Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin vaimolleni kauniin korun lahjaksi, mutta ilmeisesti hän ei pidäkään siitä

Vierailija
27.12.2006 |

Hän ei kuitenkaan myönnä asiaa, vaikka sanoin, että korun voi palauttaa.

Meillä on kuitenkin vietetty mykkäkoulua aattoillasta asti.

Voisiko joku koettaa selittää vaimoni ajatuskuviota?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut jostakin riitaa mitä ette ole saaneet sovituksi?'

Vaikea sanoa. Vaimo pitää muutaman kerran vuodessa mykkäkoulua. Useinkaan en tiedä, mistä se johtuu. Tilanne laukeaa itsestään viikon kahden kuluessa ja mistään ei koskaan puhuta. Minä kyllä yritän.

Tökkiikö teillä seksielämä?

Ei, paitsi mykkäkoulujen aikaan ei ole seksiäkään.

Onko sulla toinen? Onko vaimollasi toinen?

Mulla ei ainakaan. En usko että vaimollakaan.

Onko teillä ollut liian vähän aikaa toisillenne?

Mielestäni saamme aika paljon aikaa yhdessä. Äitini hoitaa usein lapsiamme. Juuri ennen joulua kävimme mm. joulukonsertissa. Hiihtolomalla olemme lähdössä laskettelemaan kaveripariskunnan kanssa ja lapset jäävät äidilleni.

Oletko osallistunut kotitöihin?

Olen. Tosin teen aika paljon ns. miesten töistä. Kolaan lumet, pilkon polttopuut, laitoin pihavalot. Näitähän ei kauheasti arvosteta.

t. aviomies

Vierailija
22/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimoasi ottaa päähän, että näet hänet tuollaisten tattakorujen kantajana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaimon mielestä ollut huomattavasti tarpeellisempiakin rahanreikiä?

Käyttääkö vaimosi tuon tyyppisiä koruja ylipäätään?

Vierailija
24/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisiko vaimon mielestä ollut huomattavasti tarpeellisempiakin rahanreikiä?

Käyttääkö vaimosi tuon tyyppisiä koruja ylipäätään?

Itse tienaan perhemme rahat perheemme hyväksi. Tiedän, että meillä on varaa koruun ja eihän vaimoni edes tiedä korun hintaa. On muitakin rahareikiä, mutta minusta 240 euroa ei ole iso summa joululahjaksi.

En ole mikään koruasiantuntija, mutta mielestäni vaimo käyttää tuontyylisiä koruja.

Sitä paitsi siinä korussa on se vaihto-oikeus enkä taatusti kyllä suuttuisi, jos vaimo haluaisi korun vaihtaa.

t. aviomies

Vierailija
25/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murjottaminen oli helpointa sillä en osannut pukea sanoiksi tunteitani. Osittain olin tyytymätön elämääni, osittain itseeni ja pieneltä osin mieheenikin.

Minkäänlaisia taitoja tunne-elämäni käsittelyyn minulla ei ollut. Siksi osasin vain olla hiljaa, silloin kun siis sattui jotakin joka nosti tunteeni pintaan. Muutoin yritin vain olla tyytyväinen ja elää elämääni niinkuin mitään ei olisi vialla.

Vierailija
26/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lunta ei paljon ole tarvinnut kolata. 2. Ulkovalojen laitossa meni noin 15min. 3. Puut pilkotaan keväällä, että ovat seuraavana talvena kuivia ja voidaan vaan kantaa sisälle.

Et varmasti oel huomannut miten paljon ennemmän vaimo on tehnyt joulun eteen.

Vierailija
27/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ne " työt" mitä asviomies sanoi, ei varmasti ole ainuita mitä hän on tehny...

Aika hölmö täytyy olla jos luulet et se ei oo muuta tehny.

Vierailija
28/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaimosi koskaan sanonut, ettei käytä tietystä metallista valmistettuja koruja? Tai ettei tykkää tietystä / tietyn värisestä jalokivestä?

Mulla ei ole jalokivillä väliä, mutta en käyttäisi koskaan hopeaa tai valkokultaa. Mun korujen pitä olla kultaa tai pronssia. Ja voisin hyvinkin loukkaantua, jos mies ostais hopeakorun, koska mun mielestä hänen pitäisi asia tietää. Vaan eihän miehistä aina tiedä, mitä ne kuulee ja mitä ne muistaa :-)

Vierailija
29/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakaan mies ei kirjoita noin. Eli feikkiä koko homma.

Vierailija
30/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin sen korun (jos se siis ei ole vaimolla käytössä) ja menisin sen kanssa vaimon luokse. Sanoisin, että lähden nyt palauttamaan tämän korun, ellet kiellä. Alkaisin pukea ja lähtisin kanssa. Vaihtaisin lahjakorttiin, jonka jemmaisin jonnekin, ettei vaimo löydä. Kun rouva alkaa taas olla rupattelutuulella, odottelisin vielä lahjakortin kanssa viikon pari ja sitten kysyisin vaimolta, käytätkö tämän vai käytänkö minä. Ihan ihme vaimo.

Vierailija
31/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla rahalla sais vaikka kuinka paljon lapsille vaatteita tai muuta vähän järkevämpää.

Vierailija
32/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miltä sinusta tuntuu kun hän pitää mykkäkoulua. sano myös, että sinusta olisi reilua, että hän kertoisi omista tunteistaan, koska sinäkin niin teet. täällä palstalla me ei voida kuin arvailla syitä...

Vierailija
33/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa vaan kehtaako niitä nyt lähteä vinkumaan sun rahoista, kun olit mennyt hassaamaan siihen koruun - joka minulla on jo samanlainen ennestään :-(((((( aaargh...

Vierailija
34/34 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hopeasta ja valkokullasta, enkä välttämättä haluaisi käyttää keltakultaista korua tms. Ja olen kyllä monesti miehelle asiasta maininnut, joten pitäisi olla tiedossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi