BREAKING NEWS: Sanna Marin teki ns. duckfacen Pariisissa!
Sannan pusuhuulet päätyivät valtakunnan ykkösuutiseksi. Mahtaa Orpoa kiukuttaa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne voisi jo lakata kirjottamasta siitä?
Samaa mieltä! Eikö hänen voisi vaan antaa elää omaa elämäänsä ilman, että edesottamuksistaan pitää raportoida koko maailmalle. Ne, jotka ovat kiinnostuneita, voivat seurata hänen omia somekanaviaan ja muille ei pakkosyötetä hänen tekemisiään.
Laukaisin jöpöttimeni huulia katsellen.
Sanna alkoi viettää nuoruutta ja se joskus vaan johtaa joskus harhaan Kovan luokan politiikko kuin kansainvälinen Suomalainen .Kun Sannalla olis myös hetki hetki aikaa Lapselle varmaan yhteishuoltajuus kuiteskin Äiti on muutakin kun puhelimessa hyvää yötä minä rakastan sinua ,Olen Sanna fani mutta myös paljon elämää nähnyt myös äitejä joilla iskee 30 kriisi. Kaikkea hyvää Sanna johdit kovassa paikassa Suomea älä polta karrelle itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos oli varmasti puheenaiheena siellä.
Ja se, miten maailmasta saadaan parempi paikka sekä Suomen etujen ajaminen. Niin ja aatteen puolustaminen. Sannalla aate on jo vaihtunut tähän "Money, money, money..."
Ihana sanna <3 Älykäs ja kaunis, jolle kaikki ovet ovat avoinna.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne voisi jo lakata kirjottamasta siitä?
No älä unta näe. Kirjoittaminen tulee jatkumaan vuosikausia, jod minulta kysytään.
Panisin, kunpa saisi ton imun hepin päähän.
Kyllä varmaan moni mies ottaisi B.J.:n tuollaiselta turpeahuulelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti joka viikko ulkomailla päivätolkulla. Missä lapsi?
Tämä on oikeasti todella hyvä kysymys. Minä en tykkää Marinista muista syistä, mutta olen aina ollut todella lapsiystävällinen ja halunnut lapsia ja perheen niin kauan kuin muistan, niin ihmetyttää tämä entisen pääministerin touhu. Miksi ei vietä aikaansa lapsensa kanssa jonka on synnyttänytkin? Jotenkin Marinia puolustaessa voisi ehkä sanoa että Marinin omat vanhemmatkaan, tai ainakaan isä ei tainnut kovin paljoa pyöriä Marinin ympärillä mutta nyt ironisesti Marin-äiti tekee samaa kuin isänsäkin jota vihasi ja jonka sukunimeä pitää edelleen.
Ehkä tyttärellä on isiviikko? Kukaan ei kysele pienen lapsen isältä, koska isä on lapsen kanssa vaan isä saa luoda uraa ihan rauhassa. Tavalliset perheenäidit ja isät paahtavat pitkää viikkoa, jotta saavat laskut maksettua. Sanna tienaa yhdellä puhujakeikallla paljon enemmän rahaa eli ehkäpä Sanna kuitenkin ehtii olla lapsensa kanssa sen minkä vaikka yhteishuoltajuudessa oleva erovanhempi.
Ehkä tyttärellä on nyt isivuosi. Joko niitä puhujakeikkoja on ollut? Näyttävät selfie keikoilta nuo. Ai niin, olihan se siellä Trudeaun kaverina parantamassa maailmaa.
Mitäs hänen keikkansa sinulle kuuluvat?
Tytöt tahtoo pitää hauskaa, ei ne paljon puuroja keittele