Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkettä selkäfinneihin?

Vierailija
27.12.2006 |

Minulla on aina ollut selässä paljon finnejä, kasvoissa ei kovin paljoa. Nyt on alkanut tulla myös rintaan.

Saako noihin jotain lääkettä? Millaista lääkettä, onko kovin stydiä tai hormooneita sekoittavaa?

Haluaisin vihdoin nauttia kesästä myös selän paljastavissa paidoissa!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin näistä lapsettomuushoitojen aikaan, mutta en muuten.

Vierailija
2/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit jos oikein paha niin Roaccutan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyvän avun? Entä se tujumpi?

ap

Vierailija
4/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsin eroon omista kiusallisista selkäfinneistä.

kokeile.

Vierailija
5/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon syöny nyt noin 2kk ja selästä kaikki finnit lähteny (ei niitä sielä paljoa ollukaan), naamassa vielä vähän...

apocyklin tai jotain sinnepäin, 50 tabletin pakkaus maksoi peräti 6e!

toinen satsi vielä... saas nähdä onko sitte näpyt historiaa.

mulla vaan pahenee tuo naama jos jotain ulkoista kokeilee.

lumenen perus puhdistus aineet ja tuo antibiootti kuuri tuntuu tepsivän

Vierailija
6/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on pidettävä pitkä väli tai muuten tulee tosi huono olo, maito tuotteista etenkin, että kannattaa olla tarkkana.

Vierailija
7/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa näitä: ota ylimääräistä sinkkiä JOKA PÄIVÄ, sekä pyri juomaan n. 1litra -1,5 litraa (Hartwallin) Vichyä (Novelle) JOKA PÄIVÄ. Mulla on ollut samaa vaivaa ja noilla pysyy poissa. Vichyissä on kivennäisainepitoisuuksissa SUURIA eroja, ja muut vichyt eivät ole minua auttaneet (olen kokeillut mm. BonAqua ja Olvia ja Rainbowta).

Vierailija
8/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kokeilla, vaikka kaikkia!

ap

Vierailija
9/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin on toiminut,aloitin kuurin elokuussa ja selästä on finnit lähteneet,samoin kasvoista kiitettävästi.

Yleislääkäri voi määrätä,ei tarvitse mennä ihotautilääkärille,toisin kuin Roaccutanissa joka vaatii verikokeita,naisilta kuukausittaisen raskaustestin sekä on aika kallis,eli Apoa kannattaa ainakin kokeilla ensin. Myös Diane Nova epillerit ovat kokeilun arvoisia.

Pudistuksesta,itselläni on rasvainen sekaiho,ja olen löytänyt ihan täydelliset tuotteet (lääkäri kertoi) Sebamedin antibakteriaalisesta puhdistusvaahdosta ja kasvovedestä. Vaahto levitetään kasvoille ja annetaan olla 5 min,huuhdellaan ja viimeistellään kasvovedellä. Ihanan puhdas ja raikas lopputulos eikä kuivata liikaa! Vaahto maksaa apteekissa noin 11 euroa ja kasvovesi 5 euroa.

Vierailija
10/10 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulin raskaaksi ja finnit lähti, nyt olen viimeiset neljä vuotta ollut käytännössä koko ajan raskaana tai imettänyt eikä finnejä ole näkynyt mutta eiköhän ne sieltä taas palaa kun lopetan. Sitten on kai otettava tuo Roa, vaikkei yhtään huvittaisi.