Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset kituu huonoissa suhteissa koska he eivät uskalla hypätä tuntemattomaan

Vierailija
01.10.2023 |

Ihmisen mieli on jännä siinä mielessä että se on valmis unohtamaan ja ottamaan vastaan ihan kaiken huonon kohtelunkin kunhan hän itse tuntee olonsa turvalliseksi eikä hänen tarvitse muuttaa mitään omassa elämässään.
Tää huono kohtelu saattaa olla todella pahaa narsismia omalta kumppanilta taikka muuten vaan töksäyttelyä ja huonoa kohtelua, epäkunnioitusta ja nöyryyttämistä julkisilla paikoilla, ihminen silti ottaa tämän kaiken vastaan koska se henkilö kuka tätä tekee on "ainoa" turva tälle ihmiselle. Mielummin huono kohtelu kuin hyppy tuntemattomaan.

Todistan tälläistä tapahtumaa ihan vierestä omassa elämässäni ja sitä on paha katsoa.

Muistakaa että hyviäkin kumppaneita kyllä löytyy vaikka millä mitalla, te vaan itse valitsette ne huonot.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan miehet tekee niin. Naiset kyllä eroaa tarvittaessa.

Vierailija
2/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei osaa olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei enää halua sitoutua? Mua lähinnä kaduttaa etten kuunnellut vanhoja rouvia. Hehän olivat nähneet vuosikymmenten mittaan avioliiton todellisen puolen. Harva liitto pelastuu "viisaiden" rouvien neuvoilla. Yksipuoliset pelastamisyritykset toimii melko harvoissa suhteissa. Useimmat miehet lähtee hakemaan suhdetta minimalisti asenteella.

Vierailija
4/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä hyviä kaikille riitä yllin kyllin. Mutta toki olisi hyvä osata olla vaikka yksin jos ei hyvää saa. Mutta itse näin 20 vuotta yksin olleena, ei sekään helppoa ole..

Vierailija
5/5 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko enää niihin hyviin omalla kohdallani. Siksi kai tämä viimeisin ero on niin vaikea tehdä, kun jotain hyvääkin välillä oli. Toisaalta sitten välillä niin paljon niin pahaa, että siitä on itseään muistuteltava jatkuvasti ja hoettava ettei se ihminen muutu.

Turvaakaan en tuntenut.

Mutta nämähän eivät minulle uusia asioita ole, olen kokenut väkivaltaa, niin henkistä kuin fyysistä koko elämäni. Ehkä en edes osaa järkyttyä siitä kuten joku normaali ihminen, kun se ensimmäinen päälle käyminen tulee.