Oletko mielestäsi muodikas? Mikä on sinulla trendikästä juuri nyt
Vaatteet vai täytteet? Meikit vai meikkaamattomuus? Vai jotain ihan muuta. Kerro.
Kommentit (33)
Sama täällä, valkoiset tennarit/penkkarit aina kun vaan voi, muuten maiharit. Mustat.
Aina kun innostun jostain tyylistä niin eipä kulu kauaa niin sitten niitä on joka toisella.
Kyllä vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen pukeutuminen; pitsi, sirot korvikset, takapuolessa tiukat, suorat housut, korkeat korot. Pitkät hiukset. Uusin IPhone (ProMax), iso katumaasturi (hybridi). Maksettu asuntolaina (Hki).
Cool
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen pukeutuminen; pitsi, sirot korvikset, takapuolessa tiukat, suorat housut, korkeat korot. Pitkät hiukset. Uusin IPhone (ProMax), iso katumaasturi (hybridi). Maksettu asuntolaina (Hki).
Cool
En seuraa muotia. En ole koskaan meikannut usein. Vaatteissa valitsen sen, joka tuntuu hyvältä päällä. Ja on käytännöllinen. Eikä minulla ole vaatteita liikaa.
N48
Ei kiinnosta tippaakaan, olenko muodikas. Hyvin suurella todennäköisyydellä en todellakaan ole. Kuljen joko löysissä farkuissa ja hupparissa tai collareissa ja hupparissa. Useimmiten kuljen joko kodin ja työpaikan väliä (autolla) tai käyn lähimmässä prismassa. Vietän vapaa-aikaa enimmäkseen kotona ja mökillä ja vaatteiden tärkein ominaisuus on mukavuus.
En meikkaa juuri koskaan.
Juuri nyt minussa on trendikästä se että olen ryhtynyt vegaaniksi vähän aikaa sitten. Se ilmentää samalla myös urbaaniuttani, joten kaksi kärpästä yhdellä iskulla nääs.
Kotona kyllä nautin liharuoasta mutta sitä ei lasketa kun sitä ei kukaan näe.
T Nuori Nainen
En. Ostan niitä vaatteita joita saa halvalla.
En ole sillä viimevuotisilla vaatteilla mennään. Heti kun ostan uudet rytkyt olen taas muodikas sillä eihän kaupoista muita saa.
Just tällä viikolla tajusin, että olen parissakin asiassa ilmeisesti aivan trendin aallonharjalla, mutta en kyllä tarkoituksella.
Ekaksikin tykkään harmaasta väristä ja koko harmaa asu on kuulemma tosi muodikas. No mulla on usein harmaata päällä ja tulee olemaan jatkossakin (uusin neule puikoilla) vaikka tämä muoti ei varmasti kevättä näe.
Toinen on sitten lyhyet kynnet. Tällaiset on kuulemma nyt ihan kardashianillakin. Vai olikohan se joku muu..
En ole enkä sitä tavoittele. Oon oma itseni ja pukeudun ja meikkaan kuten haluan.
Olen trendikäs olemalla oma itseni. Vaatteeni ja ulkonäköni ei noudata mitään kaavaa ja mitään keinotekoista ei ole.
Tää on trendikästä. Suosittelen.
Olen tutustunut töissä afrikkalaisiin ja he ovat mukavia ja lempeitä, osa on keskimääräistä parempia työntekijöitä.