Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken röökillä raskaana olevan ystäväni kanssa.

Vierailija
27.12.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yhtä tyhmä kaveri ku mulla. Pahaa teki katsoa, kun äiti poltti 15 min välein tupakkaa, kun oli niin " kova stressi" ...

Vierailija
2/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin sitä pitää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea veto olisi ollut pysytellä erossa tupakasta, ja jos raskaana oleva olisi halunnut tupakoida, olisit kertonut mitä se aiheuttaa sikiölle.

Vierailija
4/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ylpeä asiasta!

Vierailija
5/5 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Oikea veto olisi ollut pysytellä erossa tupakasta, ja jos raskaana oleva olisi halunnut tupakoida, olisit kertonut mitä se aiheuttaa sikiölle. "

Just joo---varmaan se olisikin se raskaana oleva ystävä todennut nähneensä valon välittömästi ja hallelujaa-kiitos rakkaalle ystävälle joka näytti oikean tien hänelle maan matoselle!

Bullshit, sanon minä. Kukaan ei voi olla tänä päivänä tietämätön siitä mitä tupakka tekee sikiölle.

Itse olen käynyt tupakalla raskaana olevien ystävieni kanssa, enkä ole kommentoinut sanallakaan heidän polttamistaan.

Ehkä olisi pitänyt, ehkä ei-kuka tietää-taisin olla heidän elämässään ainoa ihminen joka ei heidän polttamisestaan kommentoinut, ja syynä oli se että en voinut itse tietää ennalta miten oman polttamiseni käy jos ja kun joskus raskaaksi tulen.

Olen mielestäni itse todella onnekas sillä sain lopetettua tupakointini kuin seinään heti kun sain tietää olevani raskaana. Eli siis minun kanssani ei ole kukaan tupakalla käynyt raskausaikanani, mutta kuka tietää miten nikotiiniriippuvuus iskee taas imetyksen loputtua? Toivon parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi