Oliko /onko sinun mahdollista olla 3 tuntia päivässä yksin rauhassa omassa huoneessa kotona kun lapsesi oli pieni?
Kommentit (65)
Ei minulla enää siinä vaiheessa ollut omaa huonetta, kun lapsia tuli.
t. äiti
En olisi ikinä lisääntynyt, jos tarvitsisin joka päivä 3 tuntia aikaa yksinäni.
Oli. Hän nukkui todella pitkiä päiväunia.
Mikä oli aika mukavaa koska olin leskiäiti ja lapsellani oli koliikki, minkä vuoksi itki iltaisin n. 5 tuntia.
Muuten kyllä nukkui hyvin mutta jos itse vähän nukahdin niin heräsi heti.
Tietenkin. Olen erityisasiantuntija vaativassa työssä ja tarvitsen paljon omaa aikaa yksin omassa rauhassa.
N38
No ei, jos joku kuvittelee tuollaista, on paras ettei tule raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Olen erityisasiantuntija vaativassa työssä ja tarvitsen paljon omaa aikaa yksin omassa rauhassa.
N38
Palkka vähintään 100k/vuosi?
Joku pahoitti mielensä, että olin vastasyntyneen lapsen äiti, joka oli leski. Millainen mielenmaisema ko. henkilöllä on ?
On toki. Enemmänkin. Kiitos subjektiivinen päivähoito-oikeus!
t. onnellinen työtön kotiäiti
Meillä on kaksoset. He nukkuivat pieninä iltapäivisin päiväunia 2-3 tuntia. Minulla ei tosin ole omaa huonetta, mutta omiani puuhailin sen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pienen lapsen vanhempi haluaa olla yksin huoneessa 3 tuntia?
Nehän ne just haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Joku pahoitti mielensä, että olin vastasyntyneen lapsen äiti, joka oli leski. Millainen mielenmaisema ko. henkilöllä on ?
Mistä tiedät, että alapeukku tuli nimen omaan mielen pahoittamisesta? :D
Vessassakaan ei voinut käydä rauhassa. Ja kyllä joskus halusin olla yksin, vein lapsen hoitoon välillä ystävälle, ihan vaan saadakseni hetken hengähtää.
Miehelläni on.
Miehet hoitavat nämä asiat jotenkin paremmin.
Parhaillaankin mies omassa rauhassa toisessa huoneessa.
Minä lapsen kanssa. Kaiken vapaa-aikani, mitä minulla on.
Kieltämättä en mitään muuta välillä niin toivonut, kuin että olisin saanut olla hetken yksin. Oma aika oli kyllä kortilla. Tarvitsen sitä TODELLA paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedäkään, koska henkilö ei vaivautunut mitenkään perustelemaan asiaa. Mutta mielelläni kyllä kuulen miten ajatteli .Onneksi asiasta on jo kauan, enkä enää ala liikaa miettimään asiaa, mutta voisin kuvitella että jollekin juuri puolisonsa menettäneelle, olisi raskasta
Olin "masentunut" joten vaimo antoi selailla nettiä yksin about tuon verran tai enemmänkin. Muuten olin liian vittumaista seuraa. Oikeasti olin vain kypsymätön ja itsekäs. Heräsin kyllä eloon kun lapsi meni unille ja oli seksin mahdollisuus.
Ai joka päivä? Työn ja päiväkodin jälkeen?
Ei tietenkään. Ei ollut omaa huonettakaan.
Joskus satunnaisesti ehkä, mutta tietysti haluan olla ihanan lapseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedäkään, koska henkilö ei vaivautunut mitenkään perustelemaan asiaa. Mutta mielelläni kyllä kuulen miten ajatteli .Onneksi asiasta on jo kauan, enkä enää ala liikaa miettimään asiaa, mutta voisin kuvitella että jollekin juuri puolisonsa menettäneelle, olisi raskasta
Ilmainen neuvo: Ei kannata ottaa tämän höpö höpö palsta peukutuksia ihan noin toissaan. Suurimmalle osalle niissä ei ole taustalla yhtään mitään syvempää merkiystä. Kunhan painelevat mitä sattuu huvittamaan.
Miksi pienen lapsen vanhempi haluaa olla yksin huoneessa 3 tuntia?