Voiko nainen oikeasti tulla about 10 kertaa?
Yhden session aikana? Kaverini sanoi että hänen tyttöystävänsä saa useita orkkuja per sessio. Saattavat kyllä panna tunninkin.
Miten on naiset? Ja miten se tehdään?
Kommentit (115)
Luulisin että klitorikseen siinä kosketaan.
Ihan vaan tuottamalla niitä sille naiselle. Itselle sopiva olisi 1-4 x. Jotkut jaksanee sen kymmenen.
Jos mies osaa hommansa, niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jätin fwb-miehen huonojen seksitaitojen takia.
Vedän seiskat itse. Miehen kanssa vain nautin läheisyydestä.
Oma vaatimaton kokemukseni kertoo, että jotkut saavat niitä peräkkäin monta, joidenkin pitää pitää pidempi tauko. Itse, miehenä, joudun pitämään myös pitkän tauon.
Mikään ei ole paskempaa seksiä kuin se, että se päättyy joka kerta kategorisesti miehen ensimmäiseen laukeamiseen.
Voihan mieskin jatkaa toiselle varville. Mutta nainen voi tosiaan saada hyvinkin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen miestä tarvita.
Helposti. Tuohan on vasta kättely.
Kun on rento ja hyvä fiilis, tuttu partneri, niin ei paljon tarvita, että tulee.
Eikä kyse ole panosta. Riittää muutaman minuutin sormileikkikin.
Vanhemmiten olen myös saanut ns nänniorgasmeja. Ihan vaan rintoja hyväilemällä.
Voi saada monta kertaa tai päätyä ns. orgasmitasangolle, orgasm plateau. Se on aika ihana tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen miestä tarvita.
Ei. Tunnin sessioon tarvitaan usein toinen ihminen.
Mä saan yhdynnässä monta kertaa. Näin on aina ollut. Saan useasti myös lelun kanssa tai suuseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se miehen vastuulla ole. Kyllä minä saan helposti 5-10 vaikka mies olisi millainen tumpelo. Pitää vain osata liikkua itse oikealla tavalla.
Minulla 3-4 on maksimi. Sen jälkeen niin pieniä ettei enää huvita jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin fwb-miehen huonojen seksitaitojen takia.
Tangoon tarvitaan kaksi. Kummankin on osattava hommansa ja yhteyttä toiseen ylläpidettävä.
Seksi on joukkuelaji. Siinä joko voitetaan tai hävitään yhdessä.
Saan omin käsin niin monta kuin "jaksan tehdä". Useimmiten kyllä fiilikset laimenee viimeistään siinä 10 kohdalla ja on saanut tarpeekseen, mutta joskus kun oli kiimainen olo niin useissa kymmenissä mentiin.
Onnistuu kyllä helpostikin.