Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkujen tyyppejä

Sinkkunainen
30.09.2023 |

Vähän pilke silmässä tehtyä tyypittelyä, mutta tällaisia olen ollut huomaavinani:

Puitteet kunnossa, tunteet puuttuu -sinkut

On työpaikka, asunto, koulutus, ulkonäkö ok, elämä niinsanotusti mallillaan. Tykkää elää ja arvostaa ns. tavallista elämää. Ihmissuhde vaan puuttuu. Elämässä menty suht helposti "kaavan mukaan" liikaa miettimättä, jostain syystä tämä kaava ei ole tuottanut elämään puolisoa.

On sosiaalisesti todennäköisesti vähän ujo ja arka ja ihastuu/kiinnostuu kenestäkään harvoin. Tällaisen valloittaakseen pitäisi olla kärsivällinen ja jaksaa tutustua rauhassa, olla riittävän vakaa ja turvallinen ja aktiivinen, mutta ei kuitenkaan liian aktiivinen koska tuntuis painostavalta.

Kun tämä sinkku ihastuu, hän ihastuu itseään "jännempään" ja sitten harmittelee, kun jännää ei kiinnosta näin tylsä tyyppi. Mies katkeroituu ja kuvittelee, että naisia kohtaan pitäis olla enemmän pahis, mutta jännemmät naiset kaipais vaan seikkailuseuraa, ei pahaa, vaan iloista utelaisuutta maailmaa kohtaan. Nainen taas särkee sydämensä kun jännepää miestä ei enempi kuin seksi sitten kiinnostakaan (jos sekään).

Ulkoisesti usein vähän harmaampi hiirulainen ja ruumiinkielikin sisäänpäinkääntynyt. Eivät kohtaa toisiaan, koska kummastakaan ei ole kiinnostumaan toisesta riittävästi ennen tutustumista, jotta jaksaisi tutustua tai eivät osaa osoittaa riittävästi positiivisia tunteita jo alussa, jotta toisen kiinnostus pysyisi.

Kukaan ei voi tykätä minusta -sinkut

Voivat olla päälle päin menestyviä ja mukaviakin, mutta sisimmässä kytee epävarmuus, tai pikemminkin varmuus siitä, että kukaan ei oikeasti voi tykätä minusta. Vedetään mukavan ihmisen roolia sosiaalisessa elämässäm mitä jaksaa jonkin aikaa mutta ketään ei päästetä kunnolla lähelle, ja ladataan akkuja yksin. Taustalla yleensä koulukiusaamista ja muuta sosiaalisuuden vaikeuksia.

Naisilla usein lemmikki ja masennuslääkitys tai käyvät terapiassa. Miehet voi olla katkeria netissä valittajia, ns. perinteisiä inceleitä, joilta ei välttämättä onnistu se mukavan ihmisen roolin vetäminen livenäkään, mikä johtaa taas pahempaan yksinäisyyden kierteeseen, tai sitten kaveripiirissään pidettyjä, jotka vaan "jostain syystä" "jää" aina yksin (koska suhtautuvat naisiin pohjimmiltaan torjuvasti).

Tämmöistä tyyppiä voi joku yrittää hetken kesyttää, mutta koska tämä sinkku ei voi uskoa, että kukaan voisi häntä rakastaa, hän ajaa suhteen karille draamailemalla mustasukkaisuudella, vaativuudella jne. Tai sitten tyyppi menee hetkeksi suhteeseen, joka onkin kamala, koska uskoo että se on parasta mitä hän voi odottaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei kelpaa -sinkku. Nämä on aina naisia. Deittailee toinen toistaan komeampia ja parempia miehiä, mutta jokaisesta löytyy aina jokin pikkuvika, minkä takia mies laitetaan takaisin kiertoon ja jäädään odottamaan sitä täydellistä matchia (jota ei koskaan tule).

Pelimiessinkku. Sosiaalisesti lahjakas ja komeavtai suht komea mies, joka saa helposti Tinderistä pesää, eikä kaipaa muuta.

Toi mikään ei kelpaa sinkku varmaan muiden mielestä sopis muhun mutta omasta mielestä ongelma kyllä muualla.

En vaan löydä sitä kenestä kiinnostuisin. Jo lapsena pojilta sain paljon huomiota. Se oli kahtia jakautunutta. Oli niitä jotka osoitti kiinnostuksen kiusaamalla. Jo 1. luokalla suorastaan pelkäsin koulumatkoja kun yksi poika kiusasi aina kotimatkalla. Lopulta pakkasin kirjat reppuun jo hyvissä ajoin ennen kellon soimista ja ryntäsin hakemaan ulkovaatteet ja siiten matkalla päälle juostessa. Ikävä lähtöasetelma jo pienestä vastakkaiseen sukupuoleen. Tyyppi ei ollut älykäs mutta aktiivinen. Kun kerroin tästä äidille vastaus oli vain no se taitaa olla ihastunut suhun. Eipä helpottanut vihasin sitä tyyppiä. Onneksi pääsin vaihtamaan koulua kun muutimme toiselle paikkakunnalle.

Pitkä juttu mutta nuo samankaltaiset miehet ovat sitten aikuisenakin olleet pääasiassa kimpussa. En välittäisi näistä lainkaan. Ne mahdollisesti kiinnostavat miehet ovat sitten ehkä kaukaa ihailleet mutta koskaan ei pidemmälle asia edennyt.

Mielenkiintoista sikäli että aina naisia haukutaan näistä jännämiesten haluamisesta tosiasia kuitenkin on että he ovat hyvin aktiivisia naisten suhteen siinä se ongelma.

Nyt kun olen pidemmän aikaa torpannut näitä niin olenkin vain niin ronkeli ja ylpeä ja ties mitä 😅 mutta ne joista olisin kiinnostunut eivät vaan saa mitään aikaiseksi. Pysyvät siellä taustalla ja epävarmaa ovatko kiinnostuneita vai mitä ..?

Itse en aloitetta tee koska se jos ei sitten olekaan sellainen kuin ajatteli ja itse tehnyt sen aloitteen jotenkin ikävä. Näistäkin on ikäviä muistoja.

Ehkä ongelma on vain siinä että olen väärässä maassa. Miten tuntuu siltä että muun maalaisten miesten kanssa pääsee ihan jutustelemaan paremmin ilman sen kummempia kuvitelmia. Siitä sitten helppo olisi jatkaa jos tuntuu sopivalta. Tällainen ei kuitenkaan suomi miehen kanssa onnistu. Siksi ei itse halua niitä pieniäkään tutustumiskuvioita tehdä kun heti siellä toisessa päässä mennään jo paljon pidemmälle ajatelmissa.

Tästä ei kannata tehdä sitten päätelmiä niistä muunmaalaisista eli eurooppalaisia miehiä tarkoitan esim. ruotsalaisia tai norjalaisia. Ja alkoholi muuten ei saa olla miehelle kaikki kaikessa näitä on suomessa valitettavan paljon.

Vierailija
22/24 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla itse naispuolinen versio rennosta hengailijasinkusta. Ja yleensä kohtaan just näitä puitteet kunnossa, tunteet puuttuu -sinkkumiehiä, jotka paperilla on täyden kympin miehiä, livenä totaalisen tylsiä. Kai olen niille sitten jännänainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa olevat, siis jotka yhä vaan häpeilevät sitä että tykkäävät omasta sukupuolesta. Ja jostakin syystä syyttävät tästä naista, vaikka naisilla ei heidän elämässään oikeasti ole mitään roolia.

Vierailija
24/24 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapissa olevat, siis jotka yhä vaan häpeilevät sitä että tykkäävät omasta sukupuolesta. Ja jostakin syystä syyttävät tästä naista, vaikka naisilla ei heidän elämässään oikeasti ole mitään roolia.

Hyvin hoikkaa, poikamaista vartaloa naiselta vaativat on näitä.