Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveriin ihastuminen

Vierailija
01.10.2023 |

Piristää työpäivää, mutta ahdistaa kun ei voi edetä. Menisi kiusalliseksi, jos toinen ei olekaan kiinnostunut. Nainen hymyilee, on flirtti ja ystävällinen toisin kuin muut, mutta ehkä on vain sen luontoinen. Eronneita ollaan molemmat.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tosi vaivaannuttavaa tuolle naiselle jos hän ei ole kiinnostunut. Eräs vanha työkaveri joskus pyysi kaljalle ja muistaakseni leffaan. Luulin, että menimme sinne kavereina ja eihän se näin sitten ollutkaan. Toiseen työkaveriin olin itse ihastunut. Tiedustelin tämän miehen kaverilta ja molempien työkaverilta ensin, että miten on. Meille kehkeytyi seksisuhde. Sekin oli vaivaannuttavaa, kun jäi sille tasolle ja jossakin vaiheessa lopahti kokonaan.

Vierailija
22/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätyisitte suhteeseen, joka sitten päättyisi, niin miten työskentely samassa työpaikassa onnistuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päätyisitte suhteeseen, joka sitten päättyisi, niin miten työskentely samassa työpaikassa onnistuisi?

Tämä on se ainoa todellinen ongelma. Varsinkin jos on kyseessä sellainen työpaikka missä näkee toisen koko ajan.

Vierailija
24/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten tosi vaivaannuttavaa tuolle naiselle jos hän ei ole kiinnostunut. Eräs vanha työkaveri joskus pyysi kaljalle ja muistaakseni leffaan. Luulin, että menimme sinne kavereina ja eihän se näin sitten ollutkaan. Toiseen työkaveriin olin itse ihastunut. Tiedustelin tämän miehen kaverilta ja molempien työkaverilta ensin, että miten on. Meille kehkeytyi seksisuhde. Sekin oli vaivaannuttavaa, kun jäi sille tasolle ja jossakin vaiheessa lopahti kokonaan.

Tuota en ymmärrä miten joku ei tajua tuota treffikutsuksi. Moni nainen on sanonut luulleensa menevänsä ystävänä näihin tapaamisiin, mutta kyllä mies tekee aina hyvin selväksi, jos pyytää jonnekin vain ystävänä.

Vierailija
25/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuten ennenkin. Olisipahan sekin kortti katsottu.

Vierailija
26/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota en ymmärrä miten joku ei tajua tuota treffikutsuksi. Moni nainen on sanonut luulleensa menevänsä ystävänä näihin tapaamisiin, mutta kyllä mies tekee aina hyvin selväksi, jos pyytää jonnekin vain ystävänä.

Kerro toki miten tämä tehdään selväksi? Kun kysytään lähdetkö kahville tai elokuviin?

Vierailija
27/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki miten tämä tehdään selväksi? Kun kysytään lähdetkö kahville tai elokuviin?

Sanomalla kutsun yhteydessä, että ihan siis vaan ystävänä.

Vierailija
28/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää kahta eronnutta tutustumasta toisiinsa?

Kiusallinen tunnelma työpaikalla, kun huomaa vain toisen olevan kiinnostunut. Ystävälliset välit ja flirttaileva sävy puheessa kun ei vielä tarkoita välttämättä mitään. Toiset vain ovat sellaisia.

Ymmärrän. Mutta jos molemmat ovat kypsiä aikuisia, osaavat he hoitaa asiat niin ettei tunnelma mene kiusalliseksi. Tunteita on ja niitä ei ole. Aina ne kohtaa, elämää sekin on. Eri asia ehkä, jos päivittäin aivan kylki kyljessä työskentelette. 

Mutta tunnustele asioita ja tutustu toiseen. Jos hän vaikuttaa kypsältä ja järkevältä aikuiselta, häntä uskaltaa varmasti pyytää lasillisille ilman, että mitään kamalaa tapahtuu. 

Vierailija
29/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itsekin oletin, että tämä on kaikille itsestäänselvyys, mutta opin kantapään kautta, että naiselle ei ehkä olekaan. Luuli tosiaan, että kävimme leffassa vain ystävinä, vaikken ollut mitään sellaista edes vihjannut. Siksi nykyään treffeillekin pyytäessä saatan erikseen mainita, että olen ihan treffeille pyytämässä. Vain kaverina pyytämisen olen maininnut aina jo ennen tätä yhtä väärinkäsitystä.

Vierailija
30/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin omaa työpaikkaihastustani ja joka maanantaisia yhteisiä kokouksia, enkä todella haluaisi työskennellä hänen kanssaan sen jälkeen, kun tämä väreily olisi testattu käytännössä, tunteet syventyneet ja sitten tilanne joko lopahtanut tai pahimmillaan kärjistynyt kireään tunnelmaan.

Joku yksittäinen pikkujoulupano voi jollekin olla ihan helposti ohitettavissa, kuten kuvaat.

Ylipäänsä on ohuet saumat suhteeseen, joka kestää karikot ensihuuman jälkeen. Ajattelen ihan siltäkin kannalta, että pidän tästä ihmisestä todella myös ammattilaisena eli kollegana. Työkaveruuden menettäminen kannattaisi vain, jos saisi tilalle mahtavan suhteen. Mutta jos mahtava suhde päättyisi, sitten joutuu menettämään elämästään sen alkuperäisenkin ihanan tyypin. Hirvittävä riski siis.

Vierailija
31/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole hirveenpää kun koukuttaa toinen flirttailemalla jatkuvasti ja sitten vetää matto jalkojen alta kun aletaan oikeesti kysymään tuntemuksia. . Ei tulisi mieleenkään flirttailla jos en ole toisesta kiinnostunut.

Vierailija
32/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 jatkaa. Kykenin kyllä aivan hyvin tekemään työni, vaikka työpaikkaihastukseni kanssa kuumat hetket olivatkin viilentyneet. En vain päässyt yli siitä, että mitäköhän muut työyhteisössä ajattelivat. Olin silloin aika nuori ja mies astetta paremmassa asemassa. Lopulta halusin vaihtaa työpaikkaa ja näin teinkin. Tuo sama mies itse asiassa meni vähän myöhemmin naimisiin toisen kollegansa kanssa. Kaikenlaisia tarinoita riittää. Kaipa se kannattaa ap:n kuitenkin selvittää että onko kiinnostus molemminpuoleista.

Vierailija
33/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää kahta eronnutta tutustumasta toisiinsa?

Naisella saattaa olla hyvinkin sukupuolitauteja.

Vierailija
34/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin omaa työpaikkaihastustani ja joka maanantaisia yhteisiä kokouksia, enkä todella haluaisi työskennellä hänen kanssaan sen jälkeen, kun tämä väreily olisi testattu käytännössä, tunteet syventyneet ja sitten tilanne joko lopahtanut tai pahimmillaan kärjistynyt kireään tunnelmaan.

Joku yksittäinen pikkujoulupano voi jollekin olla ihan helposti ohitettavissa, kuten kuvaat.

Ylipäänsä on ohuet saumat suhteeseen, joka kestää karikot ensihuuman jälkeen. Ajattelen ihan siltäkin kannalta, että pidän tästä ihmisestä todella myös ammattilaisena eli kollegana. Työkaveruuden menettäminen kannattaisi vain, jos saisi tilalle mahtavan suhteen. Mutta jos mahtava suhde päättyisi, sitten joutuu menettämään elämästään sen alkuperäisenkin ihanan tyypin. Hirvittävä riski siis.

Kyllä minua hävettäisi enemmän olla pikkujoulupano kuin käydä työkaverin kanssa kahvilla. 

Vierailija
35/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minun perusviritykseni on aina ollut, ettei pidä mihinkään luokkakavereihin, työkavereihin tms. sekaantua juuri niiden riskien vuoksi, joita tässäkin keskustelussa on kerrattu.

Nyt minulle kävi niin surkeasti, että itse ihastuin työkaveriini, joka on kaikin puolin hyvä tyyppi. Surkeaa erityisesti siksi, että minä olen pitkässä suhteessa, josta en ole aikeissa lähteä.

Jos en olisi suhteessa ja tällä työkaverillani olisi samanlaisia tunteita minun suuntaani, niin haistattaisin pitkät paskat kaikille perusvirityksilleni ja kokeilisin onneani.

Eli ei muuta kuin tulta päin!

Vierailija
36/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö kahville/elokuviin?

Lähdetkö kahville/elokuviin ihan vaan ystävänä?

Ensimmäisestä vaihtoehdosta pitäisi siis ymmärtää, että nyt ollaan tositarkoituksella liikenteessä? Ei siis ihme, jos sekaannuksia sattuu.

Vierailija
37/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla on ihan aviopareja. Eivät tee töitään yhtään huonommin. 

Joskus työpaikkaromanssit tuntuvat hiertävän enemmän muita kuin romanssin osapuolia. Pitäisikö siis jättää tutustumatta työpaikan hyvään tyyppiin, ettei muu työyhteisö tulisi kateelliseksi?

Vierailija
38/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole hirveenpää kun koukuttaa toinen flirttailemalla jatkuvasti ja sitten vetää matto jalkojen alta kun aletaan oikeesti kysymään tuntemuksia. . Ei tulisi mieleenkään flirttailla jos en ole toisesta kiinnostunut.

Hymyily ja iloisuus ei ole flirttailua.

Vierailija
39/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla on ihan aviopareja. Eivät tee töitään yhtään huonommin. 

Joskus työpaikkaromanssit tuntuvat hiertävän enemmän muita kuin romanssin osapuolia. Pitäisikö siis jättää tutustumatta työpaikan hyvään tyyppiin, ettei muu työyhteisö tulisi kateelliseksi?

Kateelliseksi?

Vierailija
40/61 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmista ennen mahdollista etenemistä ettei ole persu tai muuten katkera psykopaatti.

mieluummin noista vaihtoehdoista persu kuin tuo hullu vasuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi