Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia KPKS:stä

27.12.2006 |

Hirmu vauhtia tuo laskettu aika lähestyy ja olis kiva tietää minkälaista touhua täällä kokkolan sairaalassa on? En ole kuullut kuin omalta äidiltäni juttuja, mutta ajat taitaa olla muuttuneet siitä jo aikalailla =).

Kiitos jos joku vastailee!

Nea ja toukka rv 34+6

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tähän mennessä olen 3 pyöräyttänyt Kokkolassa ja parin kk:n päästä pitäisi neljännen valmistua samassa talossa. Eka syntyi kiireellisellä sektiolla 2 seuraavaa perinteistä reittiä.

Minulla ei ole mitään moitittavaa enkä ole Kokkolasta mitään kauhujuttuja kuullut, vaikka eihän K-PKS:lla aina (70-80-luvulla) nyt niin kauhean hyväkään maine ole ollut. Esim. äitini ei suostunut synnyttämään siellä, vaan lähti minuakin vääntämään kotikonnuilleen Ouluun.

Henkilökunta on ystävällistä, ruoka hyvää (kaverin mies lihoi perhehuoneessa 5 päivässä 3 kg), mies saa olla joka mutkan mukana. Remonttiakin siellä on tehty useampaan otteeseen viime vuosina, joten tilat ovat ok.

Ainut ällötys, joka tulee mieleen on inhottava, pörröpäinen hoonosoomi kätilö, joka oli kovakourainen ja kovaääninen. Ekan kerran jälkeen olenkin kirjoittanut esitietolomakkeeseeni joka kerta, että häntä en soisi näkeväni - enkä ole kyllä nähnytkään.

Eli minä ainakin olen menossa luottavaisin mielen neljättä kertaa Kokkolaan.

:) ONNANNAA

Vierailija
2/2 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnytin Kokkolassa ja tykkäsin kovasti. Kätilökin oli todella mukava, kuten myös muutkin hoitajat. Opastivat hyvin ensikertalaista. Ja mies tosiaan sai olla mukana joka asiassa. Ruoka oli kans tosi hyvää. Silloin oli aika ruuhkaa synnärillä, että sai mennä heti ruoka-ajan alettua syömään jos aikoi saada riittävästi ruokaa..

Nyt ollaan näinä päivinä menossa toista sinne synnyttämään. Me ainakin tykättiin. En oikeen muuta vaihtoehtoa osannu edes ajatella, vaikka saadaankin valita K-PKS tai OAS.

Mariz 39+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla