Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei hoitajat/lääkärit yms. terveydenhoitoalalla työskelentevät!!! / ! \ Miten nykypotilaat eroavat siitä minkälaisia potilaat olivat joskus ennen?

Vierailija
29.09.2023 |

Olen kuullut aika negatiivisia asioita nykyihmisten käyttäytymisestä teitä kohtaan. Mikä on teidän näkemys asiasta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se /!\ valkea tiikeri spämmääjä taas päässyt nettiin? Miten ne sun led-levä-koeakvaariot selvisi yksinään?

Vierailija
2/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Diagnoosi" on tehty jo itse internetistä löytyvillä tiedoilla, lääkityskin jo tiedetään, lääkäriin tullaan vain hakemaan resepti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään potilaat 8vat ainakin tietoisempia asioista ja vaativampia. Sellainen kunnioitus ammattiryhmäämme kohtaan on kadonnut. Potilaat ovat myös iäkkäämpiä kuin aiemmin, koska elinikä on noussut.

Vierailija
4/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalahuoltaja (vastaa osastokeittiöistä), 20 v alalla: moni sekoittaa nykyään sairaalan ja hotellin. Ruoka on sitä, mitä keskuskeittiöltä tulee, kaikkia toiveita ei voida täyttää, valikoima ei ole kummoinen, eikä dieettiään voi vaihtaa joka toinen päivä sen mukaan, mitä on tarjolla. En ole niin paljoa tekemisissä potilaiden kanssa, että kohtaisin käytösongelmia.

Vierailija
5/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos se /!\ valkea tiikeri spämmääjä taas päässyt nettiin? Miten ne sun led-levä-koeakvaariot selvisi yksinään?

Ei hitto, googlasin sitä Boneko-hömpötystä vieläkö ovat netissö, joku selvästi nettiä tuntematon boomeri on mennyt perustamaan sen nimisen osakeyhtiön 😂 voi olla hieman hankala kertoa asiakkaille että me ollaan kyllä netissä mutta ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ GOOGLAA FIRMAN NIMELLÄ 😂😂😂🤭

Vierailija
6/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaan että vaatteet pitää saada pitää päällä tutkimuksissa, joissa ne haittaavat diagnoosin tekoa. Tähän suostutaan järjestelmällisesti.

Vierailija
7/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin potilaita ihmettelen lääkäriä, joka kysyy potilaalta, että mitä hänen mielestään hänen vaivallensa pitäisi tehdä. Eiköhän sille lääkärille makseta juuri siitä, että hän asiantuntijana tietää oikeat ratkaisut.

Vierailija
8/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Diagnoosi" on tehty jo itse internetistä löytyvillä tiedoilla, lääkityskin jo tiedetään, lääkäriin tullaan vain hakemaan resepti.

Ottaako se lääkäriä noin luonnon päälle?

Esimerkiksi sukulaisellani on ollut 25 vuotta tietty sydämeen liittyvä lääkitys jonka leikkaava lääkäri on määrännyt. Tämä lääkitys on mukana koko loppuelämän ja sille on määritelty tietyt raja-arvot (esimerkiksi vähintään 2,7 maksimissaan 3,5). Ja joka jumalan kerta kun käy tkssa verikokeissa niin lääkärit yrittävät saada tuota arvoa välille 2,0-2,3. Tässä pätee sanonta: sinä paskoit vielä vaippoihisi, kun tämä lääkitys minulle määrättiin.

Vierailija
9/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi tehnyt diagnoosia olisin jäänyt hoitamatta. Kolme lääkäriä siihen tarvittiin että yksi niistä uskoi itse tehdyn diagnoosin.

Terv. Lääkärin apulainen

Vierailija
10/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oltiin oikeasti sairaita, nyt suurin osa on ahdistuneita ja oireet on todella kirjavia.

Vierailija
11/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnioiteta enään varattuja aikoja. Jätetään aikoja perumatta vaikka ei pääse tulemaan.Tyhjäkäyntiin ei ole varaa ja silti sitä tulee.

Vierailija
12/12 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jakseta enään odottaa omaa vuoroa päivystyksessä. Ihmisillä on nykyään hermot kireällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan