Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaako naisia kun mies

Vierailija
29.09.2023 |

takaa päin asennossa näkee samalla "sen" reijän, siis b-aukon. (huom.jos ei ole pimeää)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiän. Ilman j-kirjainta.

Vierailija
2/14 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska minä en itse näe sitä että mies näkee. Yhtä tyhmä kysymys kuin harmittaako kun et näe puun kaatuvan myrskyssä metsässä, jossa et ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän se mies sitä asentoa haluaa. Ja ilmeisesti ihan jostain muusta syystä, kuin päästäkseen todistamaan noloa tilannetta. Kun nautin seksistä, en mieti tai välitä mitä joku muu ajattelee.

Vierailija
4/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmittaa, sillä en ole koskaan nähnyt anustappia oyllyssäni, vaikka se useasti siellä onkin. Tekisi mieli päästä huoneeseen, missä on peili katossa tai edes seinällä niin että näkisin kun se laitetaan ja kun se on paikoillaan. Hyvältä se tuntuu, mutta olisi kiva se joskus nähdäkkin.

Vierailija
5/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni harmittaa, sillä en ole koskaan nähnyt anustappia oyllyssäni, vaikka se useasti siellä onkin. Tekisi mieli päästä huoneeseen, missä on peili katossa tai edes seinällä niin että näkisin kun se laitetaan ja kun se on paikoillaan. Hyvältä se tuntuu, mutta olisi kiva se joskus nähdäkkin.

Meillä vaimo pyysi kerran että otan valokuvia siitä mitä minä näen kun olen takana puuhaamassa reikien kanssa. Pyyntö tuli kieltämättä aika yllättäen mutta tein mitä pyydettiin. Jonkun videon pätkänkin kuvasin ja kovasti rouva tykkäsi.

Vierailija
6/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus kiehtoo kysyjää viikosta toiseen?

Vierailija
7/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa. Haluan että samalla myös hyväilee peppureikää, ehkä sormi sisään

Sama asia kuin kysyisi hävettääkö olla alasti seksissä

Vierailija
8/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä aloitus kiehtoo kysyjää viikosta toiseen?

Minäkin olen asiaa ajatellut ja kysynyt palstalla. Se on universaali kysymys.

Vierailija
9/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavaa. Haluan että samalla myös hyväilee peppureikää, ehkä sormi sisään

Sama asia kuin kysyisi hävettääkö olla alasti seksissä

Haluaisin laittaa sormen samalla sisään mutta tuntuu että ranne pitää kääntää aivan mahdottomaan asentoon. Peukalolla onnistuu jotenkuten

Vierailija
10/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota koska mies saa panna sinnekkin.

Vierailija
11/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia varmaan se yksi reikä niinkään nolota. Kysymys oli ainakin minun kohdalla yleensä siitä että mies näkee kaiken minussa. Tyttösenä jo rinnan vilahtaminen oli kauhun paikka. Neisyytenikin menetin niin ettei poikaparka edes nähnyt minkä väriset pimsan karvani olisivat. Tätä se voli vielä naimisissa ollessanikin. Vähitellen totuin hämäränn valaistukseen ja siitä eteenpäin. Nykyisin teppsuttelen kyllä ilkosillani ja jopa pidän huolen että mies näkee minut joka puolelta. Se B reikä ei ole tässä sen kummempaa osaa näytellyt.

Vierailija
12/14 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa tai ei, mutta kyllä se on naisen velvollisuus alistaa kehonsa miehensä katseltavaksi ja käytettäväksi ihan joka paikasta. Jos mies haluaa katsella naisensa peräaukkoa, niin rakastava nainen sen hänelle suo.

Vierailija
13/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on nätti mutta kun ri oo niin haittaa koko seksii

Vierailija
14/14 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolottaa tai ei, mutta kyllä se on naisen velvollisuus alistaa kehonsa miehensä katseltavaksi ja käytettäväksi ihan joka paikasta. Jos mies haluaa katsella naisensa peräaukkoa, niin rakastava nainen sen hänelle suo.

Terveisiä kalifaatista! Täällä nämä velvollisuudet ovat edelleen ajankohtaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä