~*~ENSIKOIDEN loppuvuosi 27.12-31.12~*~
Teinpä pinon kun ei näkynyt vielä olevan. Varmaan pärjätään yhdellä tämä loppuviikko/loppuvuosi kun suurinosa on lomailemassa eikä kirjoitustahti ole mitenkään huima :)
Kommentit (55)
[color=fuchsia]Aloitetaan omalla navalla eli testin tein äsken ja kuten arvata saattoi tyylipuhdas nega :( Toisaalta vi**ttaa aivan mielettömästi, mutta toisaalta taas tuos laskeskelin että jos viime kierron mukaan laskee niin tädin pitäis tulla vasta tiistaina ja jos ovistunteksia ajattelee niin vasta torstaina eli en vielä toivoa menettänyt ainakaan kokonaan vaan odottelen rauhassa ens viikkoon ja teen loppuviikolla testin jos tätsykkää ei näy. Kuten tiesin hätäilin tuon testin kanssa, mutta nyt aion juhlia uutta vuotta " normaalisti" , en tosin mitään kunnon kännejä ota mutta muutaman siiderin ehkä ja vähän skumppaa ihan vaan kihlapäivänkin kunniaksi. Kyllä tuo nega vaan saa aina mielen matalaksi :( Mutta siis nyt on kp 30/27-31[/color]
[color=blue]Huonoja uutisia saatiin myös DIZKULTA :(( Olen todella pahoillani puolestasi. Tuo se vasta kamalaa on että ensin annetaan ja sitten otetaan pois :( Keräile voimia rauhassa ja palaa sitten kun olet valmis.[/color]
[color=fuchsia]Mites HANNAHIN testailut?? Tuo nyt edes sinä hyviä uutisia *bdbd*[/color]
[color=blue]MARYKIN oli käynyt kurkkimassa rapakon takaa!! :) Ihanaa ja vielä noin kovat piinikset päällä! Kyllä me varmaan saadaan plussauutisia tuliaisiksi ;)[/color]
[color=fuchsia]Toivottavasti ensi vuosi alkaa vähän paremmin kuin mitä tämä vuosi päättyy! Oikein hyvää ja vauvaisaa vuotta 2007 kaikille!!! :)[/color]
[color=blue]T. Juli[/color]
Harmi kun Dizku ja Kuli juuri ovat kirjoitelleet ikävämpiä uutisia.. ja heti perään meikäläinen tulee tänne hehkuttamaan omaa napaa... eli meikä ois nyt sit lähdössä plussajunaan!!! kävin tuossa pissimässä tikkuun ja kaksi viivaahan siihen ilmestyi! mies nukkui vielä joten pakko oli mennä herättämään. mies luki innoissaan testiohjetta ja tuijotti tikkua " kyllähän tossa on kaks ihan selkeätä viivaa" .
hannnah
[color=fuchsia]Voi mitä ihania uutisia!! Oikein paljon onnea *rutistus* paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa! Ei enää harmita tuo oma negakaan niin paljon kun näin hyviä uutisia saatiin. Pidäthän junaa hetken mua odottamas, jos mä vaikka pääsisin ens viikolla kyytiin ja tietty moni muukin meistä![/color]
[color=blue]T. Juli[/color]
Kyllä mä Juli voin sulle junaa pitää asemalle. Ja vaikka vähän pidempäänkin, jos on muitakin mukaan tulijoita. Nyt mulla ei oo enää mitään kiirettä saada junaa liikkeelle, kun sain itselleni lunastettua lipun :)
hannnah (tarvii jossain vaiheessa laskeskella kalenteria uudelleen et osaan ilmotella rv:t oikein, kun on tähän asti tarvinu vaan kp:t laskea, se on ollu paljon helpompaa...)
Paljon onnea hannah. Ihana että saatin vielä yksi plussa lisää tälle vuodelle. Ja Juli sit heti ens vuonna plussajunaan kans. bdbd
Ja olikos se Sara-Maria jolla oli kans kp mukavasti yli normaalikieron :)
Sitten suuret harmitukset Dizkulle,voimia sinne.
hätähousu kiitos onnitteluista ja kiva kuulla että pääsette vihdoin tositoimiin.
kiitos myös onnitteluista fiiu ja maryrose.
t:Buuffa
Ääk, olen nyt sitten todella addiktoitunut tänne- oli ihan pakko avata kone ennen iltavuoroon lähtöä ja katsoa Julin ja Hannnahin uutiset...töissä kun on pakko olla hiukan varovainen tän vauvahössötyksen kanssa- ja palstailun.
Aloitetaan Ditzkusta: Olen todella pahoillani puolestanne:( Kuten Juli sanoikin, on niin kohtuutuonta, että ensin annetaan ja sitten otetaan pois. Voimahaleja ja paljon Jaksuja sinne. Toivottavasti Uusi vuosi tuo mukanaan parempia aikoja.
Julille myös Lohtuhali:( Kuitenkin pakko todeta, että toivoa vielä on. Siis nyt keskityt NAUTTIMAAN uudesta vuodesta siiderin ja sipsien kera- ja juhlitte myös ihanaista kihlapäivää kera skumpan ja vaikka mansikoiden:) Oman kullan kainalo lohduttaa aina- ja testailuasiaan palaat vasta ensi vkon lopulla.
Surun lisäksi Iloakin: Onnea HANNNAH! Plussajunan liput on tosiaan sitten lunastettu. Otat vain vielä mukaan tuon Julin, jookos:) (ja mahd.monta muuta). Mutta näin sitten on, Sinusta on tulossa ÄITI:)
Äh, miun on lähdettävä suihkuun ja kohti työpaikkaa...vietän siis illan srlassa ja palaan sinne heti hu aamuvuoroon. Siinä miun ratkiriemukas uusi vuosi:) Siis muut Ensikot lupaavat juhlistaa vuoden vaihdetta oikein railakkaasti tämänkin enskan eestä:)
Paljon Rakkautta ja Onnellisia hetkiä Kaikille Enskoille Uuteen Vuoteen unohtamatta Herra Haikaraa, jolle toivotan paljon töitä vuodeksi 2007!!!!!!!!!!!!!!
rakkaudella,
Parisiitar
se olikin maryrose jolla oli ne lupaavat kp:t siellä reissussa eikä sara. Anteeksi että meni sekaisin. Plussapöllytystä kuitenkin molemmille.
Kohta se on sitten tämäkin vuosi ohi! Herra haikaralle sellaista viestiä lähettelen että kurvaisi meidän kaikkien luona ja toisi se ikioman nyytin meille jokaiselle =)
[b]Dizku[/b]: suuret pahoittelut ja kovasti voimia ((halaa)) eihän tuota kenenkään toivoisi joutua kokemaan =( Ja palaahan taas palstailemaan kun omat voimat antavat myöden, plussapölyistä uutta vuotta =)
[b]hannah[b]: ihania uutisia ja oikein kovasti onnea molemmille tarrasukkia ja kaikkea tarvittavaa o-matkalle =) =) [color=red][size=6]♥[/size][/color]
[b]Juli[/b]: pahoittelut negasta ja peukut on täällä pystyssä että testasit vain liian aikaisin joten +++++++++++pöllytystä bdbdbdbd
[b]Mary[/b]: Olipas piinaavia Amerikan terveisiä ++++++++pöllytystä sinnekin!!
[color=red][size=3]♥[/size][/color]Kaikille enskoille vilkutusta ja oikein mukavaa vuoden vaihdetta![color=red][size=3]♥[/size][/color]
-hapö-
Sorry ei mennut ihan putkeen noi " koodaukset" =)
Onneks on noita hyviäkin uutisia.
Tulin vaan piipahtaa ja kattoo oliks toi mun viesti tullu läpi.
Onnea sinulle ja miehellesi ja pikkuiselle tarrasukkia!!!
DIZKU: (((hali))) ja tervetuloa takaisin, kun siltä tuntuu!
JULILLE pahoittelut negasta :( mutta jospa kuitenkin ensi viikolla... bdbd
Vilkutuksia NUUTTILLE, NELLAMAIJALLE, SARAMARIALLE, HÄPÖLLE, REPPULILLE, HERMOINELLE, MARYROSELLE, DAJMILLE, PARIISITTARELLE ja kaikille muille teille ihanille kuumeilukavereille!!! Hyvää vuoden viimeistä päivää ja paljon plussatuulia tulevaan vuoteen enskoille!!! Ja ihanaa odotusta teille jo plussanneille!
Vimmatusti huiskuttaen o/ Aqua (kp 17/28-35)
Räiskyvää vuoden viimeistä iltaa!!
Pakko nopeesti kommentoida muutama juttu..
Dizku, voimia sinulle. Olen todella surullinen puolestasi =(
En oikein muuta osaa sanoa.. Koita jaksaa!
Juliaanalle pahoittelut negasta =( Kuten itse sanoit, vielä on toivoa saada se plussakin.. Toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu! ja onnea kihlapäivän kunniaksi!
Hannah, mahtavaa!!! Paljon paljon onnea plussasta!
Ihanan ihana uutinen =)
Pariisitar, voimia työhön! Mä olen myös hoitoalalla. Töissä olin tänään aamussa ja huomenna illassa. Työn merkeissä on sujunut kaikki juhlapyhät nykyään. Eli voimia meille =)
Maryrose piinailee jenkkilässä, puhallan ++++++tuulta sinne =)
Hapölle, Nuutille, Buuffalle, Sara-marialle, Aqualle, Dizkulle, Juliaanalle, hannahille, Pariisittarelle, Dajmille, s-k:lle, Saikulle, Hätähousulle, Fiiulle,katalle, ceriselle, Nellamaijalle, mewelle ja ihan kaikille muillekin enskoille onnellista ja muutenkin mukavaa uutta vuotta 2007!!
Halauksin hermione
Hannnahille oikein suuret onnittelut. Kiva " uudenvuodenlupaus" !!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa.
Dizkulla taas olikin sitten huonompia uutisia, harmitus. Haleja valtavasti!!! Tule takaisin sitten, kun siltä tuntuu.
Tulin vain pikaisesti toivottamaan hyvät uudet vuodet kaikille enskoille ja kiitos kovasti kaikille, jotka myötäelitte mun viime vuodatuksissa.. Olo on nyt hieman parempi, mutta edelleen mieltä painaa, josko me ei koskaan saadakaan lapsia.. Vaikka alussahan tämä meidän yritys toisaalta on (yk6 aluillaan), mutta kun vaan ei jaksais odotella.. Oikeastaan haluaisin nyt alkaa julkistaan tätä meidän kuumeilu/yritystä, jotta hieman saisin kuulla muidenkin kokemuksia ja mielipiteitä heidän yrityksistään.. Täytyy vähän vihjailla miehelle, josko saisin luvan kertoa jolle kulle.
Nyt kuitenkin raketit paukkumaan, juomat huulille (niille, jotka edelleen yrittävät) ja uuden vuoden vastaanottajaisiin!! Ens vuonna nähdään..
-Saikku-
[color=EE0000]ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2007!!!![/color]
Paljosti tarrasukkia Hannahille....onnea matkaan....pida se plussajuna joo siina pysakilla, jos muutama muukin vaikka ehtisi mukaan! Oon ihana onskuna sun puolesta!
Dizkulle jaksuhali...tuut sitten takaisin kun jaksat.
Julille pahoittelut negasta...jos se viela lussaksi muuttuis!
halit kaikille ihanille ensikoille!
pariisittarelle viela jaksuja toihin!
Ma lahden tasta ukon kainaloon...kello on vasta 20.30 taalla! viela muutama tunti nolla seiskaan!
Nuuttis
Tulin vaan ilmoittelee et tänään sit meni kesken tämä minun raskaus et aloittelen sit joskus uudestaan kun tuntuu siltä:(
Aika huono olo mut kirjoittelen taas kun joskus jaksan.
T:Dizku