Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset rakastuu renttuihin

Vierailija
01.10.2023 |

Siskoni ihan ihastunut varattuun pettäjä mieheen, johon ei voi luottaa. Mies jo yli 30 vuotta ja ihan lapsellinen karvanoppa mies. Paljon parempia miehiäkin olisi olemassa jotka ei petä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on mitä on, mutta aina ne sinut päihittää, ap.

Vierailija
22/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ystäväni vaihtoi kanssa dippainssin amisretkuun, joka ei osaa edes lausetta muodostaa.[/quote]

No jotain vikaa niissä insinööreissäkin täytyy olla!

Oisko, että se status, status ja vielä kerran status on noussut päähän?

Ei semmosta, itseään täynnä olevaa kukaan jaksa.

Kannattaa perustaa kerho tms.;

Miksi meitä insinöörejä AINA sorretaan?

Siellä voivat keskenään rakastua itseensä ( minkä jo luonnostaan taitavat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voidaan kysyä;

Miksi miehet (* ja juu, ihan KAIKKI) rakastuu bimboihin????

Vierailija
24/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kokemusta kuin vähän saamattomista ja tökeröistä miehistä, niin pilke silmäkulmassa vitsaileva renttu sentään naurattaa ja pussaa siellä sohvalla köllimisen lomassa...

Vierailija
25/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska etsivät Rakkautta kaikista vääristä paikoista.

No mulla taitaa todella olla näin, vasta kolmannenkohan renttu-avokin kohdalla taisin huomata sellaisen kaavan että kumman usein tutut kommentoi miesystäviäni niin että ihan on ku (renttu) isäs nuorena :D tytöt voi tosiaan etsiä vaikean isäsuhteen paikkaajaa ihan alitajuisesti, enkä ole vielä keksinyt miten tämän kirouksen saisi murrettua niin ihan sinkkuna nykyisin mennään! :D

Vierailija
26/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla, ihan kaikilla on heikko paikka sydämessä hyvännäköiselle pahikselle.

Naisilla "miksi kaikki naiset aina rakastuvat renttuihin"

ja miehillä

"I shouldn't put my D in crazy but then again..."

Veikkaan, että rentut ja rentuttaret ovat vaikeasti tulkittavia, vähän epävakaita ja hyviä sängyssä. Eipä se muuta vaadi.

Vierailija
27/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ystäväni vaihtoi kanssa dippainssin amisretkuun, joka ei osaa edes lausetta muodostaa.

No jotain vikaa niissä insinööreissäkin täytyy olla!

Oisko, että se status, status ja vielä kerran status on noussut päähän?

Ei semmosta, itseään täynnä olevaa kukaan jaksa.

Kannattaa perustaa kerho tms.;

Miksi meitä insinöörejä AINA sorretaan?

Siellä voivat keskenään rakastua itseensä ( minkä jo luonnostaan taitavat).

Olen monesti ihastunut insinööreihin. Itse asiassa kolme viimeisintä ihastusta ovat kaikki olleet heitä. Vaikeudeksi on muodostunut heidän tunneilmaisunsa. En haluaisi palata renttuihin, mutta katsotaan mitä tapahtuu.

Vierailija
28/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs niitä hyviä miehiä ihan sitten saa?

Kerro ap, minäkin haluan tietää!

On määrättyjä kriteereitä jotka puitää täyttää.

-pettäjä, ei

-rikollinen , ei

- huumiden käyttäjä, ei

- valehtelija, ei

-juoppo, ei

-avionrikkoja, ei

-työn vieroksuja, ei

No voi niitä kriteerejä olla muitakin

Vierailija
29/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla, ihan kaikilla on heikko paikka sydämessä hyvännäköiselle pahikselle.

Naisilla "miksi kaikki naiset aina rakastuvat renttuihin"

ja miehillä

"I shouldn't put my D in crazy but then again..."

Veikkaan, että rentut ja rentuttaret ovat vaikeasti tulkittavia, vähän epävakaita ja hyviä sängyssä. Eipä se muuta vaadi.

Niinhän se on. Kyllä siinä sitä jännitystä ja kiihkeitä hetkiä saa, tasapaksun ja tylsän tyytymissuhteen sijaan. On niin vaikeaa saada hyvää ja kaikkea kivaa samassa paketissa.

Vierailija
30/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut lupailevat rakkautta, mutta eivät pidä lupauksiaan...

No emmä ihan tota meinennu.

Meillä on kaikilla ikuisuuden siemen sisällämme.Etsimme Rakkautta. Olemme kuulleet Jeesuksesta, siitä pitkätukkaisesta, aikansa kapinallisesta. Näemme sitten jonkun pitkätukan tai kapinallisen ja erehdymme kohteesta ja paikasta...

Vierailija
31/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla taitaa todella olla näin, vasta kolmannenkohan renttu-avokin kohdalla taisin huomata sellaisen kaavan että kumman usein tutut kommentoi miesystäviäni niin että ihan on ku (renttu) isäs nuorena :D tytöt voi tosiaan etsiä vaikean isäsuhteen paikkaajaa ihan alitajuisesti, enkä ole vielä keksinyt miten tämän kirouksen saisi murrettua niin ihan sinkkuna nykyisin mennään! :D

Voihan se noinkin olla... Itsellä oli hyvä Isä, komea, vastuullinen, työteliäs, huumorintajuinen, kätevä käsistään... Ja silti voi valita väärin, tosin ei kyllä enää...

Vierailija
32/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se noinkin olla... Itsellä oli hyvä Isä, komea, vastuullinen, työteliäs, huumorintajuinen, kätevä käsistään... Ja silti voi valita väärin, tosin ei kyllä enää...

Niimpä se munkin isä oli kaikkea tuota, paitsi sitten lisäksi tosiaan myös renttu ja tuurijuoppo joka karkailikin äidiltä ajoittain reissuillensa, semmosia ne suurinpiirtein on sit omatkin miesvalinnat ollut, hurmaavia renttuja, kirous :D

Vierailija
33/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niimpä se munkin isä oli kaikkea tuota, paitsi sitten lisäksi tosiaan myös renttu ja tuurijuoppo joka karkailikin äidiltä ajoittain reissuillensa, semmosia ne suurinpiirtein on sit omatkin miesvalinnat ollut, hurmaavia renttuja, kirous :D

Ehkä korjaan. Ns hyvä ihminen (hyviä ihmisiähän ei ole).Mun Isä ei juonut ja minusta piti huolta iltaisin ja viikonloppuisin. Oisin Isälle suonut helpomman elämän, mutta en lapsena näistä mitään ymmärtänyt. Uskollinen oli kuolemaan saakka.

Vierailija
34/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olen niin ihana ja valtavan hyvä rakastaja!

Vierailija
35/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla naisilla on hoivaamis vietti, kuvittelevat kesyttävän rentun.

Vierailija
36/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Itse en voi sietää esim. Simpsoneita, koska inhoan Homerin roolia.

Vierailija
37/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä renttuja on niin paljon, että väkisinkin joku niihinkin ihastuu. Mutta kyllä suurin osa naisista valitsee ei-rentun miehen mielummin, mutta joskus käy niin, että miehestä kuoriutuu renttu, vaikka aluksi on jaksanutkin petrata ja saanut naisen ihastumaan ja rakastumaan. Sitten lähteminen ei enää olekaan niin helppoa, vaikka  järki sanookin, että juokse.

Ei naiset ihastu renttuihin sen enempää, kuin tavallisinkaan miehiin. Joku kuuluisuus voi olla eri juttu, mutta  tavallinen renttu saa kyllä olla ainakin minun puolestani ihan rauhassa. 

Enkä itse piittaa niistä renttukuuluisuuksistakaan.

Vierailija
38/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä mieheen? Karvanoppa mies?  Taidat olla...

Vierailija
39/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin voidaan kysyä;

Miksi miehet (* ja juu, ihan KAIKKI) rakastuu bimboihin????

Hyvä!

Ihan sama vastaus: koska etsivät Rakkautta kaikista vääristä paikoista.

Vierailija
40/42 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua. Itse en voi sietää esim. Simpsoneita, koska inhoan Homerin roolia.

Homer ei ole renttu, vaan esittää mukamas tavan perhemiestä. Siinä missä rasittava marge esittää tavan perhenaista.