UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Pliis sanokaa, ettei Henri kuulostaa tuolta livenä?? Kuulosti niin hyvältä siinä ekassa klipissä, mutta tossa uudemmassa oli tosi oudon kuuloinen. Vai onko se kuuluisa Ylen peruna taas vauhdissa?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainenhan Sara on. Harjoitusklipistä vaan selvisi, että laulu ei mene ihan putkeen.
Kaunis meikillä, mutta ilman niitä ei hääppösen näkönen.
Jos Sara tekisi joskus uhriutumisvideon (sori Kärtsä ja Erika) niin tältä palstalta saisi hyvää materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Pliis sanokaa, ettei Henri kuulostaa tuolta livenä?? Kuulosti niin hyvältä siinä ekassa klipissä, mutta tossa uudemmassa oli tosi oudon kuuloinen. Vai onko se kuuluisa Ylen peruna taas vauhdissa?
Mun korvaan kuulosti että touhotus pitäisi jättää pois. Pitää olla älytön kunto, jos meinaa temppuilla ja laulaa samaan aikaan, ja luultavasti silti menee mönkään.
Saran pitäis luopua tosta nenälaulannasta niin vire pysyisi paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Livelauluun vaikuttaa niin moni tekijä. Voi olla jännitystä, äänen väsymistä jne. Täytyy olla todellinen ammattilainen onnistuakseen joka kerralla, eikä sekään aina riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei se Sara kyllä nyt noin huono livelaulaja sentään ole. Onko niin vaikeaa saada Yle-rahoille vastinetta ja saada hyvä laulaja kuulostamaan hyvältä livenäkin.
Muuthan kuulosti hyvältä. Turha tuosta Yleä on syyttää.
Ei Henrikään kuulostanut. Ja muuthan lähinnä räppäävät eli puhuvat. Ja niistäkin Sini räppi kuulosti tosi hiljaiselta ja epäselvältä.
Mun mielestä muut kuulosti ihan hyvältä paitsi Sara ja Henrikin vähän huonolta
Täytyypä kuunnella. Henrin laulut on ehkä kisan vaativimmat koska mennään tosi korkealle. Kovin moni miestyyppi ei siihen pysty ja saa nähä pystyykö Henrikään livenä. Saralla aika matala
Ainakin akustinen versio No Rulesista kuulosti ihan hyvältä 👍
Ihan yleisesti, niin sellanen ihminen joka muokkaa ulkonäköään, on huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Tuon klipin perusteella Vox Populi saattaa olla vahvoilla.
Vox populi olisi ainoa mikä nolottaisi Suomen edustajana.
Vähiten sinne kaivataan julistusta joltain salaliittoihin hurahtaneelta wannabe-Halla-aholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Saraa saa haukkua täällä ihan rajattomasti mut cyan kicksin laulajaa ei?
Varmaan siksi että Sara on liian kaunis av mammoille, ja kun hänellä on huulitäytteet😅
Jokainen voi halutessaan huulitäytteet hankkia ja meikillä saa paljon aikaan. Siipola ilman meikkiä kuin kalkkilaivan kapteeni mustien silmäalusien kanssa.
Itselläni ei huulitäytteitä oo eikä tuu, enkä muutenkaan itseäni ehostele, oon hyvin naturelli elli mut ei mua myöskään haittaa yhtään jos jotkut haluavat näyttää hyvältä ja tekevät ulkonäkönsä eteen jotain ja ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähiten sinne kaivataan julistusta joltain salaliittoihin hurahtaneelta wannabe-Halla-aholta.
Sehän edustaisi silloin Suomea ja suomalaisia oikeinkin kattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän edustaisi silloin Suomea ja suomalaisia oikeinkin kattavasti.
Ei kattavasti, vain 20 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun korvaan kuulosti että touhotus pitäisi jättää pois. Pitää olla älytön kunto, jos meinaa temppuilla ja laulaa samaan aikaan, ja luultavasti silti menee mönkään.
Henri ei taida olla ihan Antti Tuiskun veroisessa kunnossa.
Jos Paskana voittaa, toivottavasti sille kehitetään parempi sovitus. Tylsää, tylsää, tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nolottaisi vaan huono laulaja. Heikoimmat on Sara ja Sexmane.
Vierailija kirjoitti:
Saran "laulaessa" kertosäettä se meni huutamisen puolelle, ei todellakaan hyvän kuuloista.
Se on sitä tunnetta!
Nyt kuunneltu uusimmat klipit. Heikoin laulu Saralla ja heti siihen perään Henri. Harmi tuo Henri jos menee mönkään, koska itse pidän heidän biisistä ehkä eniten!
Paras klippien perusteella Mikael Gabriel x nublu. Vsuaalisestikin. Pikku miinuksena ne pömpelit joista tuli kyllä Käärijän show mieleen. Cyan Kicks muuten hyvä ja näyttävä mut lauluun petraamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saran "laulaessa" kertosäettä se meni huutamisen puolelle, ei todellakaan hyvän kuuloista.
Se on sitä tunnetta!
Voisi kai se tunnekin kuulostaa hyvältä?
Siis oon vähän inhonnut win95 pelleilyä mutta nauroin tolle harkkaklipille, pyörimiselle ja ilmeelle 😭😂
Täytyypä kuunnella. Henrin laulut on ehkä kisan vaativimmat koska mennään tosi korkealle. Kovin moni miestyyppi ei siihen pysty ja saa nähä pystyykö Henrikään livenä. Saralla aika matalaa laulamista ja narinaa mut koska balladi niin siinä pitää mennä nappiin, niin laulultaan ku tunnelmaltaan.