Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen oikeasti tulla about 10 kertaa?

Vierailija
30.09.2023 |

Yhden session aikana? Kaverini sanoi että hänen tyttöystävänsä saa useita orkkuja per sessio. Saattavat kyllä panna tunninkin.
Miten on naiset? Ja miten se tehdään?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisissa yhdynnöissä en saa kuin pari kolme orkkua esileikkiorgasmi mukaan luettuna. Anaaliseksissä orkkuja tulee tuplasti enemmän, ihan kymmeneen en kuitenkaan usko. Mies kestää anaaliseksissä pidempään, mutta se ei ole ratkaisevaa, sillä en saa vastaavaa määrää orkkuja tavallisessa seksissä silloinkaan, kun miehellä on poikkeuksellisesti staminaa niissä tilanteissa. En myöskään tarvitse kliitorikseen stimulaatiota ja esivalmistelujen takia anaaliseksi ei edes erityisemmin kuulu suosikkeihin. N26

Vierailija
82/115 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tippaakaan väheksymättä sarja/multiorgasminautintoja, niin seksipalstan kyselyssä n. puolet useasta kymmenestä vastaajasta sanoi että yksi riittää, kun naisilta kysyttiin toivottua orgasmien määrää yhdessä seksisessiossa.

Minä olen yksi niistä jotka vastasivat, että yksi orgasmi riittää. Ei se kuitenkaan ole mikään toivottu määrä minulle, mieluusti saan enemmänkin, mutta olen tyytyväinen seksiin jos saan edes kerran. Kysely ei siis kerro, että puolet naisista haluaa vain yhden orgasmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yksi, ja on ihan käsittämätöntä, että miten jotkut voi saada niitä useita. Sattuu pelkkä ajatuskin.

Vierailija
84/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan yksi, ja on ihan käsittämätöntä, että miten jotkut voi saada niitä useita. Sattuu pelkkä ajatuskin.

Eihän naisen orkuille ole mitään rajaa.  Sarjaorkut on ihan normaalia.  Tyypillisesti nainen saa orkun 5 minuutin välein, joten jos mies jaksaa painaa vaikka tunnin niin sellainen 5-6 orkkua on normi. Toinen juttu on sitten taitavasti imevät miehet tai Satisfyer. Orkkuja voi tulla kuin liukuhihnalta ja nainen on vielä viikonkin päästä hormonihúmalassa. Mies on silloin todella onnistunut jos nainen on seksin jälkeen ihan pönttö sekaisin. Keinoilla ei niin väliä.

Vierailija
85/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut eräälle ihanalle kuusikymppiselle antamaan 5 orgasmia noin parin tunnin aikana. Useimmiten kýllä kielellä hänen kanssaan kun hän ei saa yhdynnässä juuri koskaan millään keinoin orgasmia. On se ihanaa antaa niitä kun hän oikein nauttii ja voihkii ääneen tullessaan.

Vierailija
86/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuollainen on tullut kerran vastaan. Tyttö oli ensimmäisen vuoden opiskelija ja kertomansa mukaan viettänyt kotona Oulun seudulla asuessaan pidättyväistä elämää. 10 orgasmia taisi tulla täyteen jo lämmittelyissä. Etenkin naidessa hän meni orkun saadessaan sikiöasentoon ja huusi oikein kunnolla. Pimpin puristukset tuntui monuunitason kosteudesta huolimatta jännälle. Ilman kondomia ei sellaisessa kyydissä olisi pitkään kerralla kestänyt. M41

Vierailija
87/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisen orkuille ole mitään rajaa.  Sarjaorkut on ihan normaalia.  Tyypillisesti nainen saa orkun 5 minuutin välein, joten jos mies jaksaa painaa vaikka tunnin niin sellainen 5-6 orkkua on normi. Toinen juttu on sitten taitavasti imevät miehet tai Satisfyer. Orkkuja voi tulla kuin liukuhihnalta ja nainen on vielä viikonkin päästä hormonihúmalassa. Mies on silloin todella onnistunut jos nainen on seksin jälkeen ihan pönttö sekaisin. Keinoilla ei niin väliä.

Imevän miehen ja Satisfyerin laittaisin roskiin molemmat. Imu turruttaa klitoristani, en tykkää.

Vierailija
88/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voin saada vaikka kuinkamonta orgasmia, mutta en ilman pientä taukoa.

Satisfyer on kyllä hyvä, minulle. Ei sillä kauan nokka tuhise kun irtoo.

Vierailija
89/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voin Satisfyerilla saada orgasmeja alle minuutissa ja voin tehdä niitä vaikka kuinka monta, mutta nämä nopeasti tulevat orgasmit on myös teräviä ja nopeita. Pahimmat panetuksen oireet niillä saa hetkeksi hellittämään, mutta ei ne orgasmit ole mitään siihen verrattuna millaisia saan, kun mies nuolee taitavasti kiusoitellen tai jos onnistun laukeamaan yhdynnässä.

Vierailija
90/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa kaikkien naisten kanssa. Kumma käsitys, että pitkä naiminen toistaisi orgasmeja automaattisesti. Vaimo saanut tuhansia orgasmeja yhdymnässä ja aina vain kerran. Jos jatkettu pitempään, niin mitä kauemmin sen huonompi. Jos ei saanut ollenkaan, eli meni ohi, niin sama juttu. Jo 10min naimisesta meinasti tulla korville kun ei paikat enää kestäneet ja alkoi ihmettelemään eikö mulla jo tule. Yleensä kyllä hoiti itse puristelemalla ja lypsämällä pillulla niin ei venynyt pitkään. Ihan sama juttu vaikka suuseksissä ja sormetuksessa, jos meni yli tai ohi, niin mitä pidemmälle jatkoi sen huonompi.

Enkä usko, että vaimoni olisi mitenkään harvinainen nainen. On sentään aina saanut sen ainoansa, yleensä rajun ja sen jälkeen ihan puhki ja tyydytetty.696

Vierailija
91/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voin Satisfyerilla saada orgasmeja alle minuutissa ja voin tehdä niitä vaikka kuinka monta, mutta nämä nopeasti tulevat orgasmit on myös teräviä ja nopeita. Pahimmat panetuksen oireet niillä saa hetkeksi hellittämään, mutta ei ne orgasmit ole mitään siihen verrattuna millaisia saan, kun mies nuolee taitavasti kiusoitellen tai jos onnistun laukeamaan yhdynnässä.

Juu ei tod. ole sama kuin miehen nuollessa tai sormettasessa pannessa. t.Edellinen

Vierailija
92/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kymmenen orkkua naisella totta on, vaikka en usko että kovin moni nainen saa. Täytyy sanoa että siinä molemmat ovat oikeasti väsyneitä ja onnellisia. Tykkään nuolla pillua ja panna vuoronperään. Aistia naista ja tuntemuksia. Virittää kiihkoa ja itsekin nauttia. Käyrä, erityisen kestävä, isoterskainen 19,5cm kulli on saanut vastakkaiselta sukupuolelta vuolaasti kehuja ja kiitosta. Kolme laukeamista neljässä tunnissa on kaikki mitä itsestä irtoaa

Vierailija
93/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä miehen ollessa reissussa käytän satisfyeria. 1 orkku, joka on sillä jopa voimakkaampi kuin yhdynnässä suuseksin ja sormetuksen kera saatu, riittää hyvin. Satisfyer varmaan jaksaisi surista muutaman tunnin tai päivän mutta en koe mitään tarvetta jatkaa eli ei ole kiinni kestävyydestä. Ihan kuin pitsan syötyä on kylläinen, ei mieli toista pitsaa vaikka olisi maailman paras pitsa. Olemme erilaisia.

Vierailija
94/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole tyytyväinen jos jää alle neljään ellei kyse ole pikapanosta. Meillä on lelut käytössä ja kyllä mies vibraa ja dildittaa minulle 2-3 orgasmia ennenkuin nai minua jasitten vielä jatkaa vibrauksella. Viiden jälkeen alkaa riittämään mutta ennätys illasta aamuun on 11kpl.

Vierailija
95/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaleikeissä saan helpostikin 5 orgasmia, kun olen avuttomaksi sidottuna ja vibra ja tai dildo lisäksi haarovälissä niin ettei niitä voi itse mitenkään pysäyttää tai poistaa. Siinä kun avuttomana vibrautuu 30-45 minuuttia niin 4-5 orgasmia on taatusti saatuna. Pahinta on yrittää pidätellä, koska sen jälkeen orgasmi on entistä voimakkaampi ja sen jälkeinen vibraus tuntuu kamalalta. Minutti / pari menee kärsiessä, kunnes taas alkaa uusi nousu ja sama rumba jatkuu koko määrätyn ajan

Vierailija
96/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mennä kans. Mitenköhän mahtaa miehen laita olla ?

Vierailija
97/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tainnut saada aikaan 4. Runkatessa saattaa olla joskus tullut ahnehdittua 5 ennenkuin oli pakko lopettaa. 10 ei varmaan itselle olisi mahdollista

Vierailija
98/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta! Mutta päivän mittaan, ja en ole enää tyttönen. Olen mummi, mutta halu aina olemassa.

Vierailija
99/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan saada jo pelkästä intensiivisestä halailusta/vaatteet päällä peuhaamisesta. Miehen tuoksussa on vain jotain ja kun se yhdistetään sitten miehen fyysisyyteen (vahvat käsivarret, jotka puristavat kiinni miehen kehoon), niin ihan loputommasti tulisin. Siitä kun sitten edetään varsinaiseen esileikkiin, niin koko ajan tykyttää ja se usein päättyy sitten naidessa valtaviin vapinaorgasmeihin, jossa koko kehoni taipuu kaarelle. Joskus tuntuu, että taju menee, joten on pakko pyytää miestä lopettamaan hetkeksi, en uskalla mennä siitä yli. Mieheni on tosin terveydenhoitoalan ammattilainen, joten voisi varmaan hoitaa minut tajuttomuudesta pois, mutta  en nyt vaan aina uskalla. Kuitenkin.. olen aina saanut helposti orgasmeja.  Verenpaine laskee orgasmin jälkeen helposti lukemiin 100/70.

Vierailija
100/115 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä hoiti suullaan minulle parhaimmillaan 15 orkkua. Enempää en jaksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi