Tulevat treffit jännittää
Heips,
Oon pari vuotta sitten eronnut ja sen jälkeen viettänyt hiljaiseloa mistään tapailusta tai muusta. Suhde kesti 10v ja koin etten heti halua uutta perään. Nyt kuitenkin vastaan tuli todella symppis tyttö. En ihastu ikinä helposti, mutta tämä vei jalat alta ensi näkemisellä.
Tapasin hänet kun myin kirppiksen kautta ylimääräistä roinaa ja hän joitain juttuja osteli. Jälkeenpäin juteltiin melko paljon ja hänkin vaikutti kiinnostuneelta. Tai eihän naisista ikinä tiedä, mutta joku siinä kuitenkin oli. Rohkaistuin sitten kysymään häntä ulos ja onneksi vastasi myöntävästi. Tuleepahan tämäkin kivi sitten käännettyä ja katsottua.
Ongelmani on se, että nyt jännittää. Siitä on varmaan 100v kun oon viimeksi treffeillä edes ollut, saati tämmöisessä tilanteessa. Pelkään että munaan tilanteen liialla yrittämisellä tai jollain tyhmällä jutulla.
Kommentit (25)
Ihana tarina. Kyllä treffit onnistuu. Kaikkia jännittäis tossa tilanteessa. Mua ainakin. Ja todennäköisesti tyttöäkin.
Hauskoja treffejä😉
Päivitäthän tänne, miten meni
( ... ja jätä nuo pölvästit kommentit omaan arvoonsa)
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, kohta muutatte yhteen ja ne rojut on taas sun kämpässä🤣
Ihana :D<3
Paras neuvo on, että anna itsellesi lupa jännittää, koska jännität joka tapauksessa.
Eikä treffeillä mokata, treffeillä tutustutaan. Sitten joko molemmin puolin tykätään näkemästään, tai sitten ei. Molemmat hyväksyttäviä lopputuloksia.
Mulla on myös mahdollisesti treffit ensi viikonloppuna. Me emme ole vielä tavanneet kertaakaan koska ollaan tinderistä toisemme löytäneet. Molempia jännittää. Pari kertaa olla puhuttu puhelimessa ja whatsappissa laitetaan viestejä. Jännitti pelkästään eka puhelukin ja pelotti, että jos ei keksi puhuttavaa.