Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tule kanssani enää edes saunaan

vierailija
30.09.2023 |

Nelivitosena häntä lakkasi kiinnostamasta seksi.
Viisi vuotta olen jo kokenut yksinäisyyttä seksin saralla.
Hyvä mies muuten ja parisuhde on ok.
Paitsi tämä asia.
Miten teillä muilla viiskymppisillä?
Onko normaalia että seksi loppuu?
Miksi minä haluan silti edelleen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi haukkua läskiksi aina kun olimme alasti. Se lopetti seksin. Löysin miehen, jonka kanssa salainen seksisuhde, oli ihanaa tuntea taas itsensä naiseksi. Lopulta ero ja nyt kolme vuotta uudessa suhteessa rakastavan miehen kanssa, jolle kelpaan ja joka haluaa minua.

N36

Onneksi olkoon! Ja varmasti hyvä ratkaisu myös EX:ällesi.

Osa miehistä ei voi sietää läskiä naista, osa taas perverssejä ja jopa tahallaan lihottavat naisensa sairaalloisen ylipainoiseksi.

Tiedoksi, että ylimääräistä oli 10-15 kg, en ollut enkä ole mikään syöttöporsas.

T. 11/N36

Vierailija
22/32 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nalkuta ja olen ihan hyvännäköinen nainen.

Eikä miehenikään ole mitenkään huono puoliso muuten.

Olemme jutelleet ja mies vaan sanoo ettei seksi kiinnosta enää.

En haluaisi loukata häntä vaatimalla jotain mitä hän ei halua.

Enkä haluaisi loukata ehdottamalla avointa suhdetta.

Enkä haluaisi jättää häntä.

Kuntosalilla erään samaan aikaan käyvän miehen satunnainen katse on seksikkäintä mitä olen kokenut vuosiin. Itku tässä tulee

Ap

Pystyn samaistumaan sinuun täysin. Puolisoni on 58v ja seksielämämme on viimeisen kolmen vuoden aikana hiipunut lähes olemattomaksi. Aiemmin viriili mies ei osoita minkäänlaista kiinnostusta fyysiseen kontaktiin. Yhdyntäkerrat voidaan laskea yhden käden sormiin vuodessa. Ja silloinkaan mies ei koskaan laukea vaan yrittämisen jälkeen lopettaa homman kesken ja jään sitten tydyttämään itseni. Olen ottanut asian puheeksi, tuloksetta. Olenkertonut etten halua avioliittoa ilman fyysistä kosketusta ja seksiä. Miehellä on potenssilääke mutta jos miehelle seksi on pakkopullaa niin ei lääkeestä oleapua.

Minut on hylätty. Naisellisuuteni on pistetty nurkkaan. En ole lihava, ulkonäkö on kunnossa. Etääntyminen on alkanut. En edes halua häntä enää. En mennyt naimisiin jotta minulla olisi ns kaverisuhde. En jaksa enää ottaa asiaa edes puheeksi koska siitä ei ole apua. Ero on todennäköisesti edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla erään samaan aikaan käyvän miehen satunnainen katse on seksikkäintä mitä olen kokenut vuosiin. Itku tässä tulee

Ap

Pystyn samaistumaan sinuun täysin. Puolisoni on 58v ja seksielämämme on viimeisen kolmen vuoden aikana hiipunut lähes olemattomaksi. Aiemmin viriili mies ei osoita minkäänlaista kiinnostusta fyysiseen kontaktiin. Yhdyntäkerrat voidaan laskea yhden käden sormiin vuodessa. Ja silloinkaan mies ei koskaan laukea vaan yrittämisen jälkeen lopettaa homman kesken ja jään sitten tydyttämään itseni. Olen ottanut asian puheeksi, tuloksetta. Olenkertonut etten halua avioliittoa ilman fyysistä kosketusta ja seksiä. Miehellä on potenssilääke mutta jos miehelle seksi on pakkopullaa niin ei lääkeestä oleapua.

Minut on hylätty. Naisellisuuteni on pistetty nurkkaan. En ole lihava, ulkonäkö on kunnossa. Etääntyminen on alkanut. En edes halua häntä enää. En mennyt naimisiin jotta minulla olisi ns kaverisuhde. En jaksa enää ottaa asiaa edes puheeksi koska siitä ei ole apua. Ero on todennäköisesti edessä.

Sama täällä. Vaimo on 59 v. ja sairauksia paljon. Mulla ei ole mitään ja seisookin oikein hyvin. Ymmärrän, että vaimolla on muutakin ajateltavaa, mutta voisihan sitä seksiä olla vaikka kerran viikossa.

t. m58

Vierailija
24/32 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi tuli painettua useasti ja useaa eri naista yhtäaikaa treffaillen eri paikkakunnilla joskus 18v  sitten

nykyään ei oikein jaksa monityydyttämättä jäänyt kinkku sohvalla kiinnostaa mutta mukava muistella menneisyyttä

Vierailija
25/32 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sydänlääkitys eikä enää seiso kovin vakaasti. Puoliso saa vähintään pari kertaa viikossa kieltä ja sormia, tulee useamman kerran. Välillä käytetään rajumpiakin leluja, piiskaa jne. Hänellä ei aina into sitten riitä hoidella mua tarpeeksi pitkään sen jälkeen.

Lisäks molemmilla on lupa käydä muiden kanssa, minäkin käyn säännöllisesti eroottisessa harrastuksessani toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
26/32 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole ok jos ei mies halua panna naista.

Vierailija
27/32 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ex alkoi kieltäytyä saunomisesta, se oli pahenevan masennuksen merkki.

28/32 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Potenssiongelmia ken ties??? Ja häpeää sitä.

Vierailija
29/32 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin harveni seksikerrat ja nyt on ollut täysin loppu reilun puolen vuoden ajan. Vaimo ei suostu seksiin ennen kun on kunnon kännissä ja itsellä menee halut jos olen kunnon kännissä. Nyt kun olen ollut ilman alkoholia vuoden alusta niin eipä ole tullut edes kännissä yrittämään, jää sohvalle nukkumaan. Selvin päin olen muutaman kerran yrittänyt ehdotella mutta kun saa tylyn vastaanoton niin parempi antaa olla. Elämä sujuu muuten ihan ok jos tuota seksin puutetta ei lasketa.

Vierailija
30/32 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule minunkaan, lämmitän kuulemma saunan liian aikaisin, ellen lämmitä saunaa niin eipä lämmitä hänkään🤔

Vierailija
31/32 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh pitkä teksti

Vierailija
32/32 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi,sheivaus?