Jos lääkäri kirjoittaisi näin kantaan, suuttuisitko
"Lievää keskivartalo-obesiteettia. Vaatteet hieman nuhjuiset ja hienhajua havaittavissa. Haisee hieman myös virtsalle. Imetyksen lopettanut vuosi sitten, mutta vielä ajoittain maitovuotoa. Omasta mielestään hien eritys lisääntynyt"
Kommentit (119)
Ellei kyseessä ole onnettomuus. Kaikki normaalit ihmiset käy suihkussa ennen lääkäriin menoa ja pukeutuvat puhtaisiin vaatteisiin
Just tollasii omakannassa lukee ja siksi en lue niitä enää enkä mene lääkäriin vaikka pää olisi irti. Mieluummin kuolen.
Vaikuttaa jonkinlaiselta spurgulta. Huolestuttavaa tässä on se että potilaalla on pieni lapsi.
En suuttuisi, vaan alkaisin huolehtia hygieniastani paremmin.
Jos tuo paikkansa pitää pissan hajuineen, niin pakko olisi 1) pestä vaatteet ja 2) alkaa käydä suihkussa useammin.
Miksi siitä pitäisi suuttua?
Lääkäri tekee objektiivisia havaintoja vastaanotolla. En kyllä keksi millä muulla vastaanotolla kun mielenterveysasioisssa potilaan epähygieenisyydellä olisi hoidon kannalta merkitystä.
Kannattanee jatkossa kiinnittää perushygieniaan tarkemmin huomiota.
Jos tuo olisi todenmukainen kuvaus minusta, niin miksi suuttuisin?
Mää menin psykologille pestynä ja puhtaissa vaatteissa ja tää rotjake oli kirjannut että näytin homssuiselta. Miksi, siksikö ettei ollut kalliita merkkivaatteita päällä?
Jos on vyötärö kadonnut se on kadonnut
Ja itsekin totesit että hiki haisee helposti kun hikoile enemmän
Ne hormonit
Ja jos kusi haisee . No siihen auttaa pyykki ja suihku ja tarvittaessa pikkuhousunsuojat kosbpifätyskyky on ongelma
Ei pidä suuttua. Jokainen on vastuussa omista tunteistaan.
Jos itse lääkärikäynnin jälkeen lukisin kannasta tuollaista, niin kyllähän se itsetunnon päälle ottaisi, mutta sitten vaan tarttis tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
En suuttuisi vaan häpeäisin.
Ai hitsit mä repesin 😄
Kyllä, näin varmaan kävisi monelle. Itsellenikin.
Mulla on vähän virtsankarkailuongelmaa ja pelkään koko ajan että haisen.
Vierailija kirjoitti:
Ellei kyseessä ole onnettomuus. Kaikki normaalit ihmiset käy suihkussa ennen lääkäriin menoa ja pukeutuvat puhtaisiin vaatteisiin
Siteen takaisin äidinkielen tunnille. Nuhjuinen ei tarkoita likaista. Kulunut vanha vaate on nuhjuinen vaikka ottaisit sen suoraan pesukoneesta. Eli lause tarkoittaa lähinnä "köyhällä on kuluneet vaatteet".
Virtsan haju voi johtua terveydellisistä syistä synnytyksen jälkeen niinkuin myös hienhaju(hormonit)
T.Setä
Vierailija kirjoitti:
Miks menit paskasena lääkäriin
Eikö joillain ole ideana, että ns. paskasena on "sairaamman" oloinen/näköinen ja saa todennäköisemmin saikkua tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suuttuisi vaan häpeäisin.
Ai hitsit mä repesin 😄
Kyllä, näin varmaan kävisi monelle. Itsellenikin.
Mulla on vähän virtsankarkailuongelmaa ja pelkään koko ajan että haisen.
Älä turhaan pelkää. Nykyään löytyy tehokkaita inkosuojia.
Ap,n kohdalla pissahaju yhdistyy myös huonoon hygieniaan ja siisteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa normaali ihminen menee lääkäriin kun sinne on tarve mennä. Suihkussa käyntiin jos ehtii niin alkaa mennä jo sen piikkiin, että siellä on tarkoitus vetää huomio omaan habitukseen. Ei nyt sanota ääneen, että lääkärin on katsottava ihaillen.
joo, koska valehtelisi