Jos 1600 kcal:lla ja liikunnan lisäämisellä ei laihdu riittävän reipasta tahtia,
niin aloitanko suosiolla kitudieetin tai jonkin amerikkalaisen gurun laatiman "polta rasvaa" -dieetin tai suurin pudottaja -dieetin (nuo viimeksi mainitut löytyvät kirjoista)?
Kommentit (4)
Mun itse piti viedä homma tuonne kitudieetti tasolle että paino lähti tippumaan. Ja lisätä liikuntaa paljon. Niin paljon, että päivän kalorimäärä jää liikunnan jälkeen mahdollisimman lähelle 0.
Käytännössä siis päivässä kaloreita max 1000. Liikuntana tunnin hikilenkki jolla minulla kuluu kaloreita 400-600.
Paljon salaattia, proteiinia ja vähäkalorista vatsaa täyttävää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun itse piti viedä homma tuonne kitudieetti tasolle että paino lähti tippumaan. Ja lisätä liikuntaa paljon. Niin paljon, että päivän kalorimäärä jää liikunnan jälkeen mahdollisimman lähelle 0.
Käytännössä siis päivässä kaloreita max 1000. Liikuntana tunnin hikilenkki jolla minulla kuluu kaloreita 400-600.
Paljon salaattia, proteiinia ja vähäkalorista vatsaa täyttävää ruokaa.
Sitä vähän pelkäänkin... Kokeilen varmaan ensin tuota 1600 kcal tai sitten 1400-1500 kcal. Jos ei kilot karise niin sitten pakko kiristää. Ja liikuntaa tietenkin lisään. Olen 168 cm ja 85 kg.
Ap
Qloia ihan tavallinen elämä.
Lopeta noi dieetit . Hae mielen tasapainoa.
Keskity sinne mentaalipuolelle. Hae hyvä
Olo.
Ei tarvi itseä kidutella ja rangaista.
Hyvän kautta pääset parempaan.