Ärsyttävä ongelma; perheen miehet syövät kaikki herkut
Olen pieniruokainen nainen. Pidän siitä että kahvin kanssa esim illalla otan pienen makean herkun, esim 3-4 palaa suklaata tai puolikas leivoksesta.Makeannälkäni tulee helposti tyydytetyksi, en pysty kovin paljon kerrallaan syömään makeaa koska muutoin tulee ällö olo.
Ongelmana on, että kun säästän oman herkkuani seuraaviin kertoihin, perheen miehet ehtivät syödä ne ennen minua.
Olen piilotellut esim suklaata kaappeihin piiloon mutta poikani osaavat tutkia makeanhimossaan kaapit ja löytävät herkkupiiloni niin keittiön kuin olohuoneen kaapeista, jääkaapista ym.
Ja jääkaapista ei jää mitään itselleni varaamaa asiaa koskaan. Olen kieltänyt ja uhkaillut mutta silti herkkujen anastaminen jatkuu.
Oikeasti, pitääkö minun ostaa pieni jääkaappi makuuhuoneeseen ja laittaa siihen ketju ja munalukko???
Joo. Ja kyllä. Ärsyttää
Kommentit (50)
mitä teet sille toiselle puolikkaalle leivosta ?
Miksi 19 vuotias asuu vielä kotona? Onko jollain kirjolla?
Spesiaaleimmillekin on olemassa asuntoloita.
Miehen kanssa en kyllä osaa neuvoa. Osta jotain vegaanituotteita, jos ne jäisi kaappiin?
Koita päästä eroon tuosta makeanhimostasi. Ei tee hyvää päivittäin syödä puolikasta leivosta.
Ei jeesus, taas olen niin tyytyväinen yksineläjä! Miten voi olla tuollaisia moukkia ja suorastaan sikoja? Miten ap antaa kohdella itseään noin, tuskin saa kovasti kunnioittavaa käytöstä osakseen muutenkaan?
Ootsä se sama mukamas pieniruokainen tyyppi joka just toisessa ketjussa valitti kun ei pysty työpaikalla edes sitä kakkua syömään kun tulee ällö olo makeasta🙄
Tää on taas provo millä yritetään haukkua lihavia ihmisiä kun ne syö niin paljon herkkuja. Juu, tiedetään että oot ihanan laiha ja kaikkee 🤗
Vierailija kirjoitti:
Puolikas leivoksesta. Ja toinen puoli sitten roskiin.
#naiset
Miksi se toinen puoli pitäisi heittää roskiin?
#taidatollaurpo
Meillä on miehen kanssa vähän sama juttu. Mies aina paasaa miten herkkuja ei saa ostaa kun sitten niitä tulee syötyä. Pelkää siis lihomista ihan hysteerisenä. No, minä syön suklaata rivin päivässä, mies kun ottaa palan niin syö puolet levystä. Olen yrittänyt sanoa ettei sitä levyä tarvitse survoa naamaan kerralla, jolloin se kestää viikon tai ylikin.
Tosin mies myös ostaa minulle lisää suklaata sitä myöten kuin sitä syö, mutta syö lopulta ne tuomansa suklaat itse myös.
Miten reagoit kun huomaat, että herkut on taas syöty? Tuleeko siitä miehelle tai teineille seurauksia? Luulis että kun kerran tai pari vetää kunnon kilarit/ peruuttaa viikkorahat/ jättää kaiken siivoamatta ja menee närkästyneenä viikonlopuks hotelliin niin alkais edes pientä kunnioitusta löytyä. Jotain mullistavaa sun täytyy tehdä, jotta idiootit tajuis kuinka törkeetä toi on.
No mutta tuohan on ihan törkeää. Tyhjentävätkö lompakonkin samalla? Rajattomia ja itsekkäitä ihmisiä, huhhuh.