Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TUKIVYÖ???

27.12.2006 |

Huomenta kaikille!!

Onko tietoa mistä löytäisin ns. tukivyön? En tiedä mikä sen oikea ja virallinen nimitys on mutta tukisi mahaa joka on alhaalla :)

Helpottaisi oloa ainakin töissä...

Kiitos jos joku tietää!

Pallosalama rv 29

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Anita -merkkistä tukivyötä, sellainen on itsellänikin. Tukee tosi hyvin ihan alavatsaa ja " resori" osa tulee vielä vatsan ylikin. (Olen normaalisti kokoa M, mutta tukivyöni on kokoa S, nämä Anita -merkkiset ovat reilun kokoisia.)

Minni rv32+2

Vierailija
2/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymässä oman terveyskeskuksesi fysioterapiasta, jos sellainen on. Mä kävin omani sovittamassa ja lainaamassa puoleks vuodeks fysiosta - ja nyt kiitän onneani etten sellasta ostanut, sillä mulle tuo ei sovi ollenkaan, vaan aiheuttaa heti supistuksia.

Kannattais siis ensin yrittää lainata jostain että voi sovittaa ja kokeilla käykö se vai ei - kaikille kun se ei käy.

Tappert ja Puksu 29+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo Anita-tukivyö.. se on oikein hyvä ja miellyttävä näin käteen kokeiltuna niin kun materiaaliltaan mutta se ei muuten sitten sovi mulle lainkaan.. aiheuttaa vain supistuksia ja todella paljon enemmän epämiellyttävän olon eli en sitä ainakaan nyt ostaisi itselleni omaksi, maksoi melkein 50¿!!

sinna 29+5

Vierailija
4/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan viidettä lastani ja nyt vasta sain hommattua itselle kunnollisen tukivyön. Aiemmin olen käyttänyt BABYIDEAN tukivaatetta vai mikä ihme se olikaan nimeltään. Ei ollut tarpeeksi tukeva, joten nyt sitten ostin anitan tukivyön.

Minulle se sopii tosi hyvin. Minulla myös vatsa roikkuu alhaalla ja ilman tuota tukivyötä en pysty olemaan kuin yöllä vaan. Laitan sen heti aamulla ku nousen ylös ja riisun illalla viimeiseksi. Minä ainakin suosittelen kokeilemaan. Huutonetissä olen nähnyt aika paljon niitä,jos et raski heti uutta ostaa. Mulla maksoi 35 euroa uutena, kun saittui olemaan siihen liikkeeseen alennuskuponki. Normaalihinta olisi ollut 40 euroa.. Mutta tyytyväinen olen.

Jomppana 32+2

Vierailija
5/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis normaalihinta olisi ollut 49 euroa eikä 40.

jomppana 32+2

Vierailija
6/6 |
27.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sanomani että Helsingissä kannattaa mennä käymään Kampissa Bebes liikkeessä kun siellä saa kokeilla noita Anita tukivöitä. Ja hinta oli 41 euroa tuossa muutama vko takaperin kun omani sieltä ostin. Ja mullekin toimii aivan valtavan hyvin, sitä ennen oli tosi pahoja supistuksia, mutta vyön kanssa olo helpottunut!!!

-m-