Eksällä paljon naisia
Olenko aivan typerä, kun minua haittaa että eksällä on meidän vuodentakaisen eron jälkeen ollut liuta naisia? Hyppäsi myös suoraan meidän suhteesta uuteen suhteeseen joka kesti 3 kk. Ja sen jälkeen uusi tullut monta peräkkäin. Meillä on yteisiä ystäviä, joten kuulen näitä juttuja.
Jotenkin tuntuu että meidän 3 vuotta kestänyt suhde olikin ihan tyhjää vain, muistaako hän tällä vauhdilla edes minun nimeäni 10 vuoden päästä?
Itse olen nyt vasta aloittelemassa uutta seurustelusuhdetta. Tuntui, että tarvitsin ensin aikaa päästä tasapainoon, olin eron alussa hyvin surullinen.
Kommentit (21)
Olet aivan typerä kun sinua haittaa.
Keskity omaan elämääsi.
Niin no, meillä oli ollut puhetta yhteisestä tulevaisuudesta,kuvittelin että menemme vielä naimisiin. Jotenkin tämä kaikki saa minut tuntemaan itseni naiiviksi, että olinkin vain joku hoito muiden joukossa. Suhde päättyi hänen hyvin oudon käytöksensä vuoksi - seuraava suhde oli jo tulilla.
Ap
Pakkohan se on painaa kun naisia riittää.
Kyllä, olet todella typerä. Keskity elämään omaa elämääsi, äläkä siihen mitä eksäsi tekee.
Miksi olet häneen edelleen yhteydessä?
Teidän suhde on ohi. Se on exä, kuuluu menneeseen elämään. Jatka elämääsi ja anna toisen jatkaa omaansa, ei hänen tekemisensä sinulle enää kuulu.
Arvaanko oikein: mies oli löytö Tinderistä?
Jos mies saa helposti naisia niin ei tietenkään tyydy yhteen.
Ei kaikki tunteet mene oppikirjan mukaan, niitä tulee ja menee, se on elämää
Olisi tietysti ollut kohteliasta odottaa jalat ristissä, että ap on mennyt uusiin naimisiin ja vasta sitten ryhtyä paneskelemaan muita. Exä ei nyt yhtään ajatellut asiaa ap:n kannalta.
Noitahan pelimiehiä, pettäjiä ja narsisteja riittää jotka pitävät toista varalla tai joille ei yksi nainen vaan riitä.
Ei kun päinvastoin. Etsii ja toivoo kohtaavansa jonkun, joka kolahtaa. Ei ole vielä onnistunut. Ehkä teidän suhteenne oli hänelle tosi tärkeä, mutta hän koki olevansa liian kokematon jäädäkseen yhteen suhteeseen, ja keräilee nyt kokemuksia joita muistella sitten kun se pallo jalkaan napsahtaa.
Tulevaisuudessa naiset liittyvät yhteen ja ovat niitä tunteellisia ja empaattisia miehiä toisilleen joita olisivat tarvinneet. Miehet liittyvät yhteen ja ovat niitä miehekkäitä naisia toisilleen joita olisivat tarvinneet.
Olet 100% vielä kiinni eksässäsi. Yritä käsitellä erosi ja kaikki sen tuomat tunteet.
Vaikuttaa siltä, että ap:n on yllättänyt oma mustasukkaisuus.
Se on tunne ja tunteillehan ei mitään voi.
Elämä on.
Olisiko ap tyytyväisempi, jos exä olisi heti sitoutunut yhteen naiseen ja suhde jatkuisi edelleen?
Moni tosin tuntuu ajattelevan, että exällä pitäisi olla joku tietynmittainen suruaika itsensä jälkeen. Muuten mieleen hiipii epäilys, ettei ollutkaan koskaan tärkeä.
Todellisuudessa moni jättäjä ja/tai pettäjä on käsitellyt eron jo suhteen aikana ja on valmis menemään eteenpäin elämässään.
Kertoo kaiken tuosta äijästä. Älä itke pettäjän perään vaan ole tyytyväinen, että pääsit ajoissa eroon.
Mitä väliä sillä sulle on? Vai hävettääkö, että olit hänen kanssaan?