Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Audit ja BMW:t tulevat puskuriin kiinni rampilla?

Vierailija
30.09.2023 |

Tampereella on Linnainmaalla moottoritien rampilla rajoitus 60 km/h ennen kuin vasta suoran osuuden alussa alkaa 100 km/h. Siellä kuitenkin tulee usein Audit ja BMW:t karmeaa ylinopeutta puskuriin kiinni kun itse alan kiihdyttämään vasta 100 km/h merkin kohdalla. Kaista on todella pitkä.

Ihmettelenkin sitä, että miksi näillä "tehokkailla" saksalaisilla pitää vauhtia ottaa kilometritolkulla kun oma sähköautoni ainakin ehtii aivan hyvin kiihtyä nopeusrajoituksia ja liikennesääntöjä noudattamalla hyvin lyhyelläkin matkalla?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee puskuriin kiinni, niin hiljennät vaan vauhtia entisestään. Siinähän oppii. 

Vierailija
22/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs Skoda kuskit jotka ei löydä sitä kaasupoljinta koskaan? 🤣🤣😂😂😂

Ajan itse Audilla ja jostain syystä lähes kaikki, jotka mut ohittaa tosi aggressiivisesti tai läheltä, ajaa Skodalla tai Fordilla. Varmaan joku alemmuuskompleksi. Mun ei tarvi uhitella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tulee puskuriin kiinni, niin hiljennät vaan vauhtia entisestään. Siinähän oppii. 

Nämä opettajat on kyllä hauskoja. Alkaa naurattaa kun toisella menee tunteisiin.

Vierailija
24/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Audi-, bemari-, mersu- ja volvokuskit on homoja tai transvestiitteja. Ei siinä sen kummempaa syytä ole.

Eli ihmiset joilla on rahaa ostaa hyvä auto (mikä ei tarkoita sitä, etteikö rikas voisi ajaa muillakin merkeillä). Oletko miettinyt, miksi he ärsyttävät sinua niin paljon?

Ovat homoja tai transvestiiteja?

Miten olet saanut sen selville? Mietin vain, kun en itse pyöri kyseisissä piireissä enkä tiedä, millä autoilla ajavat.

Vierailija
25/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan itse Audilla ja jostain syystä lähes kaikki, jotka mut ohittaa tosi aggressiivisesti tai läheltä, ajaa Skodalla tai Fordilla. Varmaan joku alemmuuskompleksi. Mun ei tarvi uhitella

Varmaan, koska löytyy ajo-ominaisuuksia päinvastoin kuin siitä penisrenkaastasi.

Vierailija
26/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan, koska löytyy ajo-ominaisuuksia päinvastoin kuin siitä penisrenkaastasi.

Aika outo mielleyhtymä. En ole tarvinnut penisrenkaita naisena, enkä ymmärrä miten asia liittyy tähän. Nouseeko sinulla siis kikkeli pystyyn kun ohitat rupuautollasi vai kuinka?

Vierailija
27/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä opettajat on kyllä hauskoja. Alkaa naurattaa kun toisella menee tunteisiin.

Eivätkä itse tajua olevansa toimillaan nimenomaan vaaraksi muulle liikenteelle.

Vierailija
28/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outo mielleyhtymä. En ole tarvinnut penisrenkaita naisena, enkä ymmärrä miten asia liittyy tähän. Nouseeko sinulla siis kikkeli pystyyn kun ohitat rupuautollasi vai kuinka?

Monelle miehelle ottaa koville kun nainen, autostaan riippumatta, ohittaa heidät liikenteessä.

Vierailija
29/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et osaa kiihdyttää oikea-oppisesti

Vierailija
30/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista näitä juttuja. Ajan ihan samalla tavoin kuin Peugeotillakin ajoin. 

Vierailija
31/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo olla että nämä premium merkkien omistajat luulevat olevansa parempia kuin muut. Suurin piirtein pois alta mä tuun. Kyrvänsyyliä ovat kuitenkin.

Vierailija
32/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitää olla sen 100 kmh merkin kohdalla se nopeus

Vierailija
33/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä auto, paksa kuksi.

Vierailija
34/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä ajat sillä Kiallasi neljääkymppiä. Paina kaasua siinä rampilla että pääset sujuvasti liikenteen sekaan.

Minähän ajan sitä nopeutta mitä sattuu huvittamaan sillä hetkellä. Jää kotiin, jos on noin hankalaa. Mistä arvasit, että mulla on Kia?

KIA= Köyhien Ihmisten Auto

Vierailija
35/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niiden kuskit ajaa niitä. 

Vierailija
36/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä ajat sillä Kiallasi neljääkymppiä. Paina kaasua siinä rampilla että pääset sujuvasti liikenteen sekaan.

Mitä hyötyä siitä takapuskurissa roikkumisessa on? Aiheutat turvallisuusriskin jos et pidä riittävää turvaväliä.

Vierailija
37/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän ajan sitä nopeutta mitä sattuu huvittamaan sillä hetkellä. Jää kotiin, jos on noin hankalaa. Mistä arvasit, että mulla on Kia?

KIA= Köyhien Ihmisten Auto

Ei nyt liioitella... ajoneuvo se voi olla, ei auto.

Vierailija
38/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tyyliä itse olen käyttänyt jo vuosia.

Jos 80 alueella ajan mittarin mukaa 80 ja auto roikku takapuskurissa kiinni niin tiputan vauhtia 60-70 nopeuteen. Takapuskurissa roikkujat on samaa kastia kuin rattijuopot sekä kaaharit eli pahimmat torvelot liikenteessä.

M32

Vierailija
39/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan noin 100 -120 tkm vuodessa ja tällä hetkellä alla on tehokas 250 hv diesel. eli karkuun tai ohi pääsee tarvittaessa.

Jo vuosia olen kiinnittänyt huomiota ohittajiin, suurin osa nuoria miehiä tai naisia.

Vierailija
40/50 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag läste bara rubriken och antar att svaret är det att de har för kraftlösa motorer. Det är orsaken till att de uppenbarar sig i din främre kofångare.