Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi harrastat naisvihaa ja vihapuhetta netissä? Oletko kenties kateellinen?

Vierailija
03.10.2023 |

Pimiä jatkaa, ettei hän halua yleistää ilmiötä, mutta hänen mukaansa vihapalautteen antajat ovat lähes aina häntä vanhempia naisia.

Hintikka lisää videolla, ettei hän ole koskaan saanut niin hirveää palautetta mieheltä kuin mitä häntä vanhemmat naiset hänelle yleensä lähettävät. Hän kannustaa lopuksi jokaista kunnioittamaan muita ja olemaan itse muutos maailmassa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009895390.html

Ikävä sanoa, mutta minun saamasta vihapuheesta 99% tulee muilta naisilta. Surullista mutta totta, Laukka kirjoittaa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008384715.html

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen kirjoittanut esim. hoitoalan ihmisistä. Mutta se, että olen kirjoittanut, johtuu kyllä heidän omasta käyttäytymisestään. Siis he itse osoittavat jonkinlaista negaatiota minuun päin. Työntekijänä ja heidän asiakkaanaan. Että siksi. Jos on aihetta niin saa kirjoittaa, jos eivät itse osaa käyttäytyä rakentavalla tavalla... RAKENTAVALLA ASENTEELLA TAI EDES NEUTRAALIN ASIALLISELLA TAVALLA... niin kylläpä tuosta sitten saa kirjoittaa.

Mitä kielteisyyttä ja jyrkkää negatiivisuutta edustaa esim. se, että kun olen paikkakunnalle muuttanut, itse hankkinut asunnon ja jopa sen työn määräaikaisen työn, niin siellä työpaikalla multa tullaan kyselemään että mitäs sinä tänne tulit, eihän sulla ole siteitäkään tänne, tuo toinenkin on tänne muualta muuttanut, MUTTA HÄNELLÄ ON SITEITÄ TÄNNE! 

Siis, olet ok, jos sulla on joku side paikkakuntaan, sulla on oikeus olla ja hankkia työ...

Sitten tällaista: kun tuodaan määräyskirjaan jatkoa, niin yks, yks on suureen ääneen kysymässä: ETHÄN VAAN TUONUT SITÄ MIKÄ OLI MINULLE VARATTU!

sitten vedellään sermejä työpisteen ympärille kun ollaan seuraavalla kerralla siihen tulossa sijaistamaan...

että semmosta.

JOTAIN VIKAA JOISSAKUISSA ITSESSÄÄN!

Ja paljon muuta, paljon paljon muuta negatiivisuutta tänne päin osoitettuna aivan siis tuntemattomilta ihmisiltä, naisilta, joiden kanssa en ole tekemisissä aiemmin ollut enkä pyri itse aktiivisesti heidän kanssaan tekemisissä olemaankaan, mutta he ovat kovin kärkkäitä osoittelemaan asiattomuuksia minuun päin!½

Että olenko itse jonkin vihanpidon kohde, käsittättömillä perusteilla esitettyä vihaa, olen aina jossakin viemässä joltakulta muulta jotakin pois... Aina joku on jäämässä ilman!"

SEMMOSTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä