Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävöittekö te koskaan entisiä rakkauden kohteitanne/kumppaneitanne?

Vierailija
01.10.2023 |

Minulla tulee välillä ensirakkaus väkisin uniin enkä tiedä mitä ajatella

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikävöidä. Oli ja meni jo. Yksi oli ihan kiva. Mutta vikansa kullakin.

Vierailija
22/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Ne kaikki oli sen verran mitäänsanomattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mutten erityisemmin.

Vierailija
24/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulleja ja lihaksia on ikävä. ;P

Vierailija
25/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyittekö nuorena helposti bileiden jatkoilta näiden kanssa sänkyyn? 😳

Vierailija
26/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistele, on kuollut aikaa sitten.

27/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahingossa tulee mielen jotkut nuoruuden säädöt, lähinnä naurattaa ja hävettää. Luojan kiitos niistä jutuista ei tullut mitään!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
28/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muistelen nuoruuttani, jossa hänellä oli sija. En muuten.

Vierailija
29/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä entistä olen viime aikoina ikävöinyt. Meillä oli ihan järisyttävän hyvä kemia sängyssä. Muuten oli liian usein vaikeaa ja suhde lopetettiin hyvissä väleissä, välillä jutellaan puhelimessa edelleen (ihan kaverijuttuja). Olen jo pitkään ollut toisen kanssa ja suhde on muilta osin hyvä, mutta kumppanin sairaus on aihettanut sen että kohta ei kahteen vuoteen ole harrastettu seksiä. Että kyllä sitä välillä mielessä on käynyt exä...

Vierailija
30/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin ennen paljon kahta teinirakkauttani, mietin missä ne menee, mitä niille kuuluu. Vuosikymmenten jälkeen jouduin tekemisiin kummankin kanssa, vähän ajan välein. Hukuin edelleenkin tämän toisen silmiin, mutta huomasin, että mikäli meistä olisi tullut jotain enemmän silloin joskus, olisimme väistämättä eronneet, niin erilaisia olemme luonteeltaan. Hänen kanssaan olisi ollut mahdollista jatkaa suhdetta siitä mihin se silloin jäi, mutta itse ollessani onnellisesti naimisissa, jätin tilaisuuden käyttämättä. Toisen kanssa meille syntyi hyvä kaveruus, jota varjostaa hänen valtava ehdottomuutensa, joka olisi tehnyt myös meidän suhteesta pitkän päälle mahdottoman. 

Nyt mulla on pari teinirakasta kavereina, juuri ne rakkaimmat, ja siitä olen erittäin tyytyväinen. 

Vierailija
31/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ikinä. Oli mustasukkainen kyttääjä, harrasti henkistä, digitaalista ja seksuaalista väkivaltaa. Vihan tunne kuohahtaa jos jään muistelemaan menneitä.

Vierailija
32/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan. Vuosikymmentenkin jälkeen sydän lyö ylimääräiset lyönnit, kun nään hänet kylillä vaikkapa auton ratissa.

Vierailija
33/35 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, en ketään eksistä. Tuntuu ajatuksenakin kummalliselta ja vieraalta.

Vierailija
34/35 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää ikävöin aluksi kun erosin hänestä. Oltiin 11 vuotta yhdessä ja ero oli riitaisa ja vaikea.

Mutta nykyään en enää ikävöi entisiä, nykyisen kanssa menee hyvin ja olemme todella rakastuneita <3

Vierailija
35/35 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ikävöinyt yhtään entistä kumppania henkilönä. Olen joskus ikävöinyt sitä parisuhteessa olemista, esimerkiksi sitä, kun tuli reissusta, eikä ollut pimeä koti ja tyhjä jääkaappi, vaan oli joku odottamassa. Lisäksi kaveriporukoissa ajan viettoa olen kaivannut, nämä porukat kun olivat enemmän eksien kavereita niin jäivät erojen jälkeen taakse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi