Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkea lahja kälyltä! Mitähän oikein ajatteli, kun osti kolmenkympin lahjakortin

Vierailija
27.12.2006 |

Seppälään! Kuka hullu nyt Seppälän vaatteita ostaisi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitettavasti kälysi oli väärässä. Oletkin sivistymätön ja kiittämätön moukka.

Vierailija
2/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan lahjakortit käyvät Seppälässä, joten luulis sen toimivan myös toiste päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mix helvetissä pitää aina valittaa????vie se lahjakortti takas jos ei miellytä...tai anna vaikka mulle...

Vierailija
4/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osta sillä kolmellakympillä jotain pikkuhousuja ja sukkia sieltä! Seppälän vaatteethan on sanomattakin ihan rumia!

Vierailija
5/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti en ole köyhä enkä kipeä....

Että joku kehtaakin olla kiittämätön, toivottavasti kälysi ei osta sinulle enää ikinä mitään.

Sietäisit hävetä!

Vierailija
6/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mulle se lahjakortti. Ostan sillä pikkuhousuja :D

ja uuden hiusvärin

Vierailija
7/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Teri Niitti teki muutama vuosi sitten Seppälälle. Minista lasten vaatteissa koot 140-170cm tytöillä nytkin tosi hyvät mallistot.

Mutta tätä ei kaikki urpot kyllä huomaa.

Vierailija
8/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ostaa kälyllesi itse vähän laadukkaampia lahjoja että hän ymmärtää olevansa tekemisissä tavallista laadukkaamman ihmisen kanssa. Seppelästä saa hyviä lastenvaatteita ainakin. Ja rumathan ne vaatteilla muutenkin koreilee

Vierailija
9/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat osan rahoista kahisevana. Seppälässä on kyllä hyviäkin vaatteita kun ei osta sitä kaikkein halvinta. Ihan aikuisellekin. Itse ostin tosin lapselle kurahousut, kun alkoi tympiä kaikilla samanlaiset rukat.

Vierailija
10/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkia, sukkahousuja, perusteeppari vaikka yöksi tai yöpuku, kengät, laukku, kassi, vyö, karkkia...

Jestas, yksi 30e nyt uppoaa vaikka perähikiän t-kauppaan, jos ymmärtää arvostaa sitä, että ylipäätänsä sai lahjan. Toivottavasti et ensi vuonna saa yhtään mitään, senkin pygmi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan