Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustesti viikko ovulaatiosta

Vierailija
01.10.2023 |

Yritämme lasta. Minulla on tänään viikko eli seitsemän päivä. testatusta ovulaatiosta, jonka aikaan harrastimme seksiä. Tein äsken kaupan tavallisen testin. Se näytti negatiivista.

Olisiko siinä näkynyt jo haalea viiva, jos olen raskaana? Onko enää toivoa siitä? Välillä etoo ja rinnat on turpeat ja kipeät

Kiitos

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt testin liian aikaisin. Odota vielä kokonainen viikko ja testaa sitten uudestaan. 

"Milloin voit tehdä raskaustestin? Raskaustesti antaa luotettavan tuloksen suurimmalle osalle naisista, joilla ns. normaalin pituinen kuukautiskierto, noin 28 päivää edellisten kuukautisten alkumispäivästä. Raskaustesti on syytä tehdä, jos kuukautiset eivät ala ja ovat myöhässä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että menkat on myöhässä. Hemmetti että ihmiset on hätäisiä...

Vierailija
4/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYättäilemällä ei tuu ko kuspäitä mukuloita

Vierailija
5/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä mitään haittaa ole, vaikka tekisin joka päivä, mutta ei testi voi näyttää positiivista ennenkuin raskaushormoneja on tarpeeksi. Ja niitä ei ole vielä viikko ovulaation jälkeen. 

Vierailija
6/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekisit... 

Vierailija
7/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollinen hedelmöittynyt munasolu alkaa kiinnittyä vasta noin viikko ovulaation jälkeen. Noin 10 päivää oviksen jälkeen yleensä ihmiset alkaa saada (haaleita) plussia, osalla näkyy vasta sen kahden viikon jälkeen.

Vierailija
8/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus, mulla kiinnittyminen vasta 9 vrk testatusta ovulaatiosta. 10 vrk ovulaatiosta jo näkyi tuo roskishaamuna omaan silmään, mies ei nähnyt. Kiinnittymistä edellisenä iltana puhdas nega. Yleensä alkanut näkymään haamuna 26-27 kiertopäivänä ja viimeisellä kerralla jo kiertopäivinä 23-24, eli ovulaatio tai kiinnittyminen tapahtui aiemmin. 3 raskautta ja synnytystä.

Haalea plussa (ei enää haamu) näkyvissä kiertopäivinä 27-30 kiinnittymisajankohdasta riippuen.

Älä lannistu, jos ei heti tärppää. Mulla on mennyt 2 kertaa melkein vuosi ja kolmannella toisesta kierrosta. Rukoilu auttoi minua, lapseni ovat nyt tässä ja olen kiitollinen. <3

Vierailija
9/9 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Olen kyllä lukenut testin ohjeet, mutta kuullut paljon tarinoita siitä, että tässä vaiheessa tulisi joillakin jo haamu

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme