vuosia sitten ja matkahuolto oli viereisessä korttelissa, mutta nyt sekin on suljettu. Vierestä löytyy ostoskeskus missä on kahviloita ja vessoja.