Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

o0oJOULUPALLOJEN välipäivähöpinät ke-pe-o0o

27.12.2006 |

Meitä on enään niin vähän, että laitetaan useamman päivän pino meille...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs miilukka täällä kasassa 41+2 ja kävin vimpassa neuvolassa tänään. puhtaan paperit sain ja ei tosiaankaan mitään uutta. mahan ympärys kasvanut sentillä eli 102cm oli nyt, sf-mitta venyny kans 33cm vaikka jo pari viikkoo sit laski 31cm:tiin. painoo tullu 600g/viikko eli nyt reilu 16kg. joo,täällä Hyvinkäällä on käytäntö että 41+5 viikoille saa äippäpolille ekan ajan. on muuttunut nyt joulukuun alusta (ennen eka käynti ollu 41+3) mut tosiaan sain ton ajan elikkäs se ois sitte niinku just uudenvuoden aattona ;D ja varmasti kuule lähtee syntymään sen kopeloinnin jälkeen niinkuin toinen tyttömme..... katotaan vaan ku joulu ei menny sairaalassa punkeemassa niin uusi vuosi sitten.....

--miilukka--

Vierailija
22/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osallistun minäkin nimenhuutoon.

Alkaa vähitellen olla olo hankalaa... Tähän asti ei ole ollut oikein mitään vaivoja, mutta heti kun la (26.12.) on ohitettu alkaa kremppoja ilmestymään. Uusimpana vaivana kipeä ristiselkä, mutta tukala olo johtuu pääsääntöisesti siitä, että pikkuinen punkee jatkuvasti takapuoltaan mitä hankalimmin. Olen alkanut ihmettelemään, että kuinka pitkä vauva meille on oikein tulossa, kun vasemmalla puolella mahaa on takamus ja puolessa välissä oikeaa kylkeä jalat. (Minulla on kaikesta päätellen kohtu oikealle vähän kenollaan.) Tai ainakaan mä en ymmärrä miten muuten mun mahassa näyttäis ajoittain olevan kamelin kyttyrät... :D

Toivottavasti pikkuinen päättää tulla kohtapuoliin ulos, etten jättiläistä joudu synnyttämään. Sf-mitta kyllä menny koko ajan nätisti hiukan keskikäyrän alapuolella. Tuntuu kyllä aika hurjalta jos pitää vielä 7.1. asti odotella, että pääsee äitiyspolille kontrolliin. Täällä Jyväskylässä kun myös ensimmäinen yliaikaiskontrolli on rv 41+5. Ymmärtääkseni kyllä sillon myös aika hyvin aletaan käynnistelemään. pitää vaan toivoa että tämä mönkijä päättää lähteä ennen sitä itsekseen lähteä syntymään. Mies on kyllä jo nyt laittanut niin hirveästi rahaa raketteihin että olisi paras niitä päästä katsomaan. :D

Mutta jos nyt taas vaihteeksi saisi unta...

mirenna 40+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta!!!!

ja edelleen kehissä,vaikka ei enää haluaisi, yhtenä pallona ainakaan :(

ei siis edelleenkään supistuksen supistusta!!!! jo 10 päivää yli.... kylläpä odotuttaa ja pitkään näköjään!!!

käytiin eilen ostamassa raketteja mekin mutta niitä en ole sitten kyllä ampumassa ja katsomassa jos tää vaavi päättääkin nyt syntyy parin päivän sisällä. sunnuntaina siis 41+5 viikoilla yliaikaiskontrolli äippäpolille... saas nähdä tuleeko uuden vuoden eka vaavi tästä ;D lapsen kannalta kyl toisaalta parempi olisi niin....

kylläpä tälle aamulle rutkuttaa mutta ei kai se auta ku heräillä tässä pikku hiljaa ja alkaa aamu askareisiin....

katselleen tilannetta,

Miilukka ja rv 41+3

Vierailija
24/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö kärvisteltiin. Supistuksia tuli 10 min välein, mutta kuitenkin sai nukuttua hieman. Mies aamulla totesi, että kovasti olin unissani ähkinyt. Aamulla tyhjeni myös vatsa ja tuli verilima(sori)vuotoa. Tosin nyt kun nousin ylös ja aloin touhuta, supistukset laantuivat. Aloitin pyykinpesurumban, ihan kun perhe ei osaisi pyykkiä pestä minun sairaalassa oloaikanani??? Ajattelin uskaltautua vielä ruokakauppaan, pitää ostaa diabetikolle evästä täksi päiväksi. AU, nyt supistaa hieman taasen... Toivottavasti nyt sitten tulee muutaman päivän sisällä, ei tuo ähinäuni niin levollista ole. Mutta pääasia lienee, että jotain tapahtuu!!!

Tulen raportoimaan, jos jotain muutosta tapahtuu. Ruoka ei oikein maistu, mutta kai sitä jotain pitäisi yrittää suuhunsa laittaa.

Kirsikka ja aarre 40+0

Vierailija
25/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl nyt vähän kuulostaa siltä et kirsikka taitaa tehdä lähtöä, yksin jätät mut tänne :) jos näin on olen täysillä hengessä mukana! Itsellä alkoi kysely rumba eilen.. et meinaako se kaveri ollenkaan syntyä.. aika kurja oli herätä omasta sängystä tänään ja varmaan kaikkina tulevinakin aamuina. Raketit tuli meillekin hommattua, ihan vähä ja pieniä(pelkää vielä pauketta nua meidän lapsoset). Yö tuli nukuttua ihan hyvin vain yksi herääminen.. jee! Pieni liman tapainen kokkare tuli eilen myös.. mut tuskin se mitään meinaa. nyt on pojalle jokin hukassa.. plääh!

nefili

Vierailija
26/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä muut? MM, Teppis?

Älkää jättäkö mua yksin...

Ei vaiskaan, onnea matkaan ne jotka ovat sille tielle lähteneet.

nefili 40

Vierailija
27/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä! Supistuksia ja limaa tulee, mutta ei näillä supistuksilla vielä synnytetä. Hieman huono olo, janottaa koko ajan. Menen sohvalle.

Kirsikka ja aarre 40 tasan.

Vierailija
28/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs ett oo yksin todellakaan, mä myös täällä edelleen. ei mitään tuntemuksii....

-miilukka rv 41+3--

Vierailija
29/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Tulin vaan nopeasti ilmoittamaan että 14.12. syntyi meidän perheeseen toinen tyttö. Kotona ollaan oltu jo 18.12 lähtien mutta on ollut niin " kiireitä" että en ole kerennyt aiemmin tulla kuulumisia kertomaan. Synnytys oli suunniteltu sektio ja aivan todella hyvä kokemus. olen tosi tyytyväinen. Tyttö oli syntyessään 49 cm ja 3400g, ihan hyvän kokoinen siis vaikka viikkoa ennen la:ta joutui syntymään. Maitoa on äiti täynnä, samoin jääkappi, sänky, sohva, seinät....

Tulen myöhemmin kertomaan lisää kuulumisia. Tsemppiä vielä kärvisteleville ja onnittelut kaikille jo vauvansa saanille!!

Senna

Vierailija
30/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pojan kanssa jakautuneet 25.12.2006 (muutkin suurmiehet ovat syntyneet samana päivänä). Rategiset mitat 4120 ja 52. Tukkaa vaikka muille jakaa. Kotiin pääsimme eilen.

Klo 14 aattosaunaa ennen ekat supistukset, joita seurailin kahden mummolavierailun ajan ja kotona aloin kellottaa kahdeksan aikaan illalla. Lähtö kohti synnytyssairaalaa 21.30 ja poika maailmassa 5.41.

Voimia kaikille loppusuoralaisille.

T. Veikko jo ilman kysymysmerkkiä.

Vierailija
31/31 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täällä kotona ollaan...pari viime yötä olen saanut nukutuksi tosi hyvin, ei edes pissalla ole tarvinnut rampata.

Onnea vauvautuneille eli sennalle ja veikkokolle. Pääsispä itsekin jo tosi toimiin. Alkaa olla tai onkin ollut jo jonkin aikaa todella tukala olo. Närästää lähes koko ajan ja istumaankaan ei pysty 5 minsaa kauempaa, kun selkä tulee kipeäksi, eikä oikein kävelläkään enää jaksa. Pitäis varmaan sairaalakassia pikkuhiljaa alkaa pakkaamaan, sekin on vaan jäänyt. Ens keskiviikkona olis sit yliaikaiskontrolli äitipolilla. Viikkoja silloin 41+5. Toivottavasti olen siihen mennessä jo jakautunut.

Vielä ei olla raketteja ostettu, mut muutama aiotaan ostaa. Saa nähdä olenko niitä sitten itse paikan päällä räjäyttelemässä. Mut mies saa sitten poitsujen kanssa hoitaa sen puolen keskenään...

MariJo ja Omppu rv 41+0