UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hirvittää kun Keisteri sanoi eilen jossain haastattelussa että haluaisi tehdä esitystä Malmöön oman mielensä mukaan. Toivon todella että he ei suunnittele mitään Palestiina-performanssia siihen esitykseen. Ne Henrin kynnetkin oli liikaa.
Täällähän aiemmin muistutettiin siitä Lordin kullanarvoisesta neuvosta viisuihin, että täytyy pitää kiinni omasta näkemyksestä. Eli mielummin luottaisin artistin omaan taiteelliseen näkemykseen kuin umk-/esc-tiimin ideoihin (ne on monesti pilannut koko esityksen). *Henrikin kynnet oli mielestäni hieno ele.
*Henrin
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän hirvittää kun Keisteri sanoi eilen jossain haastattelussa että haluaisi tehdä esitystä Malmöön oman mielensä mukaan. Toivon todella että he ei suunnittele mitään Palestiina-performanssia siihen esitykseen. Ne Henrin kynnetkin oli liikaa.
Mä toivon kans, ettei tulisi mitään kannanottoja lavalla. Vaikka rakastankin Henriä, niin nuo kynnet toivottavasti ei tule viisuihin. Eivät ne onneksi itse esityksessä oikein näkyneet enkä olisi niistä tiennyt ellei joku olisi maininnut asiaa. Tosin onhan se mahdollista, että ne laitettiin rauhoitellakseen noita pro Palestiina -tyyppejä, kun ne on tosi aggressiivisia tuolla somessa. Spämmää jokaiseen UMK-postaukseen ja tägäilee Windowsmiestä ja Henriä omiin päivityksiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on asia mitä ei saisi ajatella saati sanoa ääneen, mutta on virkistävää vaihtelua nähdä tanssijoina kaksi vaaleaihoista normaalia miestä
Jessellä taisikin kaikki tanssijat olla tummempi hipiäisiä. Liekö itse erikseen pyytänyt?
Mun mielestä oli vain 1 tumma tanssija. Biisi oli muutenkin sellainen, että olisi kaivannut pari lisätanssijaa. Nyt iloitteleva fiilis ei oikein välittynyt, kun tassijoita oli vain 3 ja heilläkin sangen tylsät asut (kuin jostain Elloksen kuvastosta).
Vierailija kirjoitti:
Kumpi No Rules! -versio netissä kerää tykkäyksiä? Se ensimmäinen finaaliesitys vai toinen voittoesitys? Minusta se viimeinen esitys meni paremmin ja rennommin, toivoisin, että se olisi valittu Umk-kanavan viralliseksi esitysvideoksi. Mutta luulen, että ovat ottaneet pelkästään sen ekan esityksen sinne.
ESC-kanavalle upattiin mielestäni "voittajaesitys", eli jälkimmäinen, ja sama vaikuttaisi olevan UMK:n kanavan sivun etusivun video.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän aiemmin muistutettiin siitä Lordin kullanarvoisesta neuvosta viisuihin, että täytyy pitää kiinni omasta näkemyksestä. Eli mielummin luottaisin artistin omaan taiteelliseen näkemykseen kuin umk-/esc-tiimin ideoihin (ne on monesti pilannut koko esityksen). Henrikin kynnet oli mielestäni hieno ele.
Ei mitään politiikkaan vivahtavaa todellakaan. Eikä Palestiina-juttuja. He on kuitenkin Suomea edustamassa ja Suomen virallinen kanta on että Israelilla on oikeus puolustaa itseään. Eli ei kynsiä, ei mitään. Suomalaiset taiteilijat ei ole mitään Lähi-itä -eksperttejä jotka tajuaa kaikki tilanteen taustat.
Siinä ei mennyt kauaa, kun meni se 400 tuhatta rikki. Äsken meni sen yli. :D
Kyllä voittajaesitys näyttää joka katselukerralta vaan paremmalta ja paremmalta. Lisäksi upeat tanssijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän aiemmin muistutettiin siitä Lordin kullanarvoisesta neuvosta viisuihin, että täytyy pitää kiinni omasta näkemyksestä. Eli mielummin luottaisin artistin omaan taiteelliseen näkemykseen kuin umk-/esc-tiimin ideoihin (ne on monesti pilannut koko esityksen). Henrikin kynnet oli mielestäni hieno ele.
Todella moni esityksestä pitänyt on sanonut nimenomaan, että ihanaa kun kerrankin Viisuihin ei tuoda politiikkaa tai itkuvirsiä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi No Rules! -versio netissä kerää tykkäyksiä? Se ensimmäinen finaaliesitys vai toinen voittoesitys? Minusta se viimeinen esitys meni paremmin ja rennommin, toivoisin, että se olisi valittu Umk-kanavan viralliseksi esitysvideoksi. Mutta luulen, että ovat ottaneet pelkästään sen ekan esityksen sinne.
Se toka taisi mennä rennommin, mutta ekassa on parempi kuvaus.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut San Remon finaalia. Miten se Mahmood pärjäsi? Eikös hänen pitänyt olla yksi ennakkosuosikeista? Biisikin oli (jälleen) tarttuva.
6:s eli putosi nippa nappa finaalista, pönäkkä räppäri tuli ja pudotti :( Cocktail D'amore -videolla M. esiintyy entistäkin komeampana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on asia mitä ei saisi ajatella saati sanoa ääneen, mutta on virkistävää vaihtelua nähdä tanssijoina kaksi vaaleaihoista normaalia miestä
Olihan Käärijänkin kaikki 4 tanssijaa valkoihoisia. Vai mihin nyt viittaat? Ja tämän vuoden umk-voittoesityksessä ei ollut lainkaan tanssijoita vaan 2 esiintyvää artistia.
Esityksessä on mukana myös kaksi tanssijaa! Ja jos katsot pelkästään telkkaria, ihan vaikka mainoksia niin tietäisit mistä puhun.
Ok, sitten en varmaan tiedä mitä tarkoitat. Mä katson kaikki ohjelmat sovelluksista (Ruutu+, Mtv Katsomo+, Yle Areena, jne) ilman mainoksia. En ole katsonut lineaarista telkkaria vuosiin, joten en tiedä mitä tapahtuu mainosskenessä.
UMK:ssa, Tähdet tähdetissä, TTK:ssa ja muissa
Tää on ihan toinen aihe, mistä en haluaisi lähteä jankkaamaan. Kyllä iso osa tietää mistä puhutaan. Jos kuitenkin elokuvia katsot, saattaisit tietää mitä ehtoja on esim. Oscarin saamiseksi. Ei tätä pakottamista jaksa.
Oli kyllä hämmentynyt olo kun menet kenraaliin ja tajuatkin että se ketä meinasit äänestää videon perusteella oli pettymys livenä. Illan finaali TVstä varmisti oman valinnan: Win95man. Ainoa mikä sytytti katsomon. Miettikää mikä meno tulee olemaan prepartyissa Espanjassa, Hollannissa ja Briteissä!
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei mennyt kauaa, kun meni se 400 tuhatta rikki. Äsken meni sen yli. :D
ESC-kanavalla 402k UMK-kanavalla 480k ja 151k.
Henrille tehtiin oma Jodel-kanava :D Ihastuneita vissiin muuallakin
Vierailija kirjoitti:
Mulla elin ihan hitonmoisessa Käärijäkuplassa puolet viime vuodesta, ja nyt TÄMÄKIN VIELÄ. Mutta ei se haittaa, elän tätä varten ihan mielellään. Älkää muutkaan pyydelkö anteeks, ne on sanoneet olevansa jakamassa iloa ja rakkautta. Henristä en tiiä mutta saa osansa 😆
Vai että sulla oli elin Käärijäkuplassa? Hyi mitä kirjoittelua.
En oo välittänyt koskaan oikein Pilvistä, koska hän kuulostaa aina samalta joka paikassa. Mutta on sanottava, että lauloi ja veti tosi hyvin tuon väliaikaesityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla elin ihan hitonmoisessa Käärijäkuplassa puolet viime vuodesta, ja nyt TÄMÄKIN VIELÄ. Mutta ei se haittaa, elän tätä varten ihan mielellään. Älkää muutkaan pyydelkö anteeks, ne on sanoneet olevansa jakamassa iloa ja rakkautta. Henristä en tiiä mutta saa osansa 😆
Vai että sulla oli elin Käärijäkuplassa? Hyi mitä kirjoittelua.
En halua lähteä laittamaan näitä pelkkiä yhden sanan viestejä
Minä*
...mutta ehkä viestisi oli ennen pitkää odotettavissa.
Voi hitto pitääkö nyt mennä Jodeliin... :D Inhoan sitä, mutta tuo Henri-kanava vähän houkuttaa.