Paljonko tarjoaisitte prosenteissa alle pyyntihinnan kun Helsingissä perheasunto nyt ollut myynnissä melkein vuoden?
Onko näkemystä siitä, millaisia alennuksia tässä markkinatilanteessa voisi saada? Myyjällä aito tarve myydä. En halua kuitenkaan loukata liian alhaisella tarjouksella, mutta en myöskään maksaa liikaa.
Kommentit (48)
Noh myyjänä jo tuo -10 % on tosi paljon alennusta, en kyllä suostuisi
Tyhmähän se on joka ei puolta tarjoa 👍
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista! Olen ajatellut tarjota -10 %, mutta en tosiaan sitä enempää halua/aio maksaa, eli pitäisikö aloittaa tarjoaminen sitten vieläkin isommasta alennusprosentista, jotta tuo -10 voisi toteutua.
Ap
Älä nyt usko näitä paskanpuhujia. Torppaat mahdollisuutesi heti.
Me ostettiin oma iso perheasunto just -15 % mitä oli pyynti alunperin. Ehtivät kyllä jo kerran laskea pyyntiä n. 10.000 euroa.
Tämä oli myynnissä n. 5 kk.
Palstan asuntokauppatrollit jo vissiin kymmenettä asuntoa ostamassa tässä kuussa. Mitenkä vieläkö se edellisten myyjä soittelee perään itkuntuhruisin silmin, miten veitte hänen eläkesäästöt?
Mä oon kattellut taloa jonka hp. on 620k. 10% alle pyynnin olisi 558k. Veikkaan, että myyjä ei suostuisi tinkimään tuota summaa kuitenkaan.
Tarjoan tavallisesti 35 pinnaa alle pyynnin. Siitä se keskustelu lähtee sitten jos lähtee. En aio maksaa kuitenkaan enempää kuin pyynti miinus 28 pinnaa.
Heh. Tälle piti naurahtaa. Joo, ei kyllä ekana tule kaupantekotilanteessa mieleen myyjän tai ostajan tunteet.