PODCAST jossa kerrotaan avuista - miksi sensuroitu!?
Julkinen podcast, jossa kerrotaan arjen avusta, että
Käy siivooja
Kodinhoitaja
Ulkopuolinen lastenhoitaja
Monet isovanhemmat valmiina hoitamaan
Ruokatilauspalvelut
Että elämä olisi mahdollisimman nautinnollista.
Meillä isovanhemmat kuolleet, palkka menee asumiseen, ei varaa siivoojaan, raadamme aivan kaiken itse. Olemme korkeasti koulutettuja ja hyvätuloisia. En edes halua miettiä köyhiä ja puutteessa eläviä, vähävaraisia lapsiperheitä😥🥺🥺🥺
Eikö tästä aiheesta saa keskustella kuin rikkaat? Sellaiset joilla on tuhansia euroja kuussa ylimääräistä tähän luksukseen? Eli kun ei ole varaa, aiheesta ei saa puhua, ja ketjut poistetaan?
Eli ääneen ei saa sanoa että mitäön apua ei ole. Saa kuitenkin tiedottaa miten paljon apua joillakin on.
Kommentit (8)
Ehkä vähän mauton aihe podcastina kun lapsiperheköyhyys suurimmillaan ja inflaatio pistää keskituloiset aivan kyykkyyn
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän mauton aihe podcastina kun lapsiperheköyhyys suurimmillaan ja inflaatio pistää keskituloiset aivan kyykkyyn
Toisaalta, podcasteja löytyy nykyään pilvin pimein ja itse skippaan sellaiset jotka tekee ennemmin kurjan kuin hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, podcasteja löytyy nykyään pilvin pimein ja itse skippaan sellaiset jotka tekee ennemmin kurjan kuin hyvän mielen.
Mä ehdin valitettavasti kuunnella tämän oman varallisuuden ja etuoikeutetun elämän ylistyksen, ja tuli tosi masentunut olo🥺🥺
Minä olen aina ollut köyhä tai pienipalkkainen. Hoitoapua olen saanut hoitoringistä. Eli olemme muiden samassa tilanteessa olevien kanssa hoitaneet toisinaan vuorotellen toistemme lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ollut köyhä tai pienipalkkainen. Hoitoapua olen saanut hoitoringistä. Eli olemme muiden samassa tilanteessa olevien kanssa hoitaneet toisinaan vuorotellen toistemme lapsia.
Mistä
Löytää hoitoringin? Hoitorinki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä
Löytää hoitoringin? Hoitorinki?
Verkoistoitumalla lapsen kaverien vanhempien kanssa. Tai vielä pienempänä perhekerhosta, sekä itsellläni on aina ollut myös muutama ystävä/ kaveri samassa elämäntilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä
Löytää hoitoringin? Hoitorinki?Verkoistoitumalla lapsen kaverien vanhempien kanssa. Tai vielä pienempänä perhekerhosta, sekä itsellläni on aina ollut myös muutama ystävä/ kaveri samassa elämäntilanteessa.
Kaikki 1-5v vanhemmat ovat aivan uupuneita. Miten sellaiseen kotiin jossa on kädet täynnä, vielä laittaa vanhempien perään kaipaavat 2& 4veen hoitoon. Eihän kukaan pärjää tämmöisen lapsimäärän kanssa
Word!