Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi turha päivä virkamiehenä

Vierailija
02.10.2023 |

Pomo ei luota alaisiinsa ja haluaisi varmasti tehdä kaiken itse. Ei osaa delegoida mitään, juoksee sellaisissa palavereissa, jotka kuuluisivat alaisilleen. Alaisia 9 kappaletta tiimissä.
Nyt ollut noin viikon verran tyhjää kalenterissa ja aika käy välillä pitkäksi. Lisäksi pomo valittelee kiireistä kalenteriansa, mutta ei itse tajua sitä, ettei pomon pidä juosta päivittäisasioiden perässä, jotka kuuluisivat alaisille.
Odotan vain sitä hetkeä, kun pomo palaa loppuun. Kehityskeskustelut oli tarkoitus pitää syyskuun loppuun menessä, yhtäkään ei ole tehty. Syksyn aikana tulee henkilöstökysely työnantajalta, jos siinä saa kirjoittaa vapaasti tekstiä niin tykitän aika pahasti oman näkemykseni.

Luulin ensin, että julkisen sektorin huono johtaminen on vain meemi, mutta ei se olekkaan...
Pomo kyllä on ihan asiallinen muuten ja selkeästi pitää omiensa puolta, mutta muuten johtamistaidot 404. Substanssi itse asiaan on ihan ok, mutta huomaan ettei nauti johtamisesta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja esimiehiä on maailma täynnä. Oikeastaan kovin hyvään en ole vielä törmännyt koskaan ja 20 vuotta työelämässä takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä