Olisipa rakastaja. Mielellään varattu
Hellä mies, intohimoinen joka repisi hiuksista, tykkäisi 👣 ja 🍑 jutuista, piiskaa, hierontaa.
N
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Etenkin 🍑 jutut kiinnostaa erityisen paljon ja lupakin olisi omalta puolisolta. M41
Lupa?!? Kuulostaa vähän nössöltä. Haluan dominoivan miehen. Itse sub. Eikä minulle riitä vain yksi juttu. Kaikki tai ei mitään.
N
Myös haluan hellän hurjaa rakastajaa. Miestä miehelle. Saa olla kokenut tai kokematon.
Löytäisinpä naisen Etelä-savosta joka haluaisi olla sub. Omaa naista ei hirveästi kiinnosta kinky jutut. Neljäkymppinen mies olen.
Minulla on nämä kaikki ominaisuudet mitä kaipaa
AP kirjoitapas mulle fullpleasure200 ja perinteinen gmailin loppuosa. Meillä vois todellakin olla kivaa yhdessä...
Miksi et laita Tinderiin ilmoitusta. Ei tartte kuvaa laittaa, vaan riittää kun kuvailet itsesi ja tarpeesi. Sitten valkkaat "hupia vähäksi aikaa" profiilin niin johan on kumma jos ei rakastajia ole jonoksi asti. Itse pidin vastaavaa profiilia alle viikon ja yli 100 osumaa tuli. Sai sitten valita mieleisensä.
Kahden kanssa tapailtiin useammankin kerran rakastelujen merkeissä viime kesänä.
N36
Auton varastaminen ei olis niin paha kuin
toiselta puolison vietteleminen !
Paskka seksiä naiset saa aina, eli tyhjennys alustana oloa.
Mitään kunnollista ei sitten saa yllä.
Vierailija kirjoitti:
Auton varastaminen ei olis niin paha kuin
toiselta puolison vietteleminen !
Ei ketään voi vastentahtoisesti vietellä. Ei ketään voi omistaa, meillä jokaisella on oma polku kuljettavana.
Vierailija kirjoitti:
Paskka seksiä naiset saa aina, eli tyhjennys alustana oloa.
Mitään kunnollista ei sitten saa yllä.
Mieluummin ilman kuin huonoa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton
varastaminen ei olis niin paha kuin
toiselta puolison vietteleminen !Ei ketään voi vastentahtoisesti vietellä. Ei ketään voi omistaa, meillä jokaisella on oma polku kuljettavana.[/
Room7: Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa
hyvän toteuttamiseen ei,
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon minä en tee
vaan sitä pahaa, mitä en tahdo , minä teen.
- Ihminen on siis aika heikko itsessään
Avioliitossa on vannouduttu toisilleen yhdessä pysymään , oleman uskolliset ja rakastamaan
toisiaan . Siis eletään yhteistä elämää.
Katsoppa Kor 7:1-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin 🍑 jutut kiinnostaa erityisen paljon ja lupakin olisi omalta puolisolta. M41
Lupa?!? Kuulostaa vähän nössöltä. Haluan dominoivan miehen. Itse sub. Eikä minulle riitä vain yksi juttu. Kaikki tai ei mitään.
N
Kaltaisesi alistuva subi olisi itselläkin hakusessa ;)
Jyväskylästä löytyy 45V mastermies.
Mistä päin olet?
Minä olen 54v mies Turusta. Olen etsinyt naista jota saisi myös sinne peppuun panna. Varattu nainen olisi mieleisempi.
Hei ap ! Haluat siis seksissä hellyyttä ja kovempiakin otteita. Ottaisin sinut riisuttuna housusi nilkkoihin riisuen, sitoisin ranteesi sängyn päätyyn sikkivyöllä kiinnittäen. Olisit siinä halukkaana polvillasi kostea pillusi pakaroiden välissä liukkaana turvonneena. Hyväilisin selkääsi ja peppuasi käsin ja vartaloasi suudellen kunnes saisit nahkavyötä paljaille pakaroillesi tarttuisi hiuksiisi lujalla otteella ja työntäisin kovaksi turvonneena kaluni kuumaan ja kostuvaan pillusi.
M.56
Mihin voi lähettää hakupaperit ja CV:n? Olisko kuva kiva.
Onko ap kovakin kiima ? Olet ilmeisesti liitossa se kuka haluaa seksiä enemmän kuin miehesi. Minulta saat 2-3 krt päivässä hoitoa isolla ja orgasmit sinulle.