Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~ENSIKOIDEN loppuvuosi 27.12-31.12~*~

27.12.2006 |

Teinpä pinon kun ei näkynyt vielä olevan. Varmaan pärjätään yhdellä tämä loppuviikko/loppuvuosi kun suurinosa on lomailemassa eikä kirjoitustahti ole mitenkään huima :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sitten ensimmäinen ultra. Kaikki oli kunnossa, niskaturvotusta oli 1mm eli ihan ok. Kävin vielä semmosessa verikokeessa samalla, mistä myöskin näkee että kaikki on vauvalla hyvin! =)

Oli kuitenkin viikon pienempi, kun mitä alunperin neuvolatäti oli laskenu. Eli nyt olisi sitten la 22.7, mutta koska siinä ei tarpeeksi heittäny päivät, niin eivät sitä muuttaneet korttiin. Sattuisi vaan mahtava päivämäärä, koska itelläkin olisi sillon syntymäpäivä!! Olisihan se maailman paras lahja!! =)

Vauva siellä kellu kohdun pohjalla. Kun sitten hoitaja sitä " tönäisi" , niin se " hyppäsi" pystyyn ja melkein tanssi =) En voi olla katsomatta ultrakuvia mitkä saimme mukaamme, on jotenkin niin epätodellinen olo!! =)

Nyt katsomaan teeveetä!!

OIKEEN RAILAKASTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!! =)

t. Lisbet ja Viivi, rv 10+4.

Vierailija
22/55 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parempaa Uutta Vuotta 2007!

viela ehdin kirjottamaan taman vuoden puolella. Joulu meni hyvin, nyt nautin lomapaivista, enka ole tehnyt mitaan jarkevaa...lohoillyt ja pessyt pyykkia!!!

Hapolle piti sanomani, etta tosi mielenkiintoinen ala sulla. Ja kouluun vaan jos silta tuntuu. Mun mies meni takaisin kouluun 28v. ja nyt se on aivan innoissaan ja aikaa jatkaa maisteri-ohjelmaan ja sen jalkeen tahtois viela tohtorinkoulutus ohjelmaan. Paasi alalle joka kiinnostaa ja silla on mennyt tosi hyvin. Mun kaveri on konservaattori-ohjelmassa ja se sanoi etta niiden ohjelmassa on mimmi joka on lahempana kolmeakymppia ja pienen lapsen aiti. synnytti muksun ekan vuoden aikana, oli yhden jakson poissa (3kk) ja jatkoi sen jalkeen samaa tahtia muiden kanssa. On kuulemma yksi parhaista oppilaista. Eli siita vaan...kannattaa ainakin hakea ja kattoa sit jos paasee johonkin kouluun sisaan.

Hannahin kierrot on pitkat...toivottavasti on plussa tulossa:)

Bubukselle tervetuloa ihaniin enskoihin...tanne mahtuu kaikenlaiset kuumeilijat.

voi julia....kylla sulla o piinaavaa...toivottavasti on onnannut bdbdbdbdbdbd

Sara-Maria: olis tosi mahtavaa jos jaksaisit emoilla vaikka taukoilisittekin vauvailussa.Sa oot ihan super lista emo!

Diskulle paljon jaksuja...odottavan aika on pitka...toivotaan etta kaikki on hyvin!

Saikulle halitus...koita jaksaa...tiedan just milta susta tuntuu! ja tanne saa purkaa kaikki olot ja tunteet.

Katalle, hermionelle, pariisittarelle, s-k:lle ja ceriselle terkkuja! Buuffalle viela onnittelut jos unohdin.

Lisbetille ja muille odottaville enskoille oikein paljon haleja ja kiva kun kaytte moikkaamassa. Onnellista odotusta.

Omaa napaa: Ovis oli ja meni, ja ollaan pupuiltu ihan kiitettavasti, ennen jalkeen ja ovis paivana. Nyt on ekan kerran sellainen olo etta ollaan oikeesti yritetty, mutta silti oon ihan varma ettei meilla ole tarpannyt kuitenkaan. Tapanina sain puhuttua miehuksen kanssa, tasta vauva-asiasta ja siihen liittyvasta stressista ja peloista, jos vaikka meille ei vuoden yrityksen jalkeen tulekaan luomuvauvaa. Nythan me ollaan yritetty vasta kesasta asti. Mies oli ilman muuta valmis siihen etta sen simpat tutkittais. Hoitoihin lahdosta se oli sita mielta ettei mitaan jarettoman kallista tehtais, vaan enemminkin harkittais adoptiota. Kumpikaan meista ei olis valmis luovutettuihin muniksiin tai simppoihin, vaan adoptio olis parempi vaihtoehto meille. Me ollaan aina puhuttu etta adoptoitais vaikka meille biologinenkin vauva tulis. Taa on tosin vasta tulevaisuuden juttu, koska ei olla viela varmoja josko me muutettais Suomeen takaisin ja siita riippuu niin moni asia. Oli tosi hyva saada puhuttua naista asioista ja oli kiva kuulla etta ukkokin oli ajatellut asioita noinkin pitkalle.

Mites muut enskat...ootteko miettinyt miten suhtatudutte hoitoihin ja/tai adoptioon tai vaikka elamaan ilman omia lapsia? Sori etta taa on vahan masentava gallup...mutta tuntuu etta moni naita asioita kuitenkin miettii.

pahoittelut viela tadin yllattamille ja tsemia uuteen kiertoon. Ja bdbdbdbd piinailijoille!

halein:

nuutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Huh, huh ku väsyttäis eikä nukkumaan pääse vielä moneen tuntiin. Tuli nukuttua päivällä erissä, eikä se päivällä nukkuminen oo samanlaista ku öisin. Mutta enköhän mä taas nää muutamat yövuorot jaksa. Heti kauheeta valitusta..

[color=darkblue]Pariisitar: Jos tässä nyt taukoa tulee niin muutama kuukausi olisi tarkoituksena pitää taukoa. Kyllä mä täällä teidän parissa silti pysyn. Eihän täältä poiskaan voi olla. Löytyikö alesta mitään kivaa?

Dizku: Eiköhän se maha-asukki matkassa pysy, jaksuja sinne odottelun keskelle.

Saikku: johan on ikävä täti ku meinaa sinne tuppautua. Kieltämättä välillä on mieli maassa ku kuulee muiden olevan raskaana ja varsinkin kun sitä niin paljon itse toivois. Tsemppiä :)

Hermonie: Tänne taitaa olla sen verran koukussa, että vaikka kuinka mieli tekee pitää taukoa niin silti pitää päästä välillä palstaileen :)

Buuffa: jokos saa päivitellä plussanneeks esittelypinoon :) ?

Hannah: Sinnittelet vielä testailematta *bd*

Cerisekin on päässyt meidän kanssa samalla maan kamaralle :) Toivon mukaan sieltä plussa tulis *bd*

Kata: eiköhän ne kierrot siitä tasotu

s-k: Olipas ilkee täti ku tuli tuolleen joulun aikaa vierailulle, pahoittelut

Nuutti: taidat pian päästä piinailemaan :)

[color=maroon]Nyt mä lähden " yöpalalle" , sitten takaisin työnteon pariin.

-Sara-Maria-

Vierailija
24/55 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Ihanaa, viimeinen työpäivä ja sitten taas kolme päivää vapaata! :) Tosin täällä töissä niin kauhee kiire että varmaan joutuu jotain mappeja raahaamaan kotiinkin tehtäväksi mutta en mä nyt ainakaan koko pyhänaikaa ala töitä tekemään :) Jokos täällä on kyselty uudenvuodenviettosuunnitelmasta? Me mennään varmaankin ystävien mökille niinkuin tehtiin viime vuonnakin, sinne tulee enemmänkin porukkaa. Sitten heti vuoden vaihdettua meille tulee tasan 1v täyteen kihloissaoloa :) Ajattelinkin että olisi ihana 1v kihlalahja jos pärähtäisi plussa testiin.[/color]

[color=blue]No jatketaan sitten omalla navalla kun aloitettiin että tosiaan edelleen täällä piinaillaan eli 28/27-31 on nyt mittarissa ja tätiä odottelen sunnuntaina/maanantaina tulevaksi ehkäpä realistisimmin, joskin se voi tulla vaikka tänään jo ja silti pysyisi noissa vakkarikierron lukemissa. Toivon tietysti että pysyisi poissa ja saataisiin sunnuntaina se plussa, mutta vähän pessimistinen olen silti. Pitää vähän hätäillä tuon testaamisen kanssa että osaa sit olla juomatta vuoden vaihtuessa jos se onni olisi potkaissut. Tuntemukset on tosin vähän kuin palanneet ja nyt tälläkin hetkellä on aika etova olo niinkuin eilenkin tähän aikaan ja oon taas ollut tuntevinani sen " elohiiren" ja nippaillutkin on aika kovasti. Toivottavasti nuo ei ole tädin merkkejä. Ei auta kuin odottaa ja jännätä.[/color]

[color=fuchsia]PARIISITAR: just tuollainen stressaaja ja etukäteen murehtija olen minäkin, vaikka edellisessä viestissä sanoinkin että " lapsentekoa" pidetään aina itsestäänselvyytenä. Mä oon jotenkin alitajuntaisesti pelännyt lapsettomuutta jo varmaan yläasteelta asti. Jotenkin ajatellut että ei mulle sellaista onnea suoda. Mua tosin helpotti hirveesti kun kesällä soitin näkijälle joka näki että montaa kuukautta ei mene kun tulen raskaaksi. Tämä näkijä oli muutenkin ihan aito eikä mikään huuhaa ja näki kaikki asiat niinkuin ne tällä hetkelläkin on ilman kertomatta ja tulevaisuudesta näki kaikki niinkuin on suunniteltu esim. häät ruokatarjoilua myöten. Kesällä kerroinkin tuosta mun kokemuksesta, mutta eipä taida paljon enää olla sitä porukkaa linjoilla jotka silloin oli.[/color]

[color=blue]HÄPÖ: Kiitos plussapöllytyksestä!! Toivottavasti sun työkuviot aukeis mitä parhaimmalla tavalla! Mullakin on välillä alan vaihto mielessä kun ahdistaa tän nykyisen työn vastuu.[/color]

[color=fuchsia]DIZKU: Hyvä että ainakin vielä kaikki hyvin! *bdbdbd* että jatkossakin, tule heti kertomaan kun tiedät uutta ja jaksamista näille 10:lle tai nyt siis 9:lle päivälle![/color]

[color=blue]SAIKKU: Voi jeevanan täti :( Pahoittelut sulle *lohtuhalaus* Tiedän kyllä että olo on varmasti ihan p*ska kun niin kauan on joutunut haikaraa odottamaan, mutta usko vaan kyllä se haikara vielä tulee!![/color]

[color=fuchsia]KATA ja HERMIONE: Kiitos plussapöllytyksestä!!Toivottavasti niistä on apua! Täällä myös yksi joka joskus potee huonoa omaatuntoa siitä että on katkera tuttujen niin helposti alkavista raskauksista.[/color]

[color=blue]HANNAH ja CERISE edelleen mun kaverina piinailee! *bdbd* Nyt nämä ämmät lähti odotuspuolelle, eikö vaan?? ;)[/color]

[color=fuchsia]BUUFFA: Kiitos tsemppauksesta ja että pidät junaa meitä odottamasssa!![/color]

[color=blue]S-K: mukava että sinäkin taas linjoilla! :) En enää pahoittele tädistä kun se on kerran jo ymmärtänyt lähteä vaan toivottelen senkin edestä tärppionnea tähän kiertoon![/color]

[color=fuchsia]LISBET: Ihania vauvakuulumisia! :) Mukavaa että meitäkin muistetaan vielä vaikka o-puolelle on siirrytty![/color]

[color=blue]NUUTIN galluppiin vastailen että on mekin puhuttu etät mitäs jos ei tulekaan luomuvauvaa, kyllä mekin ollaan valmiita menemään hoitoihin. Me luultavasti käytettäis lahjasimppoja tai muniksia jos ei omat toimis ja adoptio olisi vasta sen jälkeen. Minä tosin voisin adoptoida vaikka luomuvauvakin tulisi, mutta mie ei jotenkin siihen asiaan niin myönteisesti suhtaudu.[/color]

[color=fuchsia]SARA-MARIA: Kiitos peukutuksista ja jaksuja sinne!![/color]

[color=blue]Olisko siinä tärkeimmät, taidan siirtyä töiden pariin! Kirjoittelen heti jos jotain tapahtuu.. eli tässä vaiheessa jos täti löytää ja viimeistään sunnuntaiaamuna kirjoittelen sitten testin tuloksen![/color]

[color=fuchsia]T. Juli[/color]

Vierailija
25/55 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavisiitti...

Sara-Maria: joo päivitä vaan plussanneeks la ois ton laskurin mukaan 2.9.2007 :) Roikun nyt ainakin toistaiseksi täälä neuvolaan asti joka on viikolla 4.

S-k: kiitos onnitteluista

t: Buuffa

Vierailija
26/55 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla nostamaan ketjua ettei tiputa toiselle sivulle..

Mukavaa vuoden vaihdetta kaikille enskoille!! Toivotaan, että vuosi tuo paljon plussauutisia meille kaikille, ketkä niitä odottaa =)

Mä vietän seuraavat 5päivää taas töissä joten en varmaan palstaile enää tämän vuoden puolella. Ajatuksissani olette, ihanat enska-kaverit!

Halauksin hermione

Vierailija
27/55 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan täältä kaikki lähteny jo uuden vuoden viettoon, kun on ollut niin hiljaista? itse olen koko viikonlopun kotosalla, uutena vuotena tulee tuttavaperhe kyläilemään...

tätiä ei näy, eikä tarvi näkyäkään...

hannnah kp 38/40-56-?

Vierailija
28/55 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, kauheesti olisi kommentoitavaa:) Tosin pää on ihan tyhjä rankan aamuvuoron ja vajaiden yöunien jäljiltä, joten unohdan varmaan suurimman osan..

Hapö: Ihanan kuuloisella alalla olet jo nyt:) Ymmärrän hyvin, että haluat kuiteskin jatkaa vielä opintoja ja kehittää itseäsi. Onko miettimilläsi koulutusvaihtoehdoilla hyvä työllisyystilanne SUomessa? Nuutti totesikin hyvin, että jos jonkun alan kokee omakseen, kyllä sitten kannattaa tehdä kaikki sen eteen, jos sitä oikein haluaa! Ja, jos oikeasti jotakin haluat, olet varmasti hyvä siinä- ja töitäkin löytyy! Ihanan luovalta ihmiseltä kuulostat muuten:) Toteaa pariisitar-sairaanhoitaja:) Btw, mäkin olen aina halunnut opeksi - ja open opinnot ovat varmaan jossakin vaiheessa ajankohtaisetkin. Joka tapauksessa anna itsellesi aikaa tehdä oikea ratkaisu, kyllä Sie sitten tiedät, kun sopiva ratkaisu on mielessäsi kypsynyt. Luota vaan siihen:)

Hermionelle Halit takaisin:) Kiva, että Siuakin näkyy useammin täällä palstailemassa! Niin, mie ajattelen joskus olevani palstaterroristi, kun yrityskin vasta suunnitteilla ja lähenemässä, ja silti täällä vaan jorisen..:) Kiva, jos jaksatte kuiteskin pitää tätä outolintua mukana matkassa.

Sara-Marialle jaksuja yötöihin (tiedän, mitä tarkoitat yötöiden aiheuttamalla väsymyksellä- ja zombiololla)! Niin, ja aleista ei kyllä tarttunut paljon mitään mukaan..yksi the body shopin hajuvesi, hello kitty-pyjama ja työpusero..aika vähäistä siis (paitsi tänään ostin vielä kivat punaset nilkkurit- ja lupasin etten osta mitään ainakaan kuukauteen..).....Onko muut Enskat shoppailuhenkisiä??? Miusta shoppailu on hyvää terapiaa...:)

Lisbetille mukavaa Uutta Vuotta- vuonna 2007 Sinusta tulee ÄITI! Ihania kuulumisia Sinulla:)

Juli: Juu, kuulostat huolestuttavan samanlaiselta ajatuksiltasi kuin mie:) Ja, hei muistan hämärästi tuon näkijäjutun- Mielenkiintoista!! Mistä tuon Näkijän p.nron bongasit, osasiko joku häntä suositella? Hei, mukavaa Uutta Vuotta Siullekin- ja ihanaista kihlajaispäivää, kera PLUSSAN!!!:) *bdbdbd*

Saikulle täti-ja negapahoittelut. *Jaksuja ja haleja*

Saikku, s-k, Hermione ja Kata ainaskin olivat pohtineet katkeruutta muiden vauvauutisia kohtaan: jaan ajatuksenne. Enskoille plussia toivoo, mutta lähiympäristön uutisiin joskus vaikea suhtautua objektiivisesti:( Tuntuu, että kaikki saavat vauvoja tosta vaan- ja me vasta sopeudutaan (siis mies) yrittämisajatukseen...GRRRRRRRR...Miulla vauvakuume kertakaikkisen kroonista- muutkin (vieraat ) tajuaa heti, että olen asiaan totally haksahtanut...kai sen näkee, kun aina silmät kiiluen ja sydän hakaten katsastelen pikkuihmisiä outo, onska hymy naamalla...

Ditzkulle Voimahaleja!!! Toivon, että masussa olisi kaikki kunnossa! Koeta jaksaa odottelua- inhaa, voin vain kuvitella. *bdbdbd*

Nyt hipsin iltapalalle ja nukkumaan! Vuorotyö sekoittaa unirytmiä turhan kiitettävästi..ja jos en kirjoittele aikaisemmin...KAUNISTA UUTTA VUOTTA 2007 KAIKILLE ENSKATTARILLE! Tulkoon vuodesta 2007 Herra Haikaralle hyvin kiireinen:)

rakkaudella, pariisitar

Vierailija
29/55 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisitar kyseli onko täällä shoppailuintoista porukkaa.. Itse voisin sanoa olevani kausiluontoinen shoppailija. Välillä iskee shoppailuinto ja sillon palaa rahaa oikein kunnolla ja tulee ostettua aivan liikaa kaikkea, monesti myös ihan tarpeetonta. Jossain vaiheessa tulee stoppi kun tajuan esim ostaneeni lyhyen ajan sisällä viidet farkut ja kaappi pursuaa ihan käyttökelpoisista farkuista, eikä meinaa uudet mahtua kaappiin. Ja mistään vanhoista vaatteista kun ei ikinä raaskisi luopua, kun " kyllähän näitäkin vielä joskus voi pitää... ainakin kotona...." Eikä niitä kuitenkaan tule ikinä käytettyä. Tulee aina vaan käytettyä niitä muutamia lempivaatteita. Uskaltaisin melkeinpä väittää, että vaatekaappini sisällöstä noin 80-90% on sellaisia joita en ole pitänyt ainakaan vuoteen, mutta mikä ihme siinä oikein on ettei niitä voi poiskaan antaa???? Välillä siis järki kieltää lähtemästä shoppailemaan ja joku pieni vihreä mies jyskyttää takaraivoon, että " ei tarvi mennä shoppaileen, koska en tarvitse mitään" . Jonkin aikaa jaksan uskoa tuota, kunnes taas eksyn kaupoille ja innostun. Joulun alla jo kovasti päätin että en mene lainkaan alennusmyynneille, mutta saapa nähdä pystynkö pitämään lupaukseni. Viimeisen puolen vuoden ajan olen pystynyt aika hyvin hillitsemään itseni sillä toiveajattelulla, että nyt ei kannata ostaa uusia vaatteita, koska kohta en välttämättä mahdu valtavan mahani kanssa niihin. Mutta mutta.... sittenhän se vasta (kun plussa pärähtää) onkin hyvä syy lähteä shoppailemaan, kun nuo vanhat vaatteet eivät oikeasti mahdu päälle ja täytyy lähteä tutustumaan uusiin äitiysmallistoihin :)

hannnah 38/40-56-?

ps. huomenna tarvis varmaan mennä testiostoksille, mikäli aion sunnuntaiaamuna päästä pissimään tikkua kohti...

Vierailija
30/55 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti selailemaan pinot läpi, kun en ole koko joulunaikana ehtinyt koneelle päinkään. Ja ihan kivoja uutisiahan sieltä löytyi:

Buuffa: Suuren suuret onnittelut ja halaukset!

Dizku: Lämmin voimia antava halaus ja varovaiset onnittelut! Toivottavasti kaikki on kunnossa ja masu-asukki pysyy kyydissä!

Lisbet: Olipa kiva lueskella ultraluulumisia. Hienoa, että kaikki on kunnossa. Olisihan se oma käärö mahtava syntymäpäivälahja...

Bubus: Tervetuloa mukaan minunkin puolesta, vaikka itse olenkin yrittänyt enemmän pysyä tuolla taustan puolella ennen virallista aloitusta. (Joka kyllä alkaa ihan just). Täällä on ihanaa ja todella empaattista porukkaa, että hyvän ryhmän valitsit!

Nuutti: Gallup: Me luultavasti ei sen kummempiin hoitoihin lähdettäis, jos ei pikkujutuilla vois auttaa herra-Haikaraa. Ja ollaan jo sen verran iäkkäitä, ettei varmaan lähdettäis enää adoptoimaankaan, se on kuitenkin pitkä prosessi, vaan elettäis elämäämme lapsinamme mun tytöt edellisestä liitosta.

Pariisitar: Täällähän minä! Ja nyt saatiin sentään bubus tänne seuraks, ettei ihan kaksin jäädä... Vai hepostelet sinäkin. Meillä on hassun paljon samaa. Mä en itse tosin enää ratsastele kuin silloin tällöin hyvin harvoin, mut molempia tyttöjäni kuskailen tallille monta kertaa viikossa. Ja mun puolesta saat " terrorisoida" ihan vapaasti. Kiva sun juttuja on lukea!

Ja oma napa: Viimeinen pilleri on nyt VIHDOINKIN syöty!!!

HAUSKAA VUODEN VAIHETTA KAIKILLE ENSKATTARILLE!!!

toivottelee matkakuumetta poteva

-Hätähousu-

Vierailija
31/55 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Onneks on viiminen yövuoro edessä ja sitten muutaman päivän vapaa.

Uusi vuosi tekee tuloaan, julin galluppiin uuden vuoden suunnitelmista sen verran, että me ollaan lähössä viettämään uutta vuotta kavereille. Todennäköisesti kohtalaisen rauhallinen koti-ilta hyvässä kaveriporukassa tiedossa.

[color=darkblue]Juli: Paljon plussatuulia *bd*

Buuffa: päivittelen tiedon :) Oo täällä ihan niin kauan kun vaan tuntuu siltä :)

Pariisitar: Shoppailu on kyllä välillä todella mieltä virkistävää :) Ennen shoppailin paljon enemmän, mutta viime aikoina se on jäänyt vähemmälle. Aleihin ei tarvi mennä tai koitan pitää itteni niistä pois, koska oikeestaan mitään en tarvi tällä hetkellä ja tiedän että on tuossa helmikuussa rahanmenoa kun pääsen sisustamaan uutta kotia :)

Hannah: Mä kyllä yhdyn tuohon, että vaatekaapista suurin osa vaatteista on sellasia mitä käyttää harvoin tai ei ollenkaan, mutta ei niistä raaski luopua jos vaikka joskus tulis käytettyä. Kieltämättä miten myös välillä ettei nyt kannata ostaa uusia vaatteita jos ja kun on raskaana niin ei ne kuitenkaan mahdu. Tsemppiä sinne piinailuun ja kipin kapin testiostoksille eiks juu :)

Hätähousu: Pian tekin pääsette oikein tosi toimiin :)

Me tosiaan lähdetään huomenissa jo reissuun ja luulen etten edes yritä missään vaiheessa eksyä koneelle ennenkuin kotona seuraavan kerran. Joten toivottelen nyt porukalle

[color= DeepPink]* HYVÄÄ JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA *

[color=maroon]

-Sara-Maria-

Vierailija
32/55 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yökyöpelinä Sara-Marian kanssa, terkut sinne! Aika pyllystä nämä meidän työajat.. Onneksi mulla ei ole kuin tää yksi yö, tää nyt menee eikä tarvi niin pitkään sitte päivälläkään nukkua. Montako yötä oikein itse joudut valvomaan putkeen?

Bubus, tervetuloa mukaan! Kiva, että tulee uusia, kun tuntuu, että täältä on lähdetty viime aikoina rytinällä o-puolelle.

Buuffa, valtavasti onnea, ellen sinua vielä ole onnitellut!! Ja Dizkulle voimia odotukseen! Me kaikki pidetään peukkuja, että kyytiläinen pysyy mukana. Alkuraskaudessa voi olla tuollaista ja silti kaikki voi mennä hyvin.

Kun täällä on ollut keskustelua, niin mulla on ollut myös tuota että en jaksanut enää nuita tuttujen sitoutumis- enkä vauvauutisia. Me myös seurusteltiin pitkään ja kaikki alkoi mennä kihloihin ja naimisiin ja saada lapsia ja me vaan ei. Tuntui, että itse ei pääse ikinä osalliseksi mistään ihanasta! Mutta kun asiat alkoi loksahdella paikoilleen omassa elämässä, niin nyt on taas jaksanut iloita muidenkin onnesta paljon enemmän. Taas jopa vauvoistakin, meillä on toki yritystä takana vasta niin vähän aikaa. Mutta mä oon myös alitajuisesti pelännyt jotenkin aina tuota lapsettomuutta, ihme homma. Tuntuu, että se olisi niin suuri onni, miten just mulle niin suuri onni suotaisiin...?

Pariisittaren gallup: täällä asuu tuurishoppailija, jonka mielestä uusista vaatteista, kengistä ja laukuista tulee vaan aina NIIN hyvä mieli :) Jos tilipussi antais myöten, shoppailisin huomattavasti enemmän, nyt on vaan pakko olla järkevä ja miettiä tarkkaan ostokset. Sulla on Pariisitar muuten ihana tuo tyyli, et tosiaan oo palstaterroristi vaan juttujasi on tosi mukava lukea!! Säilytäthän tuon ihanan murteen, sie :)

Julin uuden vuoden galluppiin, että kotona ollaan ja järjestetään kavereille pirskeet. Tässä oon miettinyt mitä tekisi koirien kanssa... Toinen ei piittaa raketeista, mutta toinen on vielä niin pentu, että sen reaktioista ei tiedä.. Vaikka sisällä tietysti olisivat, niin kuulisivatko paukkeen ja pelkäisivätkö.. Ehkä kuitenkin vien hoitoon (niillä on mumma ja paappa :) Onko muuten muita koirallisia? Meillä on nuo kaksi ja ihan lellittyjä mamman kullanmuruja.

Omaa napaa: kp 31/26-32 mennään, joten vahvasti kyllä piinaillaan. Tosin tätsätuntemuksia on jo ärsyttävän paljon, mahaa alkanut justiinsa nipistellä, joten voipi olla, että testi jää odottamaan aikoja parempia.. Mutta Hannah ja Juli, toivotaan, että teiltä ainakin tulee plussauutisia pyhänä *bdbdbd* ! Mahdollisimman Onnellista ja Plussaista uutta vuotta myös teille saikku, s-k, kata, hermione, häpö, hätähousu, nuutti, mewe, cerise ja kaiki muutkin ihaant enskattaret!! Toivoo fiiu.

Vierailija
33/55 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi, töistä muutama sananen..

Hannnah, Sara-Maria ja Fiiu: Kiva, kun muutkin käy piristämässä itseään ostoksilla:o) Miullakin rajatilanne määrittelee shoppailua- ja nyt alkanut ajatella, että vauvaa varten on myös alettava säästää...ja omia vaatteita on enemmän kuin tarpeeksi, Hannahin sanoin, varmaan 90% vaatteista ei ole käytössä...ja sitten tuntuu, että miulla ei ole yhtäkään retkua laitettavaksi päälle. Ja mies ihmettelee, kun nainen raahaa aina uutta kassia vaatteita...kumma juttu, kun mies pärjää niin paljon vähemmällä vaatemäärällä:)

Hannahilla ja Fiiulla piinaa....*bdbdbdbdbdb* Infoile Hannah hu, miten käy!! Siis nyt heti m a r s testiostoksille:)

Sara-Maria: Onko miulta mennyt ohi, millaiseen uuteen kotiin olette muuttamassa? muuttaminen on rankkaa, mutta sisustelu, ah, niin ihanaa:) Onnea jo etukäteen uuteen kotiin:)

Hätähousu: kiva, kuulla Siusta- ja, että vika pilleri on nielaistu, jihaa:) TSEMPPIÄ YRITYKSEEEN. Tulkoon Haikara luoksenne pian! Ja kyllä, miekin olen heppaihminen. Oikeastaan meillä on yksi sellainen nelijalkainen:) Ihan harrastelumielessä. Saa nähdä, miten sitten heppailut, jos masussa alkaa joskus kasvaa jokin pieni immisen alku...

Fiiu: tunnustettakoon, että mie - murre on tarttunut jostakin, en tiiä mistä..:) olen kai hyvä omaksumaan ihmisten eri tapoja kommunikoida...kiitos piristävistä kommenteista kuitenkin:) Ja PLUSSA-tuulia:) Käy moikkailemassa, kun jaksat, jookoste.

Nyt mie palaan töiden pariin...onneksi on kuiteskin hiljaista ... potilaat odottaa...

Haleja Kaikille Enskoille,

rakkaudella , pariisitar

Vierailija
34/55 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Dizku[/b]: oikein kovasti voimia on varmasti todella kurja vain odottaa. Peukkuja täällä pitelen että kaikki menisi hyvin!!

Piinailijoille ++++++++pöllytystä [b]hannnah[/b], [b]Cerice[/b] ja [b]Juuli[/b] Mikä tilanne???

[b]Saikku[/b]: pahoittelut negasta ja tätikin jo kolkutteli =( Mutta tervetuloa ¿vanhusten¿ joukkoon =D. Tuo p¿ka olo on tuttutunne kun ympärillä vain lisäännytään (ainakin alkukierosta)!! Toisaalta ainakin minulla fiilikset kavereiden ym. vauvauutisia kohtaan ovat muuttuneet. Kun omaa yritysaikaa on kulunut jo ihan kiitettävästi. Heidän puolesta osaa/pystyy olemaan jo aidostikin onnellinen.

[b]s-k[/b]: pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon =)

[b]Lisbet[/b]: ihania ultra kuulumisia kiva kun käyt kertomassa ja aika mahtava synttärilahja olisi!

[b]Nuutti[/b] ja [b]Pariisitar[/b]: kiitoksia työ/koulu tsempityksestä. Keväällä ajattelin hakea kouluun sillä viimekeväänä jäi ¿suunnittelun¿ tasolle ja hieman näin jäkinkäteen harmittamaan. Ainahan hakea voi! Onhan tämä mielenkiintoinen ala glamouri on kyllä välillä hyvin kaukana ja tulee mietittyäkin että jotain ns. siistiä sisähommaakin voisi tehdä =) Toisaalta olen kyllä aivan käsityöläinen ja jotain on näperreltävä. Työtilanne on varmaan sama kun kaikilla käsityöaloilla että parempikin voisi olla mutta toistaiseksi on riittänyt ihan kiitettävästi. No aisoilla on tapana järjestyä! Nuutti bdbdbdbd

[b]hätähousu[/b]: onnittelut viimeisestä pilleristä ja pikaista ++++++ pöllytystä! Täällä myös yksi satunnainen heppailija.

Gallupeja oli liikkeellä. Eli uusivuosi on hieman avoinna miehen työjuttujen vuoksi. Alustava suunnitelma oli kaveri pariskunnalle mennä ja viettää kohtuun rauhallinen ilta!

Ja hoitoihin lähdöstä: aika on varattu 7.2 jännittää! Ensikäynnille olemme menossa ja mies halusi itse tulla mukaa eikä muutenkaan ole hoitoja vastaan. Mies on ennemmin lahja simpojen/munisten kuin adoption kannalla. Minä voisin kyllä adoptoida vaikka luomuna onnistuisikin.

Ja shoppailusta: kenkiä ei koskaan voi olla liikaa onneksi pieni jalkani hieman rajoittaa! Kyllähän tuonne vaatekaappiin on noita ¿vähän käytettyjä¿ kertynyt ihan kiitettävästi ja mitään päälle pantavaa ei silti löydy. On se kumma =)

ON: piinailu alkaa nostamaan jo päätään! Nämä vapaapäivät on pahoja=) kp25/30-40-? ja rintoja hieman aristaa. Minunhan ei pitänyt piinailla =D

Plussan pölyinen vilkutus kaikille!

-hapö-

Vierailija
35/55 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Täällä vapaapäivää vietetään ja pyykkiä pestään. Yritin suostutella miestä lähtemään alennusmyynteihin, mutta autonkorjaus vei voiton joten en ainakaan vielä päässyt. Olen kyllä haaveillut että saisin uuden ulkoilupuvun kun mulla ei oo moneen vuoteen ollut kunnollista.[/color]

[color=blue]Tättäräistä ei ole ainakaan vielä näkynyt, nyt on kp 29/27-31. Huomenna siis testaan, vaikkakin uskon että se voi olla nega vaikka olisinkin raskaana koska olinhan tuntevinani oviksen jouluviikon torstaina eli sen mukaan vasta ensi viikon torstaina olisi 14 päivää oviksesta. En tosin oo ollenkaan varma tuosta tuntemuksestani mutta joskus keväällähän mulla oli 36 päivän kierto eli voisihan se olla aivan mahdollista ja silloin ei luultavasti testi vielä näytä plussaa. Eli siis lähes varma oon että nega tulee joko johtuen että en oo raskaana tai sitten että testaan liian aikaisin. Testaan kuitenkin koska sitten ainakin syytän itseäni jos se olisikin voinut näyttänyt plussaa ja sitten otan uudenvuoden aattona alkoholia.[/color]

[color=fuchsia]Mites muilla piinailijoilla eli CERISE, HANNAH, FIIU?? *bdbdbd*[/color]

[color=blue]PARIISITAR: Hyvää uutta vuotta sinullekin ja kiitos kihlapäiväonnittelusta! :) Mun yks kaveri mulle suositteli tuota näkijää ja antoi numeron. Tuo näkijä ei mainosta missään ja vain tuolleen puskaradion kautta voi kuulla siitä, jo se kertoo että ei oo mikään rahankerääjä. Tuolle mun kaverille se oli nännyt kaikki oikein nykyhetkessä ja tulevaisuudessa, kaikki oli siis tapahtunut mitä tuo näkijä oli sanonut. Myös mun oma täti on joskus käynyt tuon naisen luona ja hänellekin oli nähnyt kaikki oikein. Siksi aika paljon luotan että kyllä meille vauva tulee kun sekin kerran sanoi niin :)[/color]

[color=fuchsia]HÄTÄHOUSUKIN pääsee jo tositoimiin, mukavaa!! :)[/color]

[color=blue]HÄPÖLLÄ jo aika varattu hoitoihin! Mukavaa että saatte asiaa eteenpäin, joskin toivon että luomuihme yllättää ennen sitä!!![/color]

[color=fuchsia]Muille vilkutuksia!! Kirjoittelen sitten aamulla sen testint tuloksen ja odottelen tietysti HANNAHIN tulosta![/color]

[color=blue]T. Juli[/color]

Vierailija
36/55 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli ja muut kiinnostuneet: testi ostettu, aamua odotellessa... jo tottakai tulen tuloksesta tänne tiedottamaan, vaikka epäilen ettei se plussa ole kuitenkaan... en tiedä mutta jotenkin vaan tuntuu siltä että nega se on... varmaan se ettei ole mitään tuntemuksia saa minut ajattelemaan ettei mitään ole tapahtunutkaan, niin monen olen kuullut sanovan, että sen sitten vaan tietää kun on raskaana. eikä minusta ainakaan tällä hetkellä tunnu siltä. huomenna se selvinnee...

hannnah 39/40-56-?

Vierailija
37/55 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa enska-siskot!

taalla kanssa yksi shoppailija kenkafriikki ilmottautuu. Hapollako oli kanssa pieni jalka...mulla kanssa hadin tuskin 36. Eli muistan etta Suomessa oli vaikea loytaa kenkia...taalla kulutuksen luvatussa maassa loytyy kylla kenkia joka koossa, ja nyt onkin sitten kaapit pullollaan kenkia. Muutenkin taalla on paljon enemman aleja ja outleteja eli shoppailtua tulee ihan vahingossa. Ja shoppailu kummasti kohentaa mielta taallakin.

Fiiukin oli kaynyt moikkaamassa *vilkuttaa*

Julille kanssa bdbdbdbd...muistan kun juteltiin kesalla ennustajasta...oltiinkohan me soitettu samalle tyypille? Mullehan se lupas kanssa 3 muksua, ja ainakin sen hetkiset ennustukset meni ihan nappiin.

hannahille kanssa bdbdbdbdbd...tuuhan ilmoittelemaan niita plussa uutisia:)

On: menkkamaista kivistysta alamahalla, vaikka tadin pitais tulla vasta viikon paasta lyhimman kierron mukaan. aaarrrrggghhhh. saa nahda mita tasta tulee!

viela kaikille ihanille ensikoille oikein hyvaa uutta vuotta!

missa on muuten nellamaija ja marge?

heips kaikille!

Vierailija
38/55 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla tänne ilmottutumaan, niin on piinaava tunne!

On ollut aivan kauhea ikävä tänne, enkä ole oikein appivanhempien edessä voinut tulla palstailemaan. Nyt on sopiva sauma :)

Täällä mennään kp30/29. Tätiä ei näy eikä kuulu. On turvonnu olo ja hikoiluttaa, mut kuitenkin on kylmä. Tosi ristiriitaiset tunteet; en tiedä, pitäisikö polttaa vai ei ja tää piina jatkuu siihen asti ennenku tullaan suomeen, eli 6.1 asti! Apua, en tiedä mitä teen... niin tahtoisin testaa, mut en mä täällä viitti ostaa semmosia :) Tättärä on AINA tullut ajallaan, kummastuttaa tällänen...

Kauhiaa :) Onkohan tää nyt sitä mitä mä luulen...

Täällä oli plussia tullut ainakin Dizkulle ja Buuffalle, onnea!

Muita piinailijoita oli ainakin Juli (nyt napataan ne plussat, eiks je?), hannah, plussatuulia kaaaauheasti!

Terveisiä ja vilkutuksia kaikille j hyvää uutta vuotta!

-Mary kp30/29

Vierailija
39/55 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin piipahtamaan toiselta puolelta.

Aloitan tammikuussa ivf hoidot. Kaapissa lojuu 17kpl aconin ovistestejä. Jos jotain kiinnostaa mailaa osoitteeseen trixie@luukku.com

Joutavat ilman maksua niitä tarvitsevalle.. Kerran maksettu turha antaa käyttöpäivän mennä umpeen 07/2007. Samalla hyvää uutta vuotta ja plussa onnea kaikille!!!

Trixie2 :)

Vierailija
40/55 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan ilmoittelee et tänään sit meni kesken tämä minun raskaus et aloittelen sit joskus uudestaan kun tuntuu siltä:(

Aika huono olo mut kirjoittelen taas kun joskus jaksan.

T:Dizku