Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvilatyöntekijän palkka

Vierailija
01.10.2023 |

Kyseessä on kokoaikainen työ. Haettavan paikan palkkaus on "sopimuksen mukaan". Minulla ei juurikaan ole kokemusta kahvilatyyppisestä työstä, mutta asiakaspalvelusta on pitkä kokemus.

Kahvila ei ole auki sunnuntaisin. Toimenkuvaan kuuluu asiakaspalvelu, kahvilatuotteiden myynti kassalla ja muut kahvilan tehtävät kuten siistimiset ja tietysti kahvinkeitto, täytettyjen sämpylöiden valmistus, mahdollisesti lounassalaattienkin ja välillä osallistuminen kokoustilaisuuksien järjestämiseen ja kestitsemiseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydät 2000 tai jopa 2100

Kyllä ne neuvottelee sen alas

Joo, mietin vaan ettei se paikansaanti kaadu ainakaan tuohon palkkatoiveeseen. Toisaalta sitä ei hakemukseen pyydetty, vaan työpaikkailmoituksen tiedoissa vaan lukee sopimuksen mukaan. Eli varmaan neuvotellaan siitä sitten. Voinhan sanoa että toiveeni ei ole kiveen kirjoitettu vaan voidaan sopia. 

Ap

Yleensäkin "tavaran" hinnasta neuvotellaan vasta kun nähty. Töitä hakiessani sanottiin palkan olevan 11,50-21€

Mulle tuli 18,25€/h

Vierailija
22/30 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintola-alan palkat on jäänyt tämän inflaation takia entistä syvempään palkkakuoppaan,teet kokopäivä hommia ja sulle jää kuussa joku 1400-1500€ eläminen sillä pk seudulla on kyllä kituuttamista.

Okei... Itse teen keikkaduunia ravintola-alalla täällä Helsingissä ja käteen jää minimissään 2800€/kk. Ja ihan perus baarimesu/tarjoilija olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
24/30 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

leidosit pulaa?

Vierailija
25/30 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullman kirjoitti:

leidosit pulaa?

No en, en edes osaisi. Ei siellä leivota vaan leipomotuotteet tulevat kyseisen firman leipomosta. Täytetyt sämpylät ja salaatit tehdään itse siellä. Myyn kahvilatuotteita ja palvelen asiakkaita ja hoidan muita kahvilan työtehtäviä.

Ap

Vierailija
26/30 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita mitään palkkahaarukkaa, koska silloin saat automaattisesti sen alimman jos olet siihen valmis tyytymään.

Kun tuntipalkka kerrotaan 160 niin saadaan kuukausipalkka, jos työaika on normi 37,5h/kk. Kaupan alan tuntipalkan mukaan kuukausipalkkasi olisi 2232 e. Alle 2000 e palkkatoivetta en laittaisi mihinkään kokoaikaiseen työhön. Älä tingi valmiiksi omaa palkkaasi, se on työnantajan homma.

Korosta asiakaspalvelutaitojasi ja kokemustasi ja sitä että paineessakin pystyt säilyttämään iloisen asiakaspalveluasenteesi. Älä korosta kahvila-alan työkokemuksen puutetta, koska nuo työt oppii varmasti.

Vierailija
27/30 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin just kahvilatyön ja alkoi nyt tämä palkka epäilyttämään. Onko 16,35 ol tällä alalla?

Vierailija
28/30 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku pointti?

Niin siis mitä voisin heittää palkkatoiveeksi? Jäi tuosta tekstistä kokonaan pois? 😂

Ap

No minimissään 15€/tunti. Tosin ei hajua mikä palkkataso tuollaississa paikoissa on, mutta eika juuri missään enää ole alle 15€/h palkkoja.

Tämä on kokoaikainen työ, joten kuukausipalkkatoivetta hain. Minulla ei kaupan alallakaan ole 15 e/t vaan 13,95. Yli 2000€ bruttopalkasta turha edes haaveilla kahvilatyöntekijän palkka jää siihen 1750€ - 1900€ väliin.

Ap

Okei, eli sanoisinko siihen sitten että 1800-1900? Vai sanoisinko

Älä laita mitään haarukkaa vaan pyydät 2000 ja jos se on liikaa niin menet vähän vastaan esim. 1950.

Vierailija
29/30 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laita mitään palkkahaarukkaa, koska silloin saat automaattisesti sen alimman jos olet siihen valmis tyytymään.

Kun tuntipalkka kerrotaan 160 niin saadaan kuukausipalkka, jos työaika on normi 37,5h/kk. Kaupan alan tuntipalkan mukaan kuukausipalkkasi olisi 2232 e. Alle 2000 e palkkatoivetta en laittaisi mihinkään kokoaikaiseen työhön. Älä tingi valmiiksi omaa palkkaasi, se on työnantajan homma.

Korosta asiakaspalvelutaitojasi ja kokemustasi ja sitä että paineessakin pystyt säilyttämään iloisen asiakaspalveluasenteesi. Älä korosta kahvila-alan työkokemuksen puutetta, koska nuo työt oppii varmasti.

Kuuluuko kahvilatyöntekijät kaupan alan tessiin? Mara ois musta sopivampi vertailukohta.

Vierailija
30/30 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintola-alan palkat on jäänyt tämän inflaation takia entistä syvempään palkkakuoppaan,teet kokopäivä hommia ja sulle jää kuussa joku 1400-1500€ eläminen sillä pk seudulla on kyllä kituuttamista.

Okei... Itse teen keikkaduunia ravintola-alalla täällä Helsingissä ja käteen jää minimissään 2800€/kk. Ja ihan perus baarimesu/tarjoilija olen.

Ja tuntimääräsi oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi