UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna oli kyllä monipuolisempi artistikattaus. Useampikin onnistuminen mm Käärijä, Kuumaa ja Keira.
Niinpä. Nyt kun muistelen viime vuotta, tykkäsin noiden lisäksi myös Robinin live-esityksestä, Benjaminin musiikkivideosta ja Lxandrankin kappale oli kaunis. Ainoa, josta en tykännyt oli PB:n kliseinen Suomi-mainosbiisi.
Tämän kaiken valossa on kyllä ikävä viime vuoden osallistujia, laatua ja tasoa. Myös 1 juontaja Samu oli ihan toimiva. Kolmen kanssa on liikaa häsellystä. Viivi ja Benkku olisi riittänyt, tai Viivi yksin.
Oliko kyseessä sittenkin Paskan Musiikin Kilpailu? Suomessa kyllä tehtäisiin hyvääkin musiikkia, mutta aina näissä karkeiloissa on tuollaista junttien pröötpaskaa.
Mikael saa ääneni. Tekopyhät öyhöttäjät voivat jättää UMK:n katsomisen väliin.
Kiinnostaa ainoastaan Windows95man, josta en tiedä muuta kuin että on ollut tekemisissä Käärijän kanssa, ja sekin kiinnostaa vain jos laulaminen kappaleessa on tosi taidokasta ja siis laadullaan yllättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkia biisejä ei voida julkaista kerralla?
En ole koskaan ymmärtänyt.
Yksitellen julkaistaessa jokainen ainakin pääsee paremmin esille eli saa tavallaan oman hetkensä valokeilassa.
Pelkäänpä ettei löydy tarpeeksi laatua tuosta porukasta. Sitten paniikissa äänestän jotain windows95:sta (koska nostalgia).
Vierailija kirjoitti:
Hänen putin tatuointia jo ruovitaan Ruotsissa, joka valmistautuu sotaan.
Sen perusteella mitä olen ehdokkaita kuullut, Jesse Markin on ainoa joka tekee oikeaa musiikkia, ja ehkä lisäksi Cyan Kicks.
Toivottavasti jompi kumpi voittaa, mutta ei taida silti tulla Käärijä- ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna oli kyllä monipuolisempi artistikattaus. Useampikin onnistuminen mm Käärijä, Kuumaa ja Keira.
Niinpä. Nyt kun muistelen viime vuotta, tykkäsin noiden lisäksi myös Robinin live-esityksestä, Benjaminin musiikkivideosta ja Lxandrankin kappale oli kaunis. Ainoa, josta en tykännyt oli PB:n kliseinen Suomi-mainosbiisi.
Tämän kaiken valossa on kyllä ikävä viime vuoden osallistujia, laatua ja tasoa. Myös 1 juontaja Samu oli ihan toimiva. Kolmen kanssa on liikaa häsellystä. Viivi ja Benkku olisi riittänyt, tai Viivi yksin.
Ai hitto. Tosiaan Samu ja Tyyne tädin vaatteet. Niin ja sienilaulu. :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyseessä sittenkin Paskan Musiikin Kilpailu? Suomessa kyllä tehtäisiin hyvääkin musiikkia, mutta aina näissä karkeiloissa on tuollaista junttien pröötpaskaa.
Saran biisin nimi ainakin on niin mauton, että ihmetyttää miksi sellainen on valittu.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän saa. Ja jos vielä voittaa niin itse olen ensimmäisten joukossa levittämässä wiwibloggsissa, x:ssä jne. että minkä maan ja presidentin kannattaja on. Kuinkas sitten suu pannaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta että räppi on yli edustettuna näissä kisoissa. Nyt on jotain 3 räppibiisiä oletettavasti mukana ja ne kaikki on vielä suomiräppiä.
Vihaan räppiä. Varsinkin suomiräppiä.
Eikö se muutes ole kulttuurin omimista? Miksi kukaan ei kitise siitä? Pöllitty Bronxista... jou.
En mäkään pidä räpistä. Tykkäsin teininä,en enää aikuisena.
Tosin iltalehden sivuilla toi sexmane kertoo sen olevan rockkia, tai rock huutoa tms.?
Ja tuosta toisesta tummasta jätkästä tuli jotain reggae viboja (tai enemmän siitä videolla nähdystä kitaristi tms rastapäästä). Voin toki olla täysin väärässä.
Gabriel räppiä varmaan.
Eli ketkä muut?
Lähinnä ihmettelen, että miksi kummassa tuonne on tungettu niin paljon suomiräppiä. Ei sitten löytynyt ketään uutta ja tuntematonta artistia tälle vuodelle? Odotukset ei kyllä ole korkeat tällä kattauksella.
Se hetki kun osallistujat paljastettiin...😱😬🥺😶🌫😔 Minun euroviisukevät on pilattu🙈🙉 Ai siksi Mikael Gabrielkin näyttävästi mediassa esiintyi hyväntekijänä, jakaessaan tuhat ruokakassia köyhille, me kaikki muistamme hänet hyväntekijänä ja äänestämme häntä. Tietenkin!? Ehkä hänessä on potentiaalia kun katsoo noita muita ehdokkaita! Ehkä, jää nähtäväksi.
Nyt naurattaa tuo siankikkeli. Näin siinä käy, kun on univelkaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ca6d5839-690e-4571-9a7a-1b467d6be536
Tyhmä hau tyhmä hau
UMK-artisti Windows95manin kappaleessa laulaa Ryhmä Haun Vainu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saran biisin nimi ainakin on niin mauton, että ihmetyttää miksi sellainen on valittu.
Ulosteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/ca6d5839-690e-4571-9a7a-1b467d6be536
Tyhmä hau tyhmä hau
UMK-artisti Windows95manin kappaleessa laulaa Ryhmä Haun Vainu
Söpöä. Tämä kyllä kiinnostaa eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän saa. Ja jos vielä voittaa niin itse olen ensimmäisten joukossa levittämässä wiwibloggsissa, x:ssä jne. että minkä maan ja presidentin kannattaja on. Kuinkas sitten suu pannaan?
Niin saatanasti olen mukana!!!
Siis apua mikä se lähetys oli. Katoin Youtubesta, missä ensin Katri veti englanniksi tosi kiusallisen alkupuheen. Välillä taputteli käsiä yhteen ja katsoi seiniä kun ei keksinyt sanottavaa. Sen jälkeen noi kolme juontajaa, joista Viivi oli ainoa luonnollinen. Pilvi tuijotti silmät pyöreinä ja puhui kuin joku sketsihahmo. Benjamin on ihana, mutta juonnot vaatii paljon harjoittelua ennen finaalia.
Artistit olivat paikan päällä, mutta haastattelut tuli nauhalta? Sit kaikki vaan sanoi "nähdään Tampereella" ja next :D
Ehkä hyvä ettei Euroviisut tulleet Suomen järjestettäviksi