Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sanoilla sinä tai ex-kumppanisi lopetti parisuhteen?

Vierailija
02.10.2023 |

Millä sanoilla parisuhteenne päättyi?

En uskalla avata suutani, koska pelkään niin paljon sitä erotunnelmaa, ja syynä siihen ovat traumat.

Kaikenlaiset vastaukset tervetulleita.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan painokelvotonta tekstiähän se käytännössä oli.

Eli riidassa, ei mitenkään rauhallisesti eikä pitäisi kyllä asia tulla mitenkään yllätyksenä sille toisellekaan.

Vierailija
22/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua, mutta haluan lapsia ja pelkään että päätös pysyä yhdessä ja olla hankkimatta katkeroittaisi lopulta.

Olen siis mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehen pettämisen tullessa ilmi, että minä lähden v****un täältä. Pakkasin samana iltana tärkeimmät ja menin ystävän luokse. Loput hoisin sitten seuraavina päivinä.

Vierailija
24/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muistikuvaa, mutta todennäköisesti sanoin, että haluan vaan eron, koska tämä suhde ei toimi. 

Vierailija
25/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta mä en enää halua jatkaa.

Tässä on sentään jotain myötätuntoa, toisin kuin 9/10 palstamammojen viesteistä miehille.

Ja toisin kuin sinun viesteissäsi naissukupuolelle. Niissähän ei tarvitse empatiaa ollakaan.

Vierailija
26/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä oon valvonut koko yön ja mun on nyt pakko sanoa sulle, että mä en enää rakasta sua. Enkä mä halua sun kanssa lapsia."

Jotenkin näin se taisi mennä. Vedin noista sanoista omat johtopäätökseni ja aloin heti etsiä uutta asuntoa. Eksä tuli myöhemmin katumapäälle, mutta ei siinä ollut enää paluuta.

Mies vai nainen?

Meillä kuulee huomattavasti pahempia juttuja aina kun on PMS. Mutta mitäpä akkojen puheista välittämään, viikon päästä on jo toinen ääni kellossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä