UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan Henristä niin kuin hän olisi jokin vauvan tasolle jäänyt, joka on muiden vietävissä? Eiköhän hän osaa ajatella ihan omilla aivoillaan ja päättää omista tekemisistään. Kaiken huippu oli joku kommentti, jossa väitettiin, ette ne kynnetkin oli varmaan jonkun Palestiina-vassarikaverin maalaamat! 😅 Henri täysin tiedottomassa tilassa kynnet lakattuina ja aivopestynä, joopa joo. Itsekin olen kiltti ja empaattinen introvertti, joka ei tykkää konflikteista. Se ei kuitenkaan ole synonyymi sille, että joku sanelisi minulle mitä teen ja suoritan sokeana muiden käskyjä. Monien käytös Henriä kohtaan on tosi alentavaa.
Sehän on vaan spekulaatiota. Tottahan se on että monet kiltit ihmiset on vähän vietävissä kun eivät halua pahoittaa toisten mieltä.
Nyt yllätti paniikkihäiriö. Tosiaan lepäämään nyt molemmat ja haastattelujen aika ei ole nyt. Eikä varsinkaan mitkään poliittiset kyselyt tai joidenkin vaatimukset.
Kyllä me kannustetaan molempia. On raskasta alkuun kun tuli niin varma voitto sieltä pohjilta.
Minulle on riittävää, että kundit pääsee välieriin jotta saan sitä vielä jännätä.
Odotus on tärkeä ja silloin katson kisat.
Osallistukoon Israel kisoihin, ei niille tarvitse antaa yhtään pistettä, näin on paras.
Tietysti ammattijury niitä nuoleksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Palestiina intoilijat: Hamas tän aloitti. Lopettakaa tunteilunne ja sekoilunne. Venäjä rahoittaa Hamasia.
Haloo, etkö tunne historiaa? Israel on teljennyt palestiinalaiset postimerkin kokoiselle alueelle vangiksi. He sen aloittivat. Miksi palestiinalaisten pitäisi vain hyväksyä tämä ja elää loppuelämänsä vankeina ja tukahdutettuina? Ohis.
No ei ole niin yksiselitteistä. Sitä paitsi Hamasin peruskirja ei hyväksy kahden valtion mallia vaan vaatii juutalaisten hävittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huippu oli joku kommentti, jossa väitettiin, ette ne kynnetkin oli varmaan jonkun Palestiina-vassarikaverin maalaamat! 😅 Henri täysin tiedottomassa tilassa kynnet lakattuina ja aivopestynä
Huutonauru😂 Joo ihan oikeassa kyllä olet. Eiköhän hän itse tee päätöksensä.
T. Tuon kommentin kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä puhutaan Henristä niin kuin hän olisi jokin vauvan tasolle jäänyt, joka on muiden vietävissä? Eiköhän hän osaa ajatella ihan omilla aivoillaan ja päättää omista tekemisistään. Kaiken huippu oli joku kommentti, jossa väitettiin, ette ne kynnetkin oli varmaan jonkun Palestiina-vassarikaverin maalaamat! 😅 Henri täysin tiedottomassa tilassa kynnet lakattuina ja aivopestynä, joopa joo. Itsekin olen kiltti ja empaattinen introvertti, joka ei tykkää konflikteista. Se ei kuitenkaan ole synonyymi sille, että joku sanelisi minulle mitä teen ja suoritan sokeana muiden käskyjä. Monien käytös Henriä kohtaan on tosi alentavaa.
On ihmisiä, jotka ovat oikeasti niin kilttejä, että pitkäaikaisten kaverien sosiaalinen paine voi olla heille vaikeaa kestää ja vaikuttaa siihen, miten toimii. En väitä siis, että Henri on juuri tämmöinen, mutta ei tuo nyt mitenkään tavatonta ole. Henristä on tullut vähän sellaiset vibat, ettei tuo itse esiin oikein mitään poliittisia kannanottoja eikä noita kynsiäkään mainostanut missään. Mutta siis tietysti hän on aikuinen ihminen ja pitäisi kyetä sanomaan ei, jos ei halua jotain.
Menköön Israel mukaan ja jäääköön ainakin minun osalta ilman pisteitä. Sitä pitää nyt tähdentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Palestiina intoilijat: Hamas tän aloitti. Lopettakaa tunteilunne ja sekoilunne. Venäjä rahoittaa Hamasia.
Haloo, etkö tunne historiaa? Israel on teljennyt palestiinalaiset postimerkin kokoiselle alueelle vangiksi. He sen aloittivat. Miksi palestiinalaisten pitäisi vain hyväksyä tämä ja elää loppuelämänsä vankeina ja tukahdutettuina? Ohis.
Kun kerran rƴssien kelkkaan läksivät ja hirveyksiä tekivät niin minulle ainakin ihan turha vollottaa. Saati sitten pilata keväitteni iloa. Tuon uskonnon edustajat muutenkin...
Aksel Kankaanranta vois tuurata tuossa biisissä. Pääsisi vihdoin sinne viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aivopesty.
Vierailija kirjoitti:
Menköön Israel mukaan ja jäääköön ainakin minun osalta ilman pisteitä. Sitä pitää nyt tähdentää.
Siis mikä ihmeen juttu tämä "ei Israelille pisteitä" on? Ne on ihan normaalisti mukana ja aikuiset ihmiset ei harrasta mitään lapsellisia protesteja kun on LAULUkilpailusta ja showsta kyse.
Kuten Matti Nykänen sanoi: "elämä on ihmisen parasta aikaa '.
Sosiaalinen paine on tosiasia kaikille meille. Itse en esimerkiksi ikinä pystyisi kertomaan kaveriporukalle että ymmärrän Jussi Halla-ahon ajatuksenjuoksua jossain määrin. Välejä on mennyt poikki vähemmästäkin. Toisaalta en taas missään nimessä viihtyisi peruspersujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ihmeen juttu tämä "ei Israelille pisteitä" on? Ne on ihan normaalisti mukana ja aikuiset ihmiset ei harrasta mitään lapsellisia protesteja kun on LAULUkilpailusta ja showsta kyse.
vähän sinisilmäinen kommentti, kyllä siellä buuauksia tulee ja pisteittä jättämisiä. sen on ebun oma vika. artisteilta ei voi odottaa oman maailmankatsomuksen ja ihmisoikeuksien kokonaan unohtamista vain kisan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran rƴssien kelkkaan läksivät ja hirveyksiä tekivät niin minulle ainakin ihan turha vollottaa. Saati sitten pilata keväitteni iloa. Tuon uskonnon edustajat muutenkin...
Hamas ei ole yhtä kuin Palestiina. Hamas vttuun. Tavallisille palastiinalaisille oma valtio ja vapaus.
Mä oon elänyt nuorempana vahvoissa vassaripiireissä ja Kallionkin piireissä, niin kyllä siellä oikeasti on sosiaalista painetta olla tiettyä mieltä asioista ja toimia tietyllä tavalla. Välit voidaan katkaista sen takia, kun on J.K. Rowlingin kanssa samaa mieltä tai kun ei pidäkään kaikkia persujen ajatuksia kamalina.
En tiedä Henristä, mutta jos hän olisi kovin Pro Palestiina, niin luulisi että asia olisi tullut jo monta kertaa esiin aiemmin ja hän toisi myös haastiksissa ja somessa tätä esiin jollain tavalla. Ja kun itse tiedän, millaisia nuo piirit osaa olla, mulla heräsi kans epäilys, että painostusta voi tulla kaveripiiristä. Ei tarkoitus ole mitenkään alentaa häntä lapsen tasolle, vaan tää on valitettavaa tietyissä piireissä tänä päivänä. Sille oli syynsä, miksi itse lähdin noista taidepiireistä.
Vierailija kirjoitti:
Aksel Kankaanranta vois tuurata tuossa biisissä. Pääsisi vihdoin sinne viisuihin.
En kyllä osaa nähdä Akselia kirmailemassa ja ryömimässä lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan häkeltynyt näistä kommenteista. Täällä on todella vihamielinen tunnelma ja ihan käsittämättömästä syystä. Ei kenenkään ole pakko lähteä Euroviisuihin. Tuskinpa Henri arvasi, että voitto tulisi. Ja demonauhakin oli kai lähetetty UMK:hon hänen tietämättään. Ja nyt täällä haukutaan häntä petturiksi ja ties miksi. C'moon! Ne on kuitenkin vain Euroviisut, viihteellinen show. Ei sen takia tarvitse muuttua hyeenoiksi. Henri ei ole teille mitään velkaa, piste.
Ai ei vai? Ihan rahalla ihmiset ovat äänestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamas ei ole yhtä kuin Palestiina. Hamas vttuun. Tavallisille palastiinalaisille oma valtio ja vapaus.
kiitos tästä. ihan päätä huippaa miten ääripäätä täällä on tänään ollu, viisufanit on yleensä ihmisoikeuksista kiinnostunutta porukkaa mutta täällä ei jos israelia puolustellaan, herran jestas.
Benjamin P. sopisi kyllä tuuraamaan Henriä. Menevät ulkonäöllisesti samaan muottiin. Eikä olisi ongelma esiintyä vähän feminiinisesti ja nauttisi varmasti täysillä lavallaolosta. Ainoa kompastuskivi on laulutaito. Ei taida Benkku päästä korkeisiin nuotteihin.