Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko tarjoaisitte prosenteissa alle pyyntihinnan kun Helsingissä perheasunto nyt ollut myynnissä melkein vuoden?

Vierailija
04.10.2023 |

Onko näkemystä siitä, millaisia alennuksia tässä markkinatilanteessa voisi saada? Myyjällä aito tarve myydä. En halua kuitenkaan loukata liian alhaisella tarjouksella, mutta en myöskään maksaa liikaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valmis maksamaan kymmeniä tuhansia siitä ettet vain loukkaa myyjää? Kaikkea sitä näkee ja kokee.

Heh. Tälle piti naurahtaa. Joo, ei kyllä ekana tule kaupantekotilanteessa mieleen myyjän tai ostajan tunteet.

Vierailija
42/48 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh myyjänä jo tuo -10 % on tosi paljon alennusta, en kyllä suostuisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän se on joka ei puolta tarjoa 👍

Vierailija
44/48 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista! Olen ajatellut tarjota -10 %, mutta en tosiaan sitä enempää halua/aio maksaa, eli pitäisikö aloittaa tarjoaminen sitten vieläkin isommasta alennusprosentista, jotta tuo -10 voisi toteutua.

Ap

Älä nyt usko näitä paskanpuhujia. Torppaat mahdollisuutesi heti.

Vierailija
45/48 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin oma iso perheasunto just -15 % mitä oli pyynti alunperin. Ehtivät kyllä jo kerran laskea pyyntiä n. 10.000 euroa.

Tämä oli myynnissä n. 5 kk.

Vierailija
46/48 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan asuntokauppatrollit jo vissiin kymmenettä asuntoa ostamassa tässä kuussa. Mitenkä vieläkö se edellisten myyjä soittelee perään itkuntuhruisin silmin, miten veitte hänen eläkesäästöt?

Vierailija
47/48 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kattellut taloa jonka hp. on 620k. 10% alle pyynnin olisi 558k. Veikkaan, että myyjä ei suostuisi tinkimään tuota summaa kuitenkaan.

Vierailija
48/48 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan tavallisesti 35 pinnaa alle pyynnin. Siitä se keskustelu lähtee sitten jos lähtee. En aio maksaa kuitenkaan enempää kuin pyynti miinus 28 pinnaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi