Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko jostain palkata edullisesti ihmisen nukkumaan luokse, jos ei uskalla olla yksin?

Vierailija
29.09.2023 |

Eli jos ei uskalla olla öitä yksin kotona eikä nukkua öisin yksin kotona, niin voisikohan mistään palkata ihmisen olemaan yöt sinun luona?

Ei todellakaan samassa huoneessa vaan nukkumaan vaikka olohuoneen sohvalle tai olohuoneessa patjalla lattialla. Seuraa ei tarvitse pitää eikä mikään juttelu tai muu ole omissakaan intresseissä van vain se ettei tarvisi olla kotona yötä yksin. Vaan voisi uskaltaa nukkua rauhassa yöt. Riittäisi että tämä henkilö olisi paikalla klo 23-07. Pitäisi olla asiallinen ja luotettava ihminen vailla taka-ajatuksia.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän apn toiveen hyvin. En itse uskaltaisi nukkua yksin omakotitalossa tai mökillä. Toivottavasti ratkaisu löytyy.

Vierailija
62/72 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska. Kyllä varmaan monet tulis ihan ilmatteeskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten jos sovit että joku puhelinpäivystää ja voisit soittaa jos tulee jokin hätätapaus.

Yleinen hätänumero?

Ap:n ongelma ei ole todellinen eikä siten mikään syy kuormittaa hätäkeskusta.

Ai jos kyse oli numerosta johon ap voisi soittaa jos tulee jokin hätätapaus? Miksi ap:n hätätapaus ei olisi todellinen?

Ei siellä häkessä kukaan jouda keskustelemaan yötä puhelimessa ap:n kanssa ja on ihan turhaa lähettää poliisia tai ensihoitoa paikalle.

Ei koko yöstä ollut vieläkään puhe, vaan numerosta johon voi soittaa jos tulee se oikea hätä. Etkö nyt osaa lukea?

Vierailija
64/72 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ketjua ole lukenut kokonaan mut onkohan joku ehdottanut että pidä valot päällä. Niin minä teen aina kun yksin nukun.

Vierailija
65/72 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä ketjua ole lukenut kokonaan mut onkohan joku ehdottanut että pidä valot päällä. Niin minä teen aina kun yksin nukun.

Mulla taas on vastamelukuulokkeet ja sieltä joku podcast. Vanhassa talossa natisee ja paukkuu niin paljon, että muuten jäisin koko ajan kuuntelemaan että tulikohan joku sisälle.

Vierailija
66/72 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit nyt ap. mikä siinä yössä pelottaa? Emmehän mekään uskalla tulla luoksesi nukkumaan, jos kyse on vaikka huumevelkojen perijöistä, jotka tulevat tupaan vaikka oven saranapuolelta. Siinä on omakin henki höllässä.

Vierailija
67/72 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma sopisi minulle loistavasti. Valvon yöt ja sohvalla olen nukkunut n. 8 vuotta. Osaan elvyttää, sammuttaa tulipaloja ja liikun hiljaa kuin kissa.

Vierailija
68/72 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisit nyt ap. mikä siinä yössä pelottaa? Emmehän mekään uskalla tulla luoksesi nukkumaan, jos kyse on vaikka huumevelkojen perijöistä, jotka tulevat tupaan vaikka oven saranapuolelta. Siinä on omakin henki höllässä.

Pilipaliahan tämä aloitus on. Jos ap olisi tosissaan, hän kertoisi syyn miksi yksin nukkuminen pelottaa. Ja jos syy on se että esim. kuulee ääniä päässä, näkee pikku-ukkoja, kuvittelee olemattomia ja on harhainen, on suotavaa hakeutua lääkäriin hankkimaan lääkitys.

Vierailija
69/72 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laumanvartija koira. Nukut varmasti todella hyvin, eikä pelota.

Peläkäisin sitä koiraa!  Sorry, sivuhuomautus.

Vierailija
70/72 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videoneuvotteluyhteys yöksi Teamsin tai Zoomin kautta jollekin luotetulle?

Itseasiassa loistava idea. Valvontapalvelu yöksi, netti auki ja joku tyyppi valmiina näyttämään naamansa "täällä olen, et ole siis yksin" siihen ruudulle vaikka kl. 04.00 jos palvelun tilannut ap niin tahtoo. Takuuvarma etätyö.

Siinä hyvä idea bisnekselle!  Työttömät huomio,  keräätte vain tiedot mihin ottaa yhteys jos ap kaltainen tarvitsee keskellä yötä apua tms.. Ei se sohvalla nukkuja paljon muuta voi sekään. Tuota palvelua voisi tarjota vaikka 10lle, jokainen maksaa 150kk = brutto 1500kk.

Vierailija
71/72 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan suostuisi menemään yöksi ventovieraalle ihmiselle. Tiedä missä psykoosissa se niittaa sen "yövieraan" sille sohvalle.

Vierailija
72/72 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myihän joku halauspalveluakin, siis pitää aikuista halauksessa tunnin, siitä oli juttu jossain.  Hintaa en muista.  (Ammattinimike= Halaaja?)