Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minulla on? En jaksa osallistua mihinkään

Vierailija
30.09.2023 |

Olen 46-v , lapseni on jo täysikäiset. Minulla ei ole suurempia velvollisuuksia, työni hoidan rutiinilla.

En jaksa osallistua yhtään mihinkään. Tai oikeammin en halua. Minulla on paljon ystäviä, nämä kaikenlaiset naisten mökkireissut, kaupunkilomat, kylpylälomat..en jaksa, en halua. Haluan nykyään olla vaan kotona. Ajatuskin yöpymisistä kodin ulkopuolella tuntuu vastenmieliseltä ja raskaalta. Sinänsä ystävien seurasta nautin, en vaan jaksa yöpymisiä. Onko normaalia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Miksi pitäisi osallistua. On ihanaa saada olla yksin ja rauhassa. Ehkä olet sen verran erakko, individualisti ja intrevertikko, kuten minäkin =). En osallistuisi ikinä mihinkään noihin mainitsemiisi. Ystävistä voi silti pitää, minäkin rakastan ihmisiä, en vain halua lähteä heidän kanssaan mihinkään.

Vierailija
2/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Lapseton, ystävätön 42-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä alkaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
4/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saisi kirveelläkään mihinkään "tyttöjen kylpylälomalle", mutta käyn kyllä paljon tapahtumissa ja konserteissa ihan ulkomaita myöten. Käyn näissä kyllä yksin, koska niin on kivempaa ja helpompaa.

N33

Vierailija
5/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, itse olen aivan samanlainen.

N61 v

Vierailija
6/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kommentteja?

Vierailija
7/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suurin osa tuonikäisistä ole samanlaisia? No joo,on illuusio ( lähinnä somen luoma) että kaikilla tapahtuu kokoajan kaikkea ihanaa ja mielenkiintoista. Ja ihmiset ramppaa näissä tapahtumissa, koska kuvitellaan että muutkin?

Vierailija
8/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain perussairauksia? Kilpirauhanen? Vaihdevuodet?

Vierailija
9/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa itsellänikin tuollainen ystäväporukka. 😔 Olet onnekas, ap. En minäkään varmaan kaikkiin menoihin jaksaisi lähteä mukaan, mutta olisihan se mukavaa edes joskus.

Vierailija
10/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman erikoiselta jos ei ikinä jaksa käydä missään. Pitäisikö sun mittauttaa veriarvot, ferritiini? Ylipainoa onko? Harrastatko yhtään liikuntaa?

Vierailija
11/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa uupumukselta.. onko sun työ liian raskas, että vie kaikki mehut?

Vierailija
12/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa keski-ikäisistä on tuommoisia eläviä kuolleita. Olisko aika etsiä jotain mielenkiintoista elämään?

Vierailija
13/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot laiska

14/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaihdevuodet. Huoh. Pyykit jaksoin pestä. Ei mul ole kun kissa 🤭

15/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hieman erikoiselta jos ei ikinä jaksa käydä missään. Pitäisikö sun mittauttaa veriarvot, ferritiini? Ylipainoa onko? Harrastatko yhtään liikuntaa?

Tunge ne ferritiinisi sanonko minne. Ei tartte joka ongelmaan niitä ferritiinejä ehdottaa. Puuttuu vain narsisti diagnoosi.

Vierailija
16/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään ole ylipainoa, harrastan paljon liikuntaa, ei perussairauksia. Ap

Vierailija
17/22 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan urheilla, työni on mielekästä, jaksan tavata ystäviä, mutta en jaksa mitään kimppayöpymisiä , mökkeilyä, pitkää olemista, reissaamista. Ap

Vierailija
18/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan ihmiset kuolivat tuossa iässä, viiskymppiset olivat jo vanhuksia kaikki ihmiset eivät vanhene samalla nopeudella.

Vierailija
20/22 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan ihmiset kuolivat tuossa iässä, viiskymppiset olivat jo vanhuksia kaikki ihmiset eivät vanhene samalla nopeudella.

Niin,vaikka lääkkeillä saadaan venytettyä ihmisten elinikää on geeneissä kuitenkin muistissa ihmisen entinen "normaali kuolinikä" mikä oli keskimäärin 40-45v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi