Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ENSIKOIDEN loppuvuosi 27.12-31.12~*~

27.12.2006 |

Teinpä pinon kun ei näkynyt vielä olevan. Varmaan pärjätään yhdellä tämä loppuviikko/loppuvuosi kun suurinosa on lomailemassa eikä kirjoitustahti ole mitenkään huima :)

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä yhdellä pinolla loppuvuosi selvitä Julille kiitoksia pinon avaamisesta.

Joulu on siten takanapäin ja minulla vapaat edessä onneksi! Eli joulu meni töissä ja eilen illalla oli kyllä melko rätti olo. Vähän juustoja söin ja punkkua =) nautiskelin, ei kyllä tarvinnut unta kahdesti houkutella. Eli uuden vuoden jälkeen vasta tarvitsisi töitä ajatella.

Täällä on plussa juna tosiaan liikkeellä eli [b]Buffa[/b] oikein kovasti onnea myös teille parhaasta joululahjasta. Sekä kaikkea hyvää o-matkalle =)

Pidätelkää plussanneet vielä hieman sitä junaa enska asemalla niin kaikki loputkin piinailijat ehtivät mukaan. Eli kovasti plussa puhallusta ainakin [b]Ceriselle, hannnahille, harmionelle, Juliaanalle[/b] ja tietysti kaikille muillekin piinailijoille.

[b]S-k[/b]: pahoittelut negasta mutta täti ei ollut vielä saapunut joten toivoa siis on bdbdbdbd!

[b]mewe[/b]: pahoittelut tädin ryökäleestä ei muuta kuin uuteen vuoteen ja uusiin kujeisiin!

[b]Rouvavauva[/b]: hyvä että jälkitarkastuksessa kaikki oli hyvin ja mukavaa kaupunkilomaa. Missäs päin olitte jos saan udella?!

[b]Pariisitar[/b]: toivottavasti heppailu piristi mieltä! Tosi harmi jos uusi työ ei tunnu siltä kun pitäisi. Täällä on vanha työ alkanut tökkimään vaikka pidänkin siitä kovasti mutta¿ Olenkin katsellut eri vaihtoehtoja aina kouluista lähtien. Täytyisi vaan saada suunnitelmista teoiksi!!

Lähetän täältä virtuaalisesti plussa pöllytystä piristyksesi ja kesää kohti tosiaan mennään =)

Vielä hieman omaa napaa kp:t laskeskelin juuri ja menossa olisi 22/30-40- tai enemmänkin. Ovis taisi olla joulun kunniaksi tässä pyhien aikaan ainakin limoista päätellen. Pupuilut on työkiireiden kanssa jäänyt hyvin vähäiseen mutta yksi kertahan riittää!! Eli kauheita toiveita ei ole mutta ainahan pieni toivo pitää olla. Vähän tai itse asiassa aika paljonkin fiiliksiä laskee tuo vuoden yrityksen rajapyykki joka vaan lähestyy =(

Onneksi täällä on vielä muutama muukin jäljellä jolla tuo rajapyykki alkaa lähestyä joten ekstra pöllytystä ainakin [b]Agualle, maitikille ja reppulille[/b]. Oliko vielä joku jonka unohdin?

[b]Nellamaija[/b]: huhuu sinusta ei ole kuulunut vähään aikaan tai siten minulta on mennyt ohi!!

Mikäs on tilanne? bdbdbd

Mukavia välipäiviä kaikille ja plussa pöllytystä myös!

-hapö-

Vierailija
2/55 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun vapaat on ohi ja työt kutsui jälleen tänään, onneksi lyhyt viikko. Täällä piina vaan jatkuu, tai en oikein ole täysillä vielä edes alkanut piinailla, kun muistissa on nuo aiemmat pitkät kierrot, vaikka se tohtori hiukan arvelikin, että tämä kierto voisi olla jo lyhyempi, mutta enpä ole siitä täysin varma. Ajattelin että aloittaisin virallisen piinailun vasta kp 40 paikkeilla, mutta sitten tajusin että munhan varmaan tarviikin ton uuden vuoden takia tehdä testi jo nyt viikonloppuna, niin sitten tietää miten juhlia vuoden vaihtumista.

hannnah 36/40-56-?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa kirjottelen minäkin, en ole joulunvapailla edes viittiny avata tietokonetta..olen vain lepäilly ja nautiskellu yhteisestä vapaa-ajasta miehen kanssa :).

Täällähän on loistavia uutisia: KOVASTI ONNEA DIZKU83 ja BUUFFA teidän plussista!!! Nyt vain bd bd bd että odotusaika sujuu hyvin ;)! Jo oli aikakin että joillekin tulee ++ tässä porukassa ja vähän taas piristi omaa yritystä.

Millä kierroilla olittekaan ku tärppäs? itselläni tais pyörähtää 4. kierto käyntii ja edellinen oli se piitkä kierto ja nyt sit siitä syystä(?) ollu pitkä täti vierailu. Olen yleensä kuulunu niihin onnekkaisiin että se pakkaa kamansa jo viimeistään 4 päivän jälkeen, mutta tällä kertaa vierailu kesti tähän päivään saakka eli kp 7.

toivottavasti kaikilla sujui hyvin jouluaika ja nyt taas arkeen tarvii totuttautua..bd bd piinailijoilla ja pupuiluintoa bongailijoille! olen nyt taas vähän pihalla ku en ole kunnolla ehtiny joulunajan palstoja lukemaan kunnolla, mutta nuo kaksi plussauutista kyllä huomasin :)...

Terkkuja kaikille ja mukavaa vuodenvaihdetta ellen ennen sitä ehdi palstailemaan!! :)

terv.Kata

Vierailija
4/55 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taasen,

Kiitos Julille uuden pinon aloituksesta!

Häpö: Kiva kuulla, että on kohtalotovereita (vaikka mielummin toivon, että ihmiset olisivat iloisia työpaikoissaan). Hianoa, jos meitit ihan alan vaihtoa!:) Rohkeaa!! Mie jätin joskus vuonna yksi ja kaksi ylemmän korkeakoulutason opinnot kesken, kun halusin niin sairaanhoitajaksi, hassua. Mitä alaa olet mietiskellyt, saako udella? Mikä vanhassa työpaikassa tökkii? Miulla hu taas iltavuoro, eli vapaat loppuu ja mieli miinuksen puolella. Inhoa, kun tuntuu, että teki väärän valinnan töiden suhteen. No aika näyttää, miten käy:)

Hermionelle & Mewelle tätipahoittelut (äääääk, kirjoitinkohan nuo jo eilen. no tässä vielä uudestaan, jos näin kävi)!!!

Cerise, Juli ja Hannnah, teitillä alkaa olla piinaluaika läsnä!!! *peukutuksia*

Aqualle vilkutuksia!! Ja luomuplussatuulia teitille lähetän myös:)

By the way, huomasittekos rakkaat kanssasisaret aamunhesarista, että joka KUUDES lasta yrittävistä heteropareista kohtaa lapsettomuutta. Ja, kuinka yötyö aiheuttaa keskenmenoja...APUA. " Positiivinen" pariisitar täällä taas luo paniikkia. Mutta jotenkin niin epäreilua, että lapsettomuus on kiusaamassa niin monia pareja. Herra haikara voisi nyt kunnostautua ja alkaa toimittamaan pikku nyyttejä oikeisiin osoitteisiin hiukan tiheämpään tahtiin:) Aloitetaan vaikka meistä Enskoista...

Kauniita vuoden vimosia päiviä! ja paljon PLUSSIA Enskoille!!

rakkaudella, pariisitar

Vierailija
5/55 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee sit omaa napaa ihan kunnolla joten anteeksi vaan.

Elikkä eipähä tää meikäläisen odotus oo ainakaan hyvin alkanut:( On jo muutaman päivän ajan vuotaa tihuuttanut välillä ruskeaa vuotoa ja välillä jopa vertakin. Ei sitä ole pljon tullut mutta hätähän tässä iskee:(

Huomenna onneksi pääsee neuvolaan ettei tarvitse pitempään odotella. Toivottavasti kaikki olisi hyvin. On ollut vähän vähä unista aikaa kun on huoli painanut. Joten eitässä tiiä miten pitkään enää ootellaan vai tullaanko palstalle rymisemällä takas. Mut empä nyt jaksa muuta kirjoitella kerron sit huomenna kuulumiset.

T:Dizku

Vierailija
6/55 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain kaikille!

Sainpas aikaiseksi kirjautua ja osallistua keskusteluun... Takapiruna olen seuraillut keskusteluita jonkin aikaa,mutta nyt kun asia on virallisesti ajankohtainen, annoin itselleni luvan innostua asiasta (tosin vain aivan vähän).

Olen kyllä mielestäni joskus vannonut, etten itse ainakaan ikinä " hurahda" keskustelupalstoille, mutta kuumeilu tekee kummia :)

Hienoa, että voi muiden kanssa jakaa kokemuksia.

Itse lopetin hormoni ehkäisyn vasta viime kuun puolella ja nyt kp5/??? Tässä siis vasta totuttelen uuteen hormonittomaan elämään eikä luonnollisesta kierron pituudesta ole tietoakaan...

Mukavaa jännäilyä kaikille ja jäitä hattuun! Itse ainakin saatan tarvita niitä... :)

Vierailija
7/55 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkoomme bubus!!!

niinhän sinä nyt sanot, että vain hiukan täällä kuumeilet ja palstailet... ei mene montaa viikkoa kun huomaat olevasi aivan koukussa tähän hommaan. " nimim. kokemusta on" itse aloitin alun perin kuumeilun hyvin matalalla profiililla, nettiin ja tälle " vaaralliselle" palstalle eksyin vähän vahingossa, kun mistään mitään tietämättömänä haeskelin kaikenlaista vauva-aiheista tietoa... tämä palsta koukutti hyvin äkkiä ja sen myötä myös tuo itse kuume alkoi kasvaa.

hannnah

Vierailija
8/55 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Nyt vasta ehdin enemmän kirjoittaa pinon avaamisen lisäksi. Ei tosin mitään suurta kirjoittelubuumia nyt kun kaikki on lomailemassa![/color]

[color=blue]BUBUS: Tervetuloa mukavaan joukkoon!! :) Ajattelinkin just eilen että toivottavasti saadaan pian uusia palstailijoita kun nyt moni siirtyy tuonne odotuspuolelle :) Tähän palstailuun kyllä totisesti jää koukkuun.[/color]

[color=fuchsia]DIZKU: Voi, ikävä kuulla huolista! :( Täällä peukut ja varpaat pystyssä että masukilla on kaikki hyvin. Tule heti kertomaan![/color]

[color=blue]PARIISITAR: Kiitos peukutuksista! Mäkin oon kauhulla lukenut viime aikoina juttuja kuinka paljon sitä lapsettomuutta tosiaan onkaan. Nyt vasta kun itse oon useamman kerran pettynyt tädin tultua on tullut ajatelleeksi että tosiaan eihän se lapsi mikään itsestään selvyys oo vaikka sitä on koko elämänsä ajatellut että " sitten mä meen töihin, meen naimisiin ja teen lapsia" [/color]

[color=fuchsia]KATA: Mukava kuulla sinustakin! Mukava että joulunaikana sait rentouduttua! :)[/color]

[color=blue]HANNAH: Edelleen *bdbd* toivottavasti napattais nyt molemmat ne plussat![/color]

[color=fuchsia]HÄPÖ: Kiitos plussapuhalluksesta! Toivotaan että siitä on apua. Jaksamista vauvayritykseen vaikka uskon kyllä että siinä on välillä usko koetuksella kun vuoden rajapyykki lähestyy. Kyllä sitä on itsekin tullut hilluttua täällä ihan liian kauan vaikka en oo koko aikaa yrittänytkään.[/color]

[color=blue]AQUALLE myös jaksamista ja uskoa siihen että kyllä se haikara vielä tulee!! Mukava että käyt silti täälläkin palstalla vaikka jo l-puolelle kurkit![/color]

[color=fuchsia]HERMIONE: Pahoittelut tädistä! :( Kyllä se akka on sitten kans yksi kiusankappale. Tsemppiä seuraavaan kiertoon!![/color]

[color=blue]ON: Piinaa, piinaa eli kp 26/27-31, tänään on jo ollut paljon pessimistisempi mieli kuin joulunaikaan. Vähän niinkuin ne oireetkin olisi kadonnut, joskin alavatsaa vihloo välillä. Ajattelin just että voisin sunnuntaina testailla, että tietäis miten sitä uutta vuotta vietetään, mutta jotenkin mulla on tuohon testaamiseen jo kammo kun niin monta negaa olen saanut, tätikään ei harmita niin paljoa kuin nega. No katsotaan saako sitä sunnuntaihin asti edes pidettyä tätiä loitolla.[/color]

[color=fuchsia]Jahas, sitten suihkuun ja huomenna taas töihin. Onneksi huomisillalle on luvassa jotain ihanaa: hieronta! :)[/color]

[color=blue]Mukavaa loppuviikkoa kaikille![/color]

[color=fuchsia]T. Juli[/color]

Vierailija
9/55 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon].. ja paluun arkeen tuli eteen. Joulun aikaan tuli ainakin kunnolla syötyä, jos ei muuta. Mukavaa oli palata tapanina kotiin, vaikka tuolla kotipuolessakin on aina kiva piipahtaa, pääsee näkemään mitä kaikkea uutta kummityttö on oppinut :).

[color=blue]Buuffa: Onnittelut plussan johdosta, kerrohan kun saan päivittää sut plussanneeks esittelypinoon :).

Dizku: Toivottavasti kaikki on kunnossa

Hermonien ja mewen täti oli löytänyt, pahoittelut

Juli, hannah ja Cerise ainakin piinailee *bd*

Aqua: Paljon plussatuulia, toivottavasti saatte pian luomuplussan ettei tarvi mihinkään hoitoihin lähteä :)

Hapö mietti vuoden rajapyykin tulemista, eiköhän se plussa sieltä sitä ennen tuu :). Tuli itekkin tässä joulun aikaan mietittyä sitä yrittämisen aloittamista, siitä on jo kuitenkin lähes vuosi, hui ku aika meneekin tosi nopeesti.

bubus: tervetuloa mukaan joukkoon, tähän muuten jää tosi helposti koukkuun :). Kävisikkö laittamassa oman esittelyn tuonne meidän esittelypinoon niin päivittelen sen sitten sinne, Linkki olis tässä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9122358&p=5&tmode=1&smode…

mewe: En oo varma kävikö niin, että tuossa joulusiivouksen yhteydessä siun esittely tippui listalta, pahoittelut jos näin pääsi käymään, mutta jos näin kävi niin laitanko vain vanhan takaisin?

[color=maroon]Jotain näin joulukiireiden jälkeen. Mä en taida omaa napaa paljon kommentoida ku eipä siellä mitään uutta oo näkyny. Ns. kunnon menkkojakaan ei oo saapunu, epämääräisesti niukasti tai vähän enemmän vuotoa on ollu. Ei siitä nyt ota selvää missä mennään eli odottelen varmaan ns. seuraavia kunnon menkkoja tulevan joskus. Voi olla että me pidetään yrittämisessä hiukan taukoa, mutta en mä täältä silti mihinkään katoa vaan pysyttelen seurassanne ja emoilen esittelypinossa mikäli kukaan muu ei halua ottaa sitä vastuulleen. Hiukan on vielä tätä vuotta jäljellä, sitten päästäänkin aloittamaan taas uusi vuosi :)

Nyt on hyvä plussa-aalto menossa, kaikki mukaan vaan junaan ja o-puolelle :) Paljon plussatuulia puhaltelen kaikille enskoille

-Sara-Maria-

Vierailija
10/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubus: tervetulemast tähän mukavaan joukkoon, jossa aina muistetaan tukea toisia:) Täällä on myös suuri vapaus purkaa omia - myös ei aina niin hyviä - fiilareita. Niin, ja kuten moni jo totesikin, tänne tosiaan jää koukkuun...vaikka meillä yritys alkaa vasta kevään mittaan, niin silti täällä jo etukäteisfiilistelen ja terrorisoin:) Ja tosiaan mukava saada uusia kasvoja tänne- olenkin monesti ajatellut, että keväällä kirjoittelen täällä varmaan yksin, kun moni on hypännyt plussajunan matkaan (mikä on ihanaa) tai siirtynyt l-puolelle...

Juli: Plussan olisit kyllä ansainnut (kuten muutkin pitkään yrittäneet: Sara-Maria ja Hapö, Repuli ainaskin...ja tietty muutkin Enskat)!!! Infoile tilanteesta, jookos. Ja ihan tottahan se on, että nykyään ihminen jotenkin suunnittelee koko elämänsä, juuri tohon tyyliin, että eka opinnot, sitten vakityö, naimisiin, oma koti ja sitten lapsi. Ei kai elämä mene aina niin kuin on suunnitellut..Ja hesarissa luki, että nykyään sperman laatu on huonompaa kiitos mm. ilmansaasteiden ja ympäristömyrkkyjen...puhumattakaan tupakasta (miun mieheni polttaa, grrrrr), alkosta, ylipainosta jne....Jotenkin sitä pelkää jo etukäteen, että kun lasta toivoo enemmän kuin mitään muuta- ja pahin pelko ois juuri se lapsettomuus, että sitten se toteutuu:( No aika näyttää, miten käy. Ei pitäisi murehta etukäteen...olen vain tällainen stressaaja...ja nyt kirjoitan romaanin...sori.

Hapö & Sara-Maria olivat miettineet vuoden rajapyykin lähenemistä. Varmasti se herättää tunteita ja pelkoa. Tosin kutsu plussajunan kyytiin voi tulla juuri silloin, kuin sitä vähiten odottaa. Millaista taukoa olette ajatelleet, Sara-Maria yritykseen? Olisi kyllä SInut mukava täällä pitää, vaikka hetken taukoilisittekin. Ja tauko ei mielestäni koskaan ole huono asia, sillä silloin voi saadavähän etäisyyttä yrittämiseen ja stressi hälvenee.

Ditzkulla oli ollut vuotoja- mitä neuvolasta sanottiin? *bdbdbd!!!!!!* Toivon, että kaik olisi hyvin!

Nyt mie juoksen suihkuun...ajattelin piristää itseäni ennen iltavuoroa käymällä aleissa...:) Kaunista Torstai-päivää Enskoille.

Terkuin, Pariisitar the palstaterroristi

Vierailija
11/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille täällä sataa pikkuisen lunta, jee!! Olisihan se jo korkea aika saada tänne eteläänkin edes hieman lunta maahan.

[b]bubus[/b]: Tervetuloa joukkoon mukaan turisemaan ja kiva että tulee uusia kun tuonne odotuspuolelle on moni siirtynyt. Pikaista plussa onnea!

[b]Dizku[/b]: Toivottavasti kaikki on kunnossa voimia ja tsemppiä!

[b]Harmione[/b]: Olinpas lukenut hätäisesti tätihän oli sinut jo löytänyt ja vielä kipujen kera. Pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon =)

[b]Kata[/b]: mukava kuulla sinustakin ja hyvä että sait jouluna rentouduttua, joten uudella innolla uuteen kiertoon bdbdbd!

[b]hannnah[/b]: kovasti plussa puhallusta bdbdbdbd

b][Juliaana[/b]: negan testaaminen ei tosiaan ole mikään kiva juttu ja mielummin tosiaan se tätikin. Niin ja oireettomuushan on yksi oire joten kovasti ++++++pöllytystä! bdbdbd

[b]Sara-maria[/b]: vuosi (siis melkein ; D) on tosiaan mennyt nopeasti ei olisi kyllä uskonut! Harmillinen täti kun ei tajua tulla kunnolla silloin kun pitäisi. Toivottavasti seuraava täti pysyy plussan takia poissa, sitä sinulle kovasti toivon =)

[b]Pariisitar[/b]: Sehän tässä vaikeata onkin kun en ihan tarkkaa tiedä miksi isona haluaisin!! Jotain oman alan läheltä kuitenkin koska tykkään työstäni joka tapauksessa liian paljon. Eli olen entisöijä/ restauroija lähinnä vanhojen rakennusten ja huonekalujen parissa tulee puuhasteltua. Välillä on vain aika rankaa raksalla työskennellä. Eli esim. konservaattoriksi opiskeleminen kiinnostaisi ehkä eniten. Myös sisustussuunnistelu, tekstiilisuunnistelu ym. ja kuvaamataidon opettajan työkin on mielessä ollut. Ideoita siis olisi kun saisi vaan teoiksi asti, tutusta ja turvallisesta paikasta on vain niin vaikea lähteä!! Tsemppä sinulle töihin!

Eipä ollut pitkä ilo tuosta lumisateesta. Vilkutusta kaikille!

-hapö-

Vierailija
12/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä kävin sit siellä ultrassa mut eipä juuri viisaammaksi tullut. Elikkä kyllä siellä alku oli veikkas että viidennellä viikolla. Mutta ei ollut varma et onkos se tulossa pois:(

Jotenka sain sit uuden ajan 8.1.07. Sit pitäs näkyy et kasvaaks se vai onko se tullu pois.

On varmaan pisimmät kymmenen päivää mitkä oon ikinään eläny. Mut ei auta kun toivoo parasta ja pelätä pahinta. On vähän mieli maassa että saattaa minua näkyä vähän harvemmin mut yritän jaksaa tulla aina välillä kirjoittelemaan kuulumisia.

Joku oli tullut uusikin mukaan en nyt muista kuka lahopää mikä lahopää:) mut eikun lämpimästi tervetuloa vaan.

T:Dizku

Vierailija
13/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dizku ja Buuffa: Oikein rutkasti onnea! Ihanaa. Saitte sitten ne parhaat joululahjat!! Ja Dizkulle erityisesti tsemppiä, jotta kaikki olisi kunnossa, vaikka vuotoa on tullutkin..

Bubus: Tervetuloa joukkoon!!!

Piinailijoille vielä peukkuja oikein kovasti. Itse hyppäsin kelkasta jo eilen, kun pieni rusehtava vuoto alkoi.. Tänä aamuna sitten jo hieman enemmän ja uskonpa, että tänään vielä kp31 vaihtuu kp1:ksi ihan kuunnolla! Kerkesin testata jo negankin.. Hätäinen kun olin.. Täytyy ihan kalenterista laskea, että voikos tää olla mahdollista, siis Yk6 alkamaisillaan!!! Aika on kyllä menny tosi vauhtia, vaikka luulin aluks, et tulee olemaan kyllä " pitkät" kierrot edessä vauvaa odotellessa.. Mähän taidan kohta lukeutua " vanhuksien" puolelle!! Tässä siis jo aika pitkälti ON. Tekis miele vuodattaa tuntemuksia..mut en taida nyt jaksaa avautua..ehkä myöhemmin. On vaan niin p**ka olo nyt, kun koko ajan kuulee ympäriltä vauvauutisia ja tietää, et tosi monet odottaa meidänkin kertovan samoja uutisia. Nyt oon alkanu huomaamaan, et en todellakaan ilostu enää muiden uutisista, vaan oon pidemminkin katkera ja kateellinen..nyyh. No, tulihan sitä vuodatusta jo vähän siihenkin..

Taidan paneutua nyt palapelin ääreen suremaan.. Ja illalla töihin..

Oikein mahtavaa uutta vuotta kaikille kohtalotovereille, jos en enää ehdi palstoille!! Yritän kyllä..

-Saikku-

Vierailija
14/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dizku: voi ei..varmasti on pitkät 10 piinaavaa päivää- toivottavasti kaikki olisi hyvin ja vuodot olis jotain ihan muuta. Nyt vain otat rauhallisesti ja yrität ajatella myönteisesti..eikös sitä sanotakin että pelkällä positiivisella ajattelulla on suuri merkitys moniin asioihin. Vaikeaa varmasti vain yrittää hymyillä ja olla onnellinen kun masuasukista on suuri huoli..voin vain kuvitella miltä tuntuu.

Bubus: tervetuloa!! Minäkin ennen kuuluin siihen joukkoon " että en kyllä koskaan mihinkään nettipalstoille kirjottele" ja hupsheijaa täällä sitä ollaan puolivuotta jo oltu ;). Olen kuitenki sitä mieltä että tämä vauvakuumeilu on aivan eri asia..heh,eikö vain ;).

-:saikku:- täällä varmasti moni voi myöntää tuntevansa samoin (kateus,katkeruus) kun aina vain uusi kierto alkaa alusta. Itse ainakin, mutta kummasti noi ikävät fiilikset kääntyy uuteen toivoon kun oma kierto lähestyy puoltaväliä tai ainakin saa tädin karistettua jaloista pois. Enska-palstalaisia kohtaa en ole tuntenut sellaista kateutta tai katkeruutta (koska tietää taustat ja ollaan ns.samalla viivalla), mutta vahvasti kuitenkin muita joilla jo useampi lapsi tai sitten sukulaisia kohtaan, kun tuntuu että heillä onnistuu jos vain hipaisevat toisiaan.

hannah ja juli ainakin kovasti piinailevat, paljon ++ pöllytyksiä sinne. toivotaan että pääsette junaan mukaan ja raivaamaan meille tietä, me muut täältä pyritään tulemaan perässä! :)

Tässä tämä tällä kertaa, taas tarvii töihin kohta lähteä. Kaikille terkkuja!

terv.Kata

Vierailija
15/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti alkaa kirjoitteleen vaikka ajattelin pitää taas vähän taukoa..

Saikku oli kirjoitellut kuulumisiaan. Mä ymmärrän NIIN hyvin sun tunteet. Lähipiirin vauvauutiset joskus vain lisää omaa katkeruutta. Ja harmittaa ku omat läheiset odottaa vauvauutisia meiltä mutta minkäs teet? kun ei tule niin ei tule. Me ollaan viime syksystä varsinaisesti yritetty tulla raskaaksi mutta ehkäisyä ei käytetty koko viime vuonna, eli alkaa olla matalat fiilikset.. =( Voin vaan kuvitella millainen olo on sellaisilla jotka ovat yrittäneet pitempään. Voimia kaikille teille!

Kata oli vastaillut samasta aiheesta, täällä on ihana purkaa omia pahojakin tunteita kun tietää saavansa tukea ja ymmärrystä. En minäkään enska-kamuja kohtaan ole koskaan ollut katkera. Esimerkiksi sellaisia jotka sanovat " oho, yks kerta oltiin ilman ehkäisyä ja olen raskaana enkä edes haluais olla, just mun huonoa tuuria" (yks tuttava on mulle äskettäin noin sanonut).

Hapölle, Aqualle ja Sara-marialle myös tsempit ja halit. Koitetaan jaksaa yhdessä!!

Juliaanalle plussapöllytyksiä+++ Samoin myös Hannahille ja muille piinailijoille!

Hannahilla on huimat kp:t. Pidetään peukkuja että nappaisitte plussat Juliaanan kanssa!!

Entäs miten Cerise?++tuulta sinnekin!

Bubus, tervetuloa joukkoon mukavaan =)

Dizku, toivottavasti pikkuinen pysyy mukanasi. Varmasti menee aika hitaasti kun tahtomattaan pelkää pahinta. Voimia ja vauvantuoksuisia ajatuksia sinulle!!

Pariisittarelle halit, et sä mikään palstaterroristi ole =) Kiva kun kirjoittelet!

Voimia kaikille,

hermione

Vierailija
16/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeastipa tästä viikosta (siis työviikosta) selvitään, kun on vain kolmepäiväinen...

Dizkulle tsempitykset et kaikkki ois ok vuodosta huolimatta. Sulla onkin pitkä " viikko" edessä ku oottelet seuraavaa tohtorikäyntiä.

ON: täällä vaan tosiaan kp:t kasvaa päivä päivältä, vaikka tosin vieläkin ollaan pienemmillä kp:lla ku noi edelliset kaks kiertoo on ollu, joten vielä en kovin korkealle pilvilinnoihin ole päässyt...

hannnah 37/40-56-?

Vierailija
17/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä onnitteluista Aqua,häpö,KaTa,Sara-Maria ja saikku

Hermione ja saikku: tätipahoittelut

hannah: toivottavasti sinne tulee uuden vuoden plussa niin pääset samaan junaan meidän muiden kanssa.bdbdbd

Kata: kyselit yk:ta,Minulla oli nyt kolmas kierto pillereiden jälkeen. Ihmeen helpolla tärppäsi vaikka pillereitä popsin varmaan 9 vuotta putkeen. Eikä pupuiltukkaan ahkerasti kun vaan oviksen aikoihin. Tää oli eka kokonainen kierto jossa söin niitä multitabs 2+ tapletteja (2 per pv). Niinalla tais olla sama homma noitten tapsejen kanssa joten kipi kipi kaikki enskat apteekkiin. Kaippa se folihappo on oikeesti niin ratkasevaa. Olikohan se perhesuunnittelun sivulla kun oli erilaisia tilastokäyriä eri ehkäsyiden jälkeen josta näki kuinka monta prosenttia yrittäjistä keskim. plussaa minkäkin yk:n aikana. muistaakseni yli puolet plussasi jo 6. yk:lla ja melkein kaikki vuoden sisään, joten eipäs tytöt heitetä kirveitä kaivoon. Kyllä niitä plussia sieltä alkaa kohta tulemaan teillekkin.

Dizku: toivottavasti tuhruttelu lakkaa. Eräällä tuttavalla oli samanlaista rv 12 aikaan. Lääläri oli vaan sanonut että on kuulemma todella yleistä vielä sillonkin. Voi johtua esim. rakastelusta tms. Toivottavasti masuasukilla on kaikki hyvin.

bubus:Terveluloa mukaan.

Juli: samat oireet oli mullakin,älä lannistu.

Plussajuna odotaa vielä varmasti kaikkia piinailijoita. Kyytiin vaan.

T:Buuffa

Vierailija
18/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, ihan pikaisesti annan lomakuulumisia täältä eksoottisesta Suomesta ;-) En kauaa uskalla olla koneella, ettei vaan sukulaiset saa vauvahaaveistani vihiä! Tämähän on tosiaan aika addiktoivaa puuhaa tämä palstailu, ei täältä malta olla poissa... Joku uusikin täällä esittäytyi, tervetuloa!

Dizku, yritä jaksaa. Äläkä ainakaan sureskele ennen kuin on surettavaa, voihan olla että vuotosi on vaan jotain alkuraskauden vuotoa ja pikkuisella on kaikki hyvin. Pidän sulle peukkuja!

ON: jännät paikat... Kiertopäivä 30/? (eka pilleritön kierto yli 10 vuoteen). Kai uudeksivuodeksi on pakko testata, isot bileet tiedossa. Mahaa kipristelee menkkamaisesti jo neljättä päivää, mutta mitään ei kuulu, alavatsa on turvoksissa ja rintoihin sattuu... No, katsotaan tuleeko menkat vai muuta!

Vierailija
19/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä likka taitaa heti huomenna hakea niitä ihme-vitamiineja multitabs 2+..ovat meinaan taineet toimia useammallakin ;)

terv.kata kp 8/27,31,42,? (voih, noissa mun kierroissa on selvästi nouseva trendi, mitähän tältä kierrolta osaa odottaa..saas nähdä)

Vierailija
20/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve kaikille!

Olen ollu nettipimennossa koko joulun ja pääsin nyt vasta lukemaan pinoja.

Paljon onnea BUUFFA!! ja DIZKU!! Dizku: Toivottavasti kaikki on hyvin massussasi. Molemmille paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia.

Hannnahille ja muille piinailijoille paljon kärsivällisyyttä testaamisen kanssa ja tietysti tädinkarkotteita!

ON: Kiitos kaikille peukuista mutta täti tuli aatonaattona ja on jo mennyt. :) Mieli on vielä vähän apeana, joten jään ehkä taka-alalle.. Uskomaton kateus tuli kun kuulin plussauutisia lähipiiristä. Mm. setäni uusi vaimo (vain pari vuotta minua vanhempi, setä 40 + v.) odottaa heille jo toista lasta (6 kk menossa), ensimmäinen on vasta vuoden vanha. Ja sitten sain kuulla että vanha ystäväni odottaa lasta (rv 10),mutta tästä uutisesta ajattelen vain lämpimästi. :) Milloinkohan se onni meille sattuisi? Nyt siis alkaa yk 7 (virallisesti), mutta yk 8 ilman ehkäisyä.

Paljon plussatuulta kaikille enskoille ja tervetuloa Bubus! Onnea vuodelle 2007 : Uusi vuosi ja uudet masunkasvattajat, eikö niin?!

s-k-