Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

Vierailija
27.12.2006 |

En yhtään ihmettele, jos teidän elämässänne on paljon hankalia ihmisiä. Osaatte vääntää ja kääntää asiat aina huonoimpaan suuntaan. Tulkitsette ihmisten käytöstä aina negatiivisessa valossa jne.

Anopit tekevät aina väärin, tekivät he sitten miten vain. Mies on melkoinen hirmu, naapurit kamalia, ystäviä haukutaan selän takana jne.

Te valittajat olette itse samanlaisia! Elämänne on siksi täynnä hankalia ihmisiä, sillä te itse olette sellaisia ja teitä on hankala, lähes mahdotonta miellyttää! Luultavasti tekin olette niitä, joita ystävänne täällä haukkuvat, joiden valintoja arvostelevat jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pätee olemalla niin paljon parempi kuin muut. Ah, sitä autuutta, minkä ylemmyydentunnosta saa.

Vierailija
2/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyminen käännetään heti ylemmyyden tunteeksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veljen vaimo oli just sellanen, että aina tulkitsi hulluna toisten tekemisiä, ja aina oli varma, että häntä siinä jollain tavoin loukattiin ja morkattiin ja ties mitä. Eipä sen kanssa hirveästi jaksanut seurustellakaan, en mä jaksa toisten ihmisten kyttäämistä ja jatkuvaa välitusta.

Minulla itselläni on ihana ja rakastava ja onneksi laajakin lähipiiri, eikä se todellakaan ole mistään tuurista kiinni. Ihminen kerää ympärilleen kaltaisiaan ihmisiä ja ne ympärillä olevat ihmiset kohtelee juuri siten kuin heidän antaa itseä kohdella.

Vierailija
4/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä valittaa ettei tarvitse tyhjästä vääntää.

Vierailija
5/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ap on just niitä pollyannoja, jotka oikoo rusettejaan muita panettelemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi