Voiko jostain palkata edullisesti ihmisen nukkumaan luokse, jos ei uskalla olla yksin?
Eli jos ei uskalla olla öitä yksin kotona eikä nukkua öisin yksin kotona, niin voisikohan mistään palkata ihmisen olemaan yöt sinun luona?
Ei todellakaan samassa huoneessa vaan nukkumaan vaikka olohuoneen sohvalle tai olohuoneessa patjalla lattialla. Seuraa ei tarvitse pitää eikä mikään juttelu tai muu ole omissakaan intresseissä van vain se ettei tarvisi olla kotona yötä yksin. Vaan voisi uskaltaa nukkua rauhassa yöt. Riittäisi että tämä henkilö olisi paikalla klo 23-07. Pitäisi olla asiallinen ja luotettava ihminen vailla taka-ajatuksia.
Kommentit (72)
Laitat yövalon ja vaikka radio suomen pienelle äänelle koko yöksi sängyn viereen, siellä on yöradion toimittaja höpöttelemässä aamuun asti joka yö. Jos unileluja löytyy niin peiton alle kaveriksi. Mitään hätää ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin asunnottomalle unelmien työpaikka.
Ehkä joo, mutta en halua mitään asunnotonta epämääräistä tyyppiä kotiini. Vaan siisti ja asiallinen, luotettava ihminen. Ap
Asunnottomat ei ole kaikki epämääräisiä. Olen tuntenut eri syistä asunnottomia, joilla asiat kunnossa. Paitsi se asunto.
Hallitus haluaa niitä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Videoneuvotteluyhteys yöksi Teamsin tai Zoomin kautta jollekin luotetulle?
Eikös nykyään ole ne pikaviestimet ja whatsappit, mutta kännykkä makkarissa ei ainakaan paranna unta. Rauhallisempi ilman sitä.
Miksi pitäisi edullisesti tulla luoksesi? Minun aikani ainakin maksaa. Etenkin yötyö.
Vierailija kirjoitti:
Laitat yövalon ja vaikka radio suomen pienelle äänelle koko yöksi sängyn viereen, siellä on yöradion toimittaja höpöttelemässä aamuun asti joka yö. Jos unileluja löytyy niin peiton alle kaveriksi. Mitään hätää ei ole.
Luulen että ainakin ikävistä asioista pitää irrottaa jo aikaisin. Pätkä vaikka merenaaltojen ääntä. Ja selata kirjaa. Ajatuksia muualle kivaan. Alkoholin välttäminen jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi edullisesti tulla luoksesi? Minun aikani ainakin maksaa. Etenkin yötyö.
Minä voisin mennä ilmaiseksi pelkästä auttamisenhalusta.
Mielestäni on hienoa että ihmiset uskaltavat kysyä näitä asioita. On paljon sellaisia joille ei sovellu ne perinteiset työt ja tämmöinen työ voisi olla unelma jollekin. Vaatii kyllä luottamusta molemmin puolin. Aina on hyvä jos pystyy luomaan uusia työpaikkoja
5 500€/kk. Yritys lähettää yövartijan, joka voi sopimuksen mukaan nukkua tai valvoa yöajan. Pääasiassa 3 eri työntekijää, 1 kerrallaan, hoitaa vartioinnin ja välillä voi olla sijainen sairaus- tai vuosilomista johtuen. Mikäli olet nainen, voit toivoa nais- tai miesvartijaa, jos olet mies, vatijat ovat miehiä.
Hae joku koditon kadulta. Hän ilahtuu varmasti ja sinä saat seuraa.
Vierailija kirjoitti:
5 500€/kk. Yritys lähettää yövartijan, joka voi sopimuksen mukaan nukkua tai valvoa yöajan. Pääasiassa 3 eri työntekijää, 1 kerrallaan, hoitaa vartioinnin ja välillä voi olla sijainen sairaus- tai vuosilomista johtuen. Mikäli olet nainen, voit toivoa nais- tai miesvartijaa, jos olet mies, vatijat ovat miehiä.
Kuulostaisi hyvältä
Lohduttaako yhtään jos mietin sinua suojelevasti tänä yönä? Pelkääminen on niin ikävää. Auttaisin jos voisin.
Kertoisit nyt lopulta mikä siinä yössä pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Hae joku koditon kadulta. Hän ilahtuu varmasti ja sinä saat seuraa.
Ei ap halunnut seuraa. Eikä jutustella. Vaan jonkun olemaan yöllä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin asunnottomalle unelmien työpaikka.
Ehkä joo, mutta en halua mitään asunnotonta epämääräistä tyyppiä kotiini. Vaan siisti ja asiallinen, luotettava ihminen. Ap
Seuraatko uutisia? Eikö vaaralliset ihmiset ole usein keskituloisia tai hyvätuloisia siisteissä vaatteissa.
Laumanvartija koira. Nukut varmasti todella hyvin, eikä pelota.
Mene itse yötyöhön ja nuku päivällä? Joissakin hoitolaitoksissa saa jopa nukkua yövuorossa.
Mielenterveystoimistosta pitäisi löytyä tuollaiseen ongelmaan apua.
Naapu- sovellus tarjoaa naapuriapua.
Eihän tämä tuntematon asuisi ap n kotona vaan olisi yöt pelkästään. Koirassa taas on vähän muutakin kuin vahtielementti. Eläinlääkärikulut, ruoka, ylläpito, lenkittäminen jne. Lemmikkiä ei voi noin vaan ottaa, paljon vastuuta