Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö oikeasti spontaaniin seksiin? Hajut ym

Vierailija
30.09.2023 |

Itse en halua seksiä ellen ole käynyt max parin tunnin sisällä suihkussa tai vähintäänkin pessyt alapään. En sitten tiedä olenko poikkeuksellisen haiseva ja sotkeva, mutta mulla ainakin tulee likainen olo jo muutamassa tunnissa kun housut muhii jalassa. Puhumattakaan siitä jos on käynyt pissalla ja on pyyhkinyt vaan paperilla. Ei vaan oo kiva olo jos ei ole saanut valmistautua. Haluan olla raikas ja puhdas ja samaa odotan kumppaniltakin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se perse alkaa paskalle haisemaan ennenpitkää. En panis yhtäkään akkaa varsinkaan takaapäin ilman pesua.

Kyllä ne miestenkin perseet alkaa haisemaan, joten jos mielii, että vaimo ottaa suihin spontaanisti, niin kannattaa ennakoida ja  käydä etukäteen alapesulla. Pieni vaiva iso hyöty. Näin olen itse aina tehnyt. Enemmän on voitettavaa kun hävittävää. 

Sitten toinen miehinen vinkki. Kun vaimo halua seksiä, niin kannattaa rasvata sormet etukäteen. Itse laitan sormetuskäden etu- ja keskisormiin ja peukaloon huulirasvaa. Liustaa paremmin ja tuntuu pillussa paremmalta. Pieni vaiva ennakoida, mutta iso hyöty siitäkin. 

Rasva ei sovi  kondomin kanssa ja huulirasvassa voi olla vaseliinia, mikä voi aiheuttaa hiivatulehduksen.

Vierailija
22/46 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se perse alkaa paskalle haisemaan ennenpitkää. En panis yhtäkään akkaa varsinkaan takaapäin ilman pesua.

Kyllä ne miestenkin perseet alkaa haisemaan, joten jos mielii, että vaimo ottaa suihin spontaanisti, niin kannattaa ennakoida ja  käydä etukäteen alapesulla. Pieni vaiva iso hyöty. Näin olen itse aina tehnyt. Enemmän on voitettavaa kun hävittävää. 

Sitten toinen miehinen vinkki. Kun vaimo halua seksiä, niin kannattaa rasvata sormet etukäteen. Itse laitan sormetuskäden etu- ja keskisormiin ja peukaloon huulirasvaa. Liustaa paremmin ja tuntuu pillussa paremmalta. Pieni vaiva ennakoida, mutta iso hyöty siitäkin. 

Rasva ei sovi  kondomin kanssa ja huulirasvassa voi olla vaseliinia, mikä voi aiheuttaa hiivatulehduksen.

Kondomia ei ole käytetty, eikä ole huulirasva aiheuttanut hiivatulehdusta ainakaan pariinkymmeneen vuoteen. Joten todennäköisyys on aika pieni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaseliini sen huonompi ole kuin parafiiniöljy jota monissa intiimialueelle suositelluissa öljyissä on. Itse en tosin käyttäisi kumpaakaan. Jos haluan liukastetta on valintani aidot öljyt, manteli tai kookos esim.

Vierailija
24/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehdottomasti!

Hajujen kautta nautintoon... se päivän housuissa muhinnut pillu, niin ihan parasta

Vierailija
25/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään, kun rouva ei ole peseytynyt ennen seksiä.

Vierailija
26/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä varten pitää olla kyllä pesty vehje. Mies ei niin hajuista välitä, välillä pyytää joskus olisin pesemättä.

Vierailija
27/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kulli pehmenee, jos muijalla on paskaset, veriset kalsarit. Sori vaan.

Vierailija
28/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun kulli pehmenee, jos muijalla on paskaset, veriset kalsarit. Sori vaan.

Miten tämä liittyi aloitukseen? Ei normaalisti ole paskaset alushousut ja verta korkeintaan menkka-aikana siteessä.

Vierailija
29/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän iloisissa taloissa tunnistetaan 100%:sesti suomipoika siitä, että on paskaset kalsarit, pienet munat ja haisee viinalle.

Vierailija
30/46 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pesemättömän perseen haju tekee minut aivan hulluksi.

31/46 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pisteet puhtaalle. Olen puhas käytännössä aina. Intiimialueen saa pestyä litralla vettä jonka saa vaikka purosta jos ei juomavesi pulloa ole mukana. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
32/46 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Miehen täytyy myös käydä alapesulla, koska riisuttaessa tuleva virtsan haju vie kaikki halut.

Kommentoujan ja yläpeukuttajien kannattaa ohjata miehensä urologin pakeille. Virtsankarkailu ei ole miesten tyyppivika vaikka joillain sitä esiintyykin.

Vierailija
33/46 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähintään alakerran pesu pitää tehdä ennen seksiä. Ei mies halua nuolla ei-pestyä pimpsaa enkä minäkään ime jos ei ole ensin peseytynyt. 

Tietty seksi ilman suuseksiä onnistuisi kyllä. 

Vierailija
34/46 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pillun pitää pillulle tuoksua! ;)

Mieluummin vähän "likainen" kun juuri pesty!

Vierailija
35/46 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se sanonta mene jotenkin: Vastapesty, kerran kustu on paras. 

Pahin on varmaan haiseva perse, ei onneksi kovin usein ole osunut kohdalle. 

Enpä ole ennen kuullut, mutta minun makuuni on. Alkoi jo seisomaan... 

Vierailija
36/46 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paikat aina puhtaina, sillä suihkutellaan ihan aina veskin jälkeen. Mieheni kalua on aina puhdas, ja niin olen minäkin.

Vierailija
37/46 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä likainen pimpsa latistaa tunnelman ja varmaan sissijuustomulukku myös. Hanuriasiaa kommentoin sen verran, että itsellä ei tulis mieleenkään kuljeskella kakkakikkareet tai ripskan jämät pakaravaossa. Se on vesipesu aina, tai luonnonolosuhteissa puhdistusliinat repussa mukana

Vierailija
38/46 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Miehen täytyy myös käydä alapesulla, koska riisuttaessa tuleva virtsan haju vie kaikki halut.

Munaiki tekee naiset ihan seksihulluiksi.

Vierailija
39/46 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spontaani seksi, varsinkin toisen aloitteesta, on ihanaa. Aina ei ole pakko nuolla ja imeä.

Vierailija
40/46 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesun jälkeen on parasta, kun tykätään molemmat suuseksistä. Mä en tykkää aamuisin edes siitä, jos toinen hönkii lähellä ennen kuin pesee hampaat. En kyllä muuten ole mitenkään estoinen, vaan saunapuhtaana voin vaikka istahtaa miehen naamalle nuoltavaksi, mutta en voi sietää pahoja hajuja ja epähygienisyyttä, menee fiilikset heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan