Voiko nainen oikeasti tulla about 10 kertaa?
Yhden session aikana? Kaverini sanoi että hänen tyttöystävänsä saa useita orkkuja per sessio. Saattavat kyllä panna tunninkin.
Miten on naiset? Ja miten se tehdään?
Kommentit (115)
No ei oikeita laukeamisia monta. Toki monta korkean kiihotuksen hetkeä ja sellaista porrnoleffaimitaatiota.. Mutta minusta se orgasmi on se voimakas laukeaminen, jonka jälkeen on niin raukea, että ei enää jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies osaa hommansa, niin kyllä.
Jätin fwb-miehen huonojen seksitaitojen takia.
Tangoon tarvitaan kaksi. Kummankin on osattava hommansa ja yhteyttä toiseen ylläpidettävä.
Seksi on joukkuelaji. Siinä joko voitetaan tai hävitään yhdessä.
Niinpä. Toinen ei hoitanut hommaansa, joten se suhde päättyi.
Vierailija kirjoitti:
No ei oikeita laukeamisia monta. Toki monta korkean kiihotuksen hetkeä ja sellaista porrnoleffaimitaatiota.. Mutta minusta se orgasmi on se voimakas laukeaminen, jonka jälkeen on niin raukea, että ei enää jatketa.
Ai? Minä saan sarjaorgasmeja. Voi kestää miten kauan vaan..
Kiltin miehen kanssa nainen tulee 0 kertaa, mutta jännän kanssa vaikka 10 kertaa, koska se on niin ihanan tuhmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet vaan ja koet tarvetta miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet vaan ja koet tarvetta miellyttää.
Miellyttää itseäni? Niissä on parin sekunnin tauko aina välissä ja sitten taas uusi huippu. Jos on väsynyt, joudun keskeyttämään sen. Tulee hiki ja kova jano.
Ei pysty keskittymään yhteen kertaan. Sitä se tarkoittaa. Vaatii taitoa rakentaa tunne, monilla se karkaa käsistä ja joutuvat siksi tekemään samaa monessa pienessä erässä. Myös erilaisten purkautumistapojen käyttö estää yhden suuren kokemuksen saamista: himo pirstaloituu, eikä halu tyydyty kerralla. Oma luokkansa ovst seksuaaliset maniat.
Yhdynnässä en saa yhtään, mutta muuten voin saada kymmenenkin, jos haluan. 3-4 on perusihana.
Tippaakaan väheksymättä sarja/multiorgasminautintoja, niin seksipalstan kyselyssä n. puolet useasta kymmenestä vastaajasta sanoi että yksi riittää, kun naisilta kysyttiin toivottua orgasmien määrää yhdessä seksisessiossa.
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi. Kyllä minä saan ihan oikeita kunnon isoja orgasmeja, enkä feikkaa ikinä. Ensimmäisen jälkeen ne vain paranee. Ja aina pääsee uuteen nousuun nopeasti.
Ei ole normaalia hinkata tunti. Enemmän flirttailua, vähemmän hankaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia hinkata tunti. Enemmän flirttailua, vähemmän hankaamista.
Tuleminen kiinteyttää lihaksia. Kannattaa tulla usein ja monta kertaa.
Ei naisen tarvitse saada orgasmia.
Uusi seksikumppani tarkoittaa vain väliaikaista nymfomaniaa, se normalisoituu ajan myötä. Vakavampi seksuaalihäiriö on piintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi. Kyllä minä saan ihan oikeita kunnon isoja orgasmeja, enkä feikkaa ikinä. Ensimmäisen jälkeen ne vain paranee. Ja aina pääsee uuteen nousuun nopeasti.
Olet oppinut tuon elokuvista ja koet tarvetta pistää paremmaksi.
10 miestä vuoronperään hinkuttaa menemään
Vierailija kirjoitti:
Oma vaatimaton kokemukseni kertoo, että jotkut saavat niitä peräkkäin monta, joidenkin pitää pitää pidempi tauko. Itse, miehenä, joudun pitämään myös pitkän tauon.
Itse olen tällaisen pitemmän tauon pitäjä. Ei oikein alta vartin irtoo toinen. Johkin 4 on mahkut yhdellä kertaa, sitten pitää lopettaa ja jatkaa joskus toiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies osaa hommansa, niin kyllä.
Eihän se miehen vastuulla ole. Kyllä minä saan helposti 5-10 vaikka mies olisi millainen tumpelo. Pitää vain osata liikkua itse oikealla tavalla.
Minä saan yksin tai oikean miehen kanssa helposti. Jos on jotain ongelmaa suhteessa, orgasmeja ei tule tai vain harvoin ja laimeana.
Yksin jätän kahteen. Harvoin kolme.
Kymmenen kohdalla ainakin itselläni loppuu voimat, kramppaa paikat ja korvissa soi. Mutta helposti siihen saakka onnistuu. Tuttavani nainen kuulemma sai 80 kertaa. En ihan usko siihen.