Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
10321/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että W95 saattaa jopa sijoittua ihan hyvin. Joiltain mailta tulee 0 pistettä ja joiltain 12. 

Vierailija
10322/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun UMK:sta on tullut junttisuomalaisten pikkutuhmat voimaantumisbileet. Mihin unohtui musiikki ja euroviisutunnelma??

Josset olis tyhmä niin huomaisit että euroviisut on muuttunut joka vuosi humoristisempaan ja rennompaan suuntaan. Ehkä joku kuala lumpurin kultainen leija olisi tarpeeksi jähmeä katsaus sulle. 

Hau haut sulle, juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10323/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että ulisijat olisivat tyytyväisiä kun edustaja käyttää enkun kieltä mutta ei näköjään. Viime vuonna Käärijän suomihan oli jotain valla hirveää. Aina väärin päin. Haistaisivatvitun. 

Luulin ihan tosissani, että Piispanen lauloi suomeksi, koska sanoista EI saanut selvää.

Minä sain ihan hyvin ja 11 vuotta engl. kielisissä maissa asuneena uskallan väittää että kielitaitoni on hyvä. Vika omassa päässäsi. 

Pääasia, että sait kirjoitettua, että olet asunut ulkomailla.

Vierailija
10324/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin YouTuben kommentteja kun lukee, niin ne jotka vihaa meidän biidiä ja pitää sitä huonona vitsinä, haukkuu myös Käärijää siellä vitsiksi. Eli tietynlaisille ihmisille ei vaan uppoa ja se on ihan ok. 

Vierailija
10325/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelien vastaisku, woket ottivat turpiinsa😂

Nah, se oli vaan vitsi joka yritti liikaa eikä yhtään toiminut.

Vierailija
10326/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista ettei ollut esitystä, jota ei tarvitse parantaa, jossa osattaisiin laulaa UMK finaalissa? Miksi tämä on amatöörien kisa? Melodifestivalenin karsinnassa kaikki kappaleet olivat parempia. Jopa se joku Norrland junttibiisi. Vitsillä mentävä. 

Ruotsi on ollu aina vähän parempi, mut perässä tullaan kun sisu ei anna periksi.

Vierailija
10327/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Suomi ei voita, tulee liian kalliiksi maallemme. Tuo tulojakin, mutta ei kata kuluja.

Vierailija
10328/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut esitystä, enkä katso, mutta tuollainen sopii täydellisesti edustamaan oikeistopersujen vetämää maata, jossa tehdään nyt kaikki muukin juostenkusten. Nappivalinta, jos viisuihin asti pääsee.

Vierailija
10329/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun UMK:sta on tullut junttisuomalaisten pikkutuhmat voimaantumisbileet. Mihin unohtui musiikki ja euroviisutunnelma??

Josset olis tyhmä niin huomaisit että euroviisut on muuttunut joka vuosi humoristisempaan ja rennompaan suuntaan. Ehkä joku kuala lumpurin kultainen leija olisi tarpeeksi jähmeä katsaus sulle. 

Hau haut sulle, juntti.

Onneksi meitä vielä riittää, jotka eivät ole irrottaneet punaisia i-tarroja

Vierailija
10330/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Someone has to be *the last.* (UMK24)"

-

Fakta. 

(..'ja suomihan ei ole ikinä niin onnistunut tekemään euroviisuissa..' ;))

(Facts DO NOT ever lie.) - ks.ite:

https://www.escstats.com/last.htm "

Vierailija
10331/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Suomi ei voita, tulee liian kalliiksi maallemme. Tuo tulojakin, mutta ei kata kuluja.

No ei ole pelkoa. Poikien matka tyssää semifinaaliin.

Vierailija
10332/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole pelkoa. Poikien matka tyssää semifinaaliin.

Höpöhöpö. 

Vierailija
10333/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hau haut sulle, juntti.

Ihan vaan sivuhuomiona, että juntti -sanan viljeleminen kertoo sanojasta itsestään aika paljon. Paikallaan jumittava kiipijä ja ruskeakielinen silloin kun on oma etu kyseessä. Olettaa kuuluvansa eliittiin, joka onkin vain teatteria puolin ja toisin. Ja kun kulissit sortuu, ei kestä sitä. Tulee parhaiten toimeen vain omassa seurassaan itsensä kanssa. Mikähän yksi sana kuvaisi sellaista ihmistä parhaiten? Moukka.

Vierailija
10334/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on loistavaa että tämä biisi voitti!

En ennakkoon ollut katsonut/kuullut biisejä, minusta WM95 oli hyvä, koska biisi hyvä/tanssittava ja siinä sanomaan, +show oli hauska.

Tuosta ysärimeiningistä tulee varmasti monelle nostalginen olo, ja äkkiseltään vaikuttivat symppiksiltä kavreilta.

Se mille myös hymyilen on Mälmön varmasti vimeiseen saakka hienoksi hiottu Euroviisuilta, missä muistellaan Abbaa ja Loreen ylväilee jne.

--> Miten hienoa onkaan Suomen tuoda lavalle tuo esitys kaiken sievistelyn keskelle. Biisissä on kuitenkin sanoma, ei ole mikään vitsi. Ihan parasta olisi jos voittaisi koko kisat....!

Vierailija
10335/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että W95 saattaa jopa sijoittua ihan hyvin. Joiltain mailta tulee 0 pistettä ja joiltain 12. 

Malmössä vastassa on paljon kovemmat kilpakumppanit kuin eilen Tampereella, joten 12 pistettä voi jäädä haaveeksi. Kai sen nyt jokainen tajuaa, että eilisen voiton takana ei ollut niinkään biisin hyvyys vaan muitten huonous. Ennen eilistä finaalia No rules oli Umk24:n vähiten striimattujen biisien joukossa.

Vierailija
10336/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit, saksalaiset ja espanjalaiset diggaa. Paskatikun nielleet ruotsalaiset ja slobot eivät. 

Vierailija
10337/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen mun suosikit oli Sini ja Sara. Sinin kappale on mielestäni ihan superhyvä, mutta musiikkivideoiden perusteella toivoin Saran voittavan, koska ajattelin sillä olevan parhaat mahdollisuudet pärjätä Euroviisuissa.

No, Sinin live-esitys meni aivan penkin alle ja Saran laulu oli hyvin heikkoa ja äärimmäisen iso pettymys varsinkin kaikkiin odotuksiin nähden. Saran esityksen jälkeen olin jo ihan maassa, kun ajattelin, ettei Suomi saa tänä vuonna Euroviisuihin hyvää edustajaa. Mutta sitten tuli Windows95man ja räjäytti pankin! En ollut aiemmin kauheasti tykännyt itse biisistä, mutta esitys oli vain niin upea että se meni heittämällä mun suosikiksi. ONNEKSI Windows95man voitti, olisi ollut niin kiusallista lähettää Sara viisuihin. (Ja korostan vielä, että olisin halunnut tykätä Sarasta ja biisi oli hyvä, mutta lauluääni ei vain riittänyt.)

Vierailija
10338/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malmössä vastassa on paljon kovemmat kilpakumppanit kuin eilen Tampereella, joten 12 pistettä voi jäädä haaveeksi. Kai sen nyt jokainen tajuaa, että eilisen voiton takana ei ollut niinkään biisin hyvyys vaan muitten huonous. Ennen eilistä finaalia No rules oli Umk24:n vähiten striimattujen biisien joukossa.

No Rules!

Vierailija
10339/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etukäteen mun suosikit oli Sini ja Sara. Sinin kappale on mielestäni ihan superhyvä, mutta musiikkivideoiden perusteella toivoin Saran voittavan, koska ajattelin sillä olevan parhaat mahdollisuudet pärjätä Euroviisuissa.

No, Sinin live-esitys meni aivan penkin alle ja Saran laulu oli hyvin heikkoa ja äärimmäisen iso pettymys varsinkin kaikkiin odotuksiin nähden. Saran esityksen jälkeen olin jo ihan maassa, kun ajattelin, ettei Suomi saa tänä vuonna Euroviisuihin hyvää edustajaa. Mutta sitten tuli Windows95man ja räjäytti pankin! En ollut aiemmin kauheasti tykännyt itse biisistä, mutta esitys oli vain niin upea että se meni heittämällä mun suosikiksi. ONNEKSI Windows95man voitti, olisi ollut niin kiusallista lähettää Sara viisuihin. (Ja korostan vielä, että olisin halunnut tykätä Sarasta ja biisi oli hyvä, mutta lauluääni ei vain riittänyt.)

Täysin samat ajatukset. 

Vierailija
10340/20622 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pelleilybiisi

2. Kertosäe järkyttävän epävireinen = laulutaito ei vaan livenä riitä

= Olipa taso...!

Ketju on lukittu.