Milläs köyhä vuokran maksaa, jos asuntotuki pienenee?
Aivan käsittämätöntä leikata köyhän asuntotukea. Minkäs minä vuokran maksan ilman sitä? Pakkohan se on valtion maksaa joka tapauksessa.
Kommentit (864)
Ootteko ajatelleet että jos menisitte töihin?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko ajatelleet että jos menisitte töihin?
Totta kai, pakkohan se on, oikeita töitä ei tosin ole tarjolla joten nyt on suunnitelmissa apteekkikeikka/kaupankäyntiä erään paikallisen poliitikon lapsilla, kun nyt selviäis mitä koulua ne käy, kauppa se on joka kannattaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Eikö idiootti osaa muuta sanoa? Idiootti ei ymmärrä että on paljon pienipalkkaisia ja työttömiä, joiden määrä kasvaa paljon koska ei ole töitä.
Liian moni on ideologisesti työtön, koska aamulla aikaisin herääminen ahdistaa
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖIHIN!
Osote kehiin niin tullaan kyl heti maanantaina, jos vaan uhoat kun pahanen lerppaku lli niin tapa vaikka ittes, vätys, kehtaatkin puhua muille niin kun oisit ihminen muiden joukossa, kuvottava pikku pas ka.
Ja jos pelkää sukulaista eikä saa nukuttua niin pitää kuulemma hakea vain lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos eläkkeitä maksetaan 34 miljardia niin joidenkin täytyy saada pirusti. Kaikkien tuttujen eläke on jotain 1200 kk. Eikä tukia kun asuvat vanhoissa talonräyskissään joita ei kukaan halua ostaa.
Niin, osa saakin.
Kaupassa saa 1300 netto kuukaudessa, kun tekee joka viikko 30 tuntia vuorotyötä. Eläkkeet on palkkojen suuruisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Eikö idiootti osaa muuta sanoa? Idiootti ei ymmärrä että on paljon pienipalkkaisia ja työttömiä, joiden määrä kasvaa paljon koska ei ole töitä.
Liian moni on ideologisesti työtön, koska aamulla aikaisin herääminen ahdistaa
Onks nää ideologisesti työttömät sun kans samassa huoneessa?
Kuiskiiko ne sulle ilkeitä asioita ajatuksissa?
Mistä näitä mieliiuvitusvihollisiin seonneita aina sikiää lisää, eiks koulutuksen pitäny pitää huoli tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖIHIN!
Osote kehiin niin tullaan kyl heti maanantaina, jos vaan uhoat kun pahanen lerppaku lli niin tapa vaikka ittes, vätys, kehtaatkin puhua muille niin kun oisit ihminen muiden joukossa, kuvottava pikku pas ka.
Olen nytkin töissä ja välillä en nuku sekunttiakaan yöllä ja menen silti töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ihmeessä toisten pitäisi maksaa sun asuminen? Koska demarit lupasi niin?
Miksi ihmeessä meidän pitäisi maksaa rikkaiden veroalennukset? Koska kokkelit lupasi niin?
Luulitko ihan oikeasti muiden ihmisten rahoja sun rahoiksesi? Ja nyt kun niitä ei silötä rikkaalta otetakaan niin paljon, niin sulta otetaan ja annetaan rikkaalle sen omia rahoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eläkkeitä maksetaan 34 miljardia niin joidenkin täytyy saada pirusti. Kaikkien tuttujen eläke on jotain 1200 kk. Eikä tukia kun asuvat vanhoissa talonräyskissään joita ei kukaan halua ostaa.
Niin, osa saakin.
Kaupassa saa 1300 netto kuukaudessa, kun tekee joka viikko 30 tuntia vuorotyötä. Eläkkeet on palkkojen suuruisia.
Kun ei nuku yöllä niin olo on töissä kun olisi juonut alkoholia ja olisi huppelissa, mutta näyttää ne työt tulevan silti tehtyä. Seuraavana päivänä on myös vielä väsymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖIHIN!
Olen nytkin töissä ja välillä en nuku sekunttiakaan yöllä ja menen silti töihin.
Lopeta se retostelu ja tänne kans niitä töitä, osote kehiin, seiso sanojes takana, yritä edes.
Ennen sitä sä olet vaan lerppakul li joka uhoaa koska se ei osaa.
OttoVille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuki korvaa sitten. Eli ei mitään järkeä leikkailla niitä asumistukia pienempi tuloisilta...
Väärin jälleen.
Toimeentulotuessa EI huomioida menona vuokran asumistukinormien ylimenevää omavastuu osuutta. Joten asumistuen paikkaajaa et toimeentulotuesta saa.Ainoa keino on joko maksaa erotus itse, taikka vaihtaa edullisempaan asuntoon.
Kannattaisi lukea ne faktat,kun ne on kerran ihan vapaasti saatavilla.
Toinen tuki ei jatkossa korvaudu toisella tuella ja se nyt vain on tosiasia,eli fakta.
Jep ja toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot.
Talvella tulee irtisanomisaalto ja lainat ei ole asumismenoja toimeentulotuessa eikä saa omistaa kesämökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä aiokkaan maksaa, aidatulla alueella asuvat naapurit maksaa jatkossa mun vuokrat, työremmistä uupuu enää pakun omistaja ja niitäkin kolme tarjolla.
Myö aktivoidutaan 'tun itsekkäät idi ootit, just niin kun halusitte! : D
saat turpaa ja pääset ite aidattuun kämppää luuseri.
Vierailija kirjoitti:
OttoVille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuki korvaa sitten. Eli ei mitään järkeä leikkailla niitä asumistukia pienempi tuloisilta...
Väärin jälleen.
Toimeentulotuessa EI huomioida menona vuokran asumistukinormien ylimenevää omavastuu osuutta. Joten asumistuen paikkaajaa et toimeentulotuesta saa.Ainoa keino on joko maksaa erotus itse, taikka vaihtaa edullisempaan asuntoon.
Toinen tuki ei jatkossa korvaudu toisella tuella ja se nyt vain on tosiasia,eli fakta.Jep ja toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot.
Talvella tulee irtisanomisaalto ja lainat ei ole asumismenoja toimeentulotuessa eikä saa omistaa kesämökkiä.
Eli jos sulla on 5 lasta ja tilillä 0 euroa niin et saa toimeentulotukea ruokaa etkä lasten lääkkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene TÖIHIN!
Lopeta se retostelu ja tänne kans niitä töitä, osote kehiin, seiso sanojes takana, yritä edes.
Ennen sitä sä olet vaan lerppakul li joka uhoaa koska se ei osaa.
Kun keittää muille taukokahvia niin pitää seisoa lähellä pöytää ettei lasinen kahvipannu putoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä aiokkaan maksaa, aidatulla alueella asuvat naapurit maksaa jatkossa mun vuokrat, työremmistä uupuu enää pakun omistaja ja niitäkin kolme tarjolla.
Myö aktivoidutaan 'tun itsekkäät idi ootit, just niin kun halusitte! : Dsaat turpaa ja pääset ite aidattuun kämppää luuseri.
Uli uli uhhuhhuu! Sä katot pois tai vaihdat eri puolelle katua jos mä tuun vastaan ja nyt mä sAaN tUrPaAn? :'D
Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
OttoVille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin jälleen.
Toinen tuki ei jatkossa korvaudu toisella tuella ja se nyt vain on tosiasia,eli fakta.Jep ja toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot.
Kun seisoo pöydässä kiinni niin kahvipannu ei voi pudota, koska itse on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OttoVille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin jälleen.
Talvella tulee irtisanomisaalto ja lainat ei ole asumismenoja toimeentulotuessa eikä saa omistaa kesämökkiä.Eli jos sulla on 5 lasta ja tilillä 0 euroa niin et saa toimeentulotukea ruokaa etkä lasten lääkkeisiin.
kyllä.
Aa! Uuttera yrittäjä siis sielläkin, meiän poppoo on aktivoitunu pillerikaupan ja velan perinnön muodossa, kyä töitä tekevälle löytyy!